Pametni telefoni

Iščete najboljši model določene naprave glede na vaše želje in potrebe?
Odgovori
mmajkmm
Prispevkov: 1
Pridružen: 08 Nov 2025, 22:08

10 Nov 2025, 17:55

pozdravljeni,

na povezavi dhgate iz tega foruma sem pred 14 dnevi naročil Xiaomi 15T Pro 12/512GB Global version.
Telefon je seveda super, z izjemo osnovne funkcije.

Od prve uporabe imam velike težave s signalom in omrežno povezljivostjo v Sloveniji. Operater Telemach.

Ob dohodnih klicih sem 70% časa nedosegljiv, tudi na mestih, kjer drugi telefoni (npr. Pixel ali Samsung) delujejo brez težav. Doma v hiši ali pa tudi 100km stran pri prijatelju. Telefon ima viden ok signal in celo 5g ali 4g. Ko me pokličejo sem nedosegljiv, sms o zgrešenem klicu pa pride skoraj takoj, včasih pa sploh ne pride. Tudi smsi zamujajo do par urc. Podobno težavo sem zasledil tudi za drugega uporabnika 15t pro v Sloveniji na fb forumu.

Preizkusil sem že:

-različne SIM kartice (Telemach in Telekom, menjavo Telemach kartice za novo),

-ponastavitev na tovarniške nastavitve,

-najnovejši update (HyperOS 2.0 / VOSEUXM),

-vklop in izklop VoLTE/VoWiFi,

-različne omrežne načine (LTE only, 5G auto, developer settings mobile data always on, ipd),

-ročno izbiro operaterja,

-ponaatavitev omrežnih nastavitev.


Kljub vsemu težava ostaja. Zdi se, da ta različica telefona ne podpira v celoti evropskih frekvenc, čeprav je bila oglaševana kot “Global”. Ali kaj bi bil problem?
Je lahko težava hardware ali kakšen programski bug, da ne zna preklopiti iz 4g v 3g klic?

DHGate prodajalec je relativno neodziven in čakam na odgovor že več dni, saj bi rad vrnil telefon, ker se že dva tedna zaje**** z njim in nastavitvami. Sem zelo dobro računalniško pismen in podobne težave še nisem imel.
Nekaj pravi, da naj dam na slovenski servis in jim potem pošljem znesek, vendar bi skoraj raje vrnil napravo, ker je zelo moteče, da ne deluje osnovna funkcija telefona.
Ko sem sedaj preklopil na 3G only pa deluje brez težav, vendar potem nimam ok povezave za internet...kar pa tudi ni rešitev za telefon tega razreda.

Kaj predlagate?

lp, in hvala
gregor
Prispevkov: 661
Pridružen: 26 Avg 2019, 10:43

10 Nov 2025, 21:10

Ali ne piše na škatli, da gre za globalno verzijo?

Ali pa pogledaš na etiketi tel. oz škatli za kateri model gre, običajno kakšna koda in to vpiši v Google.

Možno je tudi da je modem okvarjen. Sicer malo možno ampak...?

LP
alesp
Prispevkov: 6
Pridružen: 26 Mar 2021, 16:46

10 Nov 2025, 21:41

Malo sem googlal (ker imam namen kupiti enak telefon) in našel nasvet, izbris in ponovna namestitev carrier services, lahko poskusiš in javiš.
Tomson
Prispevkov: 12796
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

10 Nov 2025, 23:40

mmajkmm napisal/-a:
10 Nov 2025, 17:55
pozdravljeni, na povezavi dhgate iz tega foruma sem pred 14 dnevi naročil Xiaomi 15T Pro 12/512GB Global version. Telefon je seveda super, z izjemo osnovne funkcije. Od prve uporabe imam velike težave s signalom in omrežno povezljivostjo v Sloveniji. Operater Telemach. Ob dohodnih klicih sem 70% časa nedosegljiv, tudi na mestih, kjer drugi telefoni (npr. Pixel ali Samsung) delujejo brez težav. Doma v hiši ali pa tudi 100km stran pri prijatelju. Telefon ima viden ok signal in celo 5g ali 4g. Ko me pokličejo sem nedosegljiv, sms o zgrešenem klicu pa pride skoraj takoj, včasih pa sploh ne pride. Tudi smsi zamujajo do par urc. Podobno težavo sem zasledil tudi za drugega uporabnika 15t pro v Sloveniji na fb forumu.
Hmm... mi je žal za tele težave, kot malo berem po netu sem izbrskal takole:

Model Xiaomi 15T Pro (Global / EU, oznaka 2407FPN8EG) ima vgrajen MediaTek Dimensity 9300+ modem, ki se v kombinaciji z novim HyperOS 2.0 (VOSEUXM) občasno ne prebudi iz t. i. idle načina radijskega modula (modem sleep).

To pomeni, da:
- telefon vidno kaže 4G/5G signal,
- podatkovna povezava deluje,
- a modem ne sprejme dohodnih klicev, ker ni pravilno “registriran” v omrežju,
- omrežje (Telemach, Telekom) ga vidi kot "nedosegljivega", zato dobiš SMS o zgrešenem klicu,
- včasih se modem prebudi točno ob poskusu klica, zato SMS o zgrešenem klicu pride med obveščanjem o nedosegljivosti — kar se ti je zgodilo.

Očitno je že nekaj podobnih primerov, kot gledam:

- Xiaomi Community EU
- XDA Developers – 15T Pro signal issue
- več slovenskih in hrvaških uporabnikov (Telemach, A1, Telekom HR) je prijavilo identično situacijo.

Kaj se še lahko preveri?

* Izklopi 5G in VoLTE hkrati, pusti samo 4G (nastavi na “LTE only”) — včasih modem v 5G načinu ne preklopi pravočasno na glasovno storitev.
→ Testiraj nekaj dni samo v 4G načinu.

Vklopi stalno ozadno podatkovno povezavo
- Developer options → “Mobile data always active”

pomaga, da modem ne zaspi popolnoma

* Ročno zakleni na drugega operaterja, nato vrni na samodejno (da se modem znova registrira v omrežje).

Nastavitve → Omrežje → Ročno izberi “Telemach 4G” → nato nazaj na “Samodejno”.

Preveri, če modem sploh pravilno preklaplja

vtipkaj v klicnem vmesniku: *#*#4636#*#*

→ “Phone information” → preveri “IMS Registration Status” in “VoLTE provisioned”
Če ni “Registered”, potem je to glavni vzrok.

Da modem ne bo prehajal v idle način pa:
- LTE only (brez 5G)
- VoLTE izklopljen
- Mobile data always on vklopljen
Odgovori