Looka napisal/-a: ↑16 Jul 2024, 16:43
Tomson napisal/-a: ↑16 Jul 2024, 14:07
Looka napisal/-a: ↑16 Jul 2024, 13:44
Hvala za uporabne informacije. Zadnji predviden datum dobave je v trgovini Gshopper v enem tednu, medtem ko v trgovini Geekbuying odpošiljajo naročene artikle v 2 dneh, sama dostava pa traja do 12 dni. So navedeni datumi zanesljivi? Vsekakor pa se naknadno priporočam še za informacijo glede "Upgraded" situacije, samo informativno.
v obeh navedenih trgovinah je model na zalogi in gre iz EU skladišča, obe trgovini imata predviden shipout 1-3 dni, pri obeh trgovinah potem traja dostava nekje 3-4 dni, skupno torej nekje 5-7 dni in pri obeh trgovinah lahko prosim kontakt da čim prej odpremijo, v 24h, da se ne čaka 3 dni (potrebujem le Order Number ko bo oddano naročilo, lahko na ZS, lahko preko FB).
Evo, naročilo oddano (Geekbuying).
Res bi pa lepo prosil za prošnjo kontaktu za čim prejšnjo odpremo.
Pošljem številko naročila na FB Messenger.
Zdravo, en hiter review skiroja Kukirin G4.
Velika zahvala uporabniku @Tomson, ki je pred nakupom priskrbel veliko informacij o skiruju, ter posredoval ob naročilu, da je bil skiro dostavljen ekspresno hitro, prej kot v enem tednu po naročilu.
Unboxing brez posebnosti, skiro je iz škatle prišel vizualno brezhiben. Pred prihodom skiroja sem se sicer malo poučil o potencialnih težavah, ter se odločil, da preventivno podmažem ležaje v drogu krmila, ki so bili dejansko povsem suhi. Drug problem pa so predstavljale gume, za katere sem na tisti točki predvideval, da niso pravilno montirane (niso lepo uležane po platišču, posledično nekoliko "opletajo"). Tega problema do danes nisem uspel rešiti, poizkusil sem več metod (deflate-inflate, deflate-lube-inflate, deflate-ride-inflate). Ob podrobnejšem pregledu pozicije montirane gume na platišču, sem prišel do zaključka, da gume niso slabo ali napačno montirane na platišče, temveč imajo gume defekt, katerega ne bom uspel rešiti (jajčaste gume).
Od prejema skiroja je minil en teden, do tega trenutka sem prevozil cca. 320 km.
Končna hitrost skiroja je pri mojih 77 kilogramih dejansko okrog 70 km/h v načinu "race", 40 km/h v načinu "sport" in 20 km/h v načinu "eco". Skiro lahko tudi zaklenem na končno hitrost 25 km/h. Na žalost je vožnja nad 30 km/h zaradi prej omenjenega problema z gumami neudobna, mestoma tudi nevarna, saj prihaja do močnega vibriranja krmila.
Namen je bil, da skiro uporabljam za prevoz na delo in nazaj. Dolžina trase je 28 km v eno smer z rahlim konstantnim vzponom (cca. 300 metrov nadmorske višine na celotni trasi), ob koncu trase krajši strm klanec (cca. 500 m), večino trase je hitrost vožnje konstantna (40 km/h), brez zaviranja in pospeševanja, celotno traso je pot asfaltirana. Ob navedenih predpostavkah, na cilj prispem s približno 30-40% baterije, torej za povratek domov ne glede na konstanten blagi spust dometa ni dovolj, zato v službi baterijo polnim na vsaj cca. 70% (pač sem ziheraš).
Glede dometa baterije po izključno ravni cesti na žalost ne morem podati natančne številke, saj nikoli ne testiram baterije do 0%, vendar je groba ocena pri mojih 77 kilogramih, zunanji temperaturi 20-35 stopinj, ter konstantni hitrosti vožnje 40km/h, nekje okrog 50-55 kilometrov. Polnenje prazne baterije traja okrog 10 ur.
Vožnja s skirojem je zabavna, tudi občutek varnosti je OK (če zanemarimo vibriranje krmila zaradi jajčastih gum), čeprav v kratkih ovinkih in pri nižji hitrosti ni najbolj okreten. Mehanske disk zavore načeloma svoje delo opravijo zadovoljivo, res pa je, da so že od samega začetka nekoliko glasne, ob daljšem zaviranju celo nekoliko cvilijo. Vzmetenje skiroja je solidno, pri moji telesni teži je potrebno nekoliko priviti zadnje amortizer, ki je ob tovarniških nastavitvah premehek. Ne glede na to, da je v nekaterih opisih skiro opisan kot "off-road", dejansko to ni. Brez težav je sicer možno prevoziti krajši raven odsek z lepim makedamom, vendar že same gume niso namenjene vožnji izven asfaltirane površine. Armaturna plošča je pregledna, vendar je svetilnost pri jasnem vremenu prenizka in med vožnjo ni mogoče dovolj jasno razbrati določenih podatkov, izpisanih z manjšim fontom. Omeniti je treba še osvetljavo skiroja. Čim je skiro prižgan in v uporabi, na zadnjem delu decka gori zadosti močna rdeča luč, ki ob zaviranju tudi utripa s povečano svetilnostjo. Spredaj na krmilu in zadaj ob glavni luči sta na voljo tudi smerokaza (svetilnost je zadostna), nezadostna pa je svetilnost glavne sprednje luči, zato bom po vsej verjetnosti montiral dodatno luč. Mehanizem prepogiba krmila deluje solidno, brez zračnosti in ropotanja. Skiro tehta zajetnih 37 kg, zato je neprimeren za nošnjo po blokovskih stopniščih, neugoden je tudi za nakladanje v prtljažnik avtomobila. Namesto klasičnega zvonca na krmilu je skiro opremljen z nadležno elektronsko hupo, kar mu štejem v velik plus, saj je omenjena hupa precej bolj efektivna od klasičnega zvonca, ovire na poti dobesedno odskočijo stran ob hupanju.
V primerjavi z nekaterimi drugimi (tudi precej bolj osnovnimi) skiroji pogrešam sistem KERS (E-brake), ter povezljivost z mobilno aplikacijo, načeloma skiroju ne bi škodile niti hidravlične zavore. Moteče je pomanjkanje zvočnega signala ob vklopu tempomata, ter hrup stojala skiroja, ki ob vožnji preko najmanjše neravnine na cesti grdo zaropota.
Ob nadgradnji od klasičnih električnih skirojev s končno hitrostjo 25 km/h na Kukirin G4, je sicer potrebno nekaj vaje in prilagajanja, saj gre za povsem drugačen način vožnje, potrebna je bolj "motoristična" mentaliteta. Načrtovanje linije zavoja, pravočasno zaviranje pred zavojem ali ustavljanjem, predvidevanje potencialne nevarnosti na cesti. Zaščitna oprema OBVEZNA. Pamet v glavi po domače.
Če potegnem črto, je Kukirin hud stroj za zelo razumno ceno, s katerim imam namen prevoziti čim večje število kilometrov, ne glede na določene pomanjklivosti. Iz tega naslova bi prosil @Tomson, če mi lahko svetuje rešitev glede gum in stojala, sam načeloma ne vidim več druge rešitve, kot reklamacija omenjenih delov.
Če odpišemo težave z gumami in stojalom, bi nakup omenjenega skiroja definitivno priporočil tudi ostalim, ki jih zanima nadgradnja iz manj zmogljivih skirojev. Začetnikom v tem "športu" in 16-letnikom s sindromom pomanjkanja pozornosti pa bi nakup G4-ke odsvetoval.
Ko in če rešim problem z gumami, pa dopišem update k tem reviewu.