bi samo preveril, kaj je točno mišljeno s pogonom na gonilni osi, da ima motor v pestu, ki je lahko spredaj ali zadaj? ne govorimo o pogonu na sredini kolesa "mid-drive system" ali "central-drive system" ?conquer napisal/-a: ↑01 Mar 2024, 13:45Zdravo Tomson, v drugi temi sem spraševal po sobnem kolesu, potem sem se spomnil še na svojo drago, ker si namerava nabaviti električno kolo. Malo sem pobrskal po tejle temi, pa našel le mestna in zložljiva kolesa. Imaš kakšen nasvet za klasično gorsko kolo, prednje vzmeteno ter s pogonom na gonilni osi? Pri nas se cene koles priznanih blagovnih znamk gibljejo nekje od 2k€ naprej, povsem zadovoljen bi bil če se najde kaj v rangu 1500€.
Električno kolo
vsa dražja ekolesa, 2000€+ drži, cenejša ekolesa imajo pogon zadaj ali spredaj ... tale model zaenkrat našel, pravi kontakt v trgovini da je precej kvaliteten model, se dobro prodaja, ni sicer klasično gorsko kolo, nek hibrid med mestnim/traking/gorskim, kar dobre specifikacije, 500W Mid-Mounted-Motor (130NM navora), 2x 10.4Ah baterija, 26x3.00" kolesa, mehanske disk zavore, prednje vzmetenje, Shimano 7x ...
- GOGOBEST GF850 Mid-Mounted-Motor 500W 2x 10.4Ah mestno/treking/gorsko električno kolo za 1.299€ (EU)
- GOGOBEST GF850 Mid-Mounted-Motor 500W 2x 10.4Ah mestno/treking/gorsko električno kolo s kodo: NNNRUYGFV za 1.549€ (EU)
našel še eno dobr opcijo pravega gorskega kolesa, tale model bi bil v bistvu super, edina težava je da bo dobavljiv šele čez cca. 3 mesece:
mi je kontakt na BG ponudil tole zanimivo opcijo, res hudo ekolo, sicer RearDrive, ampak top specifikacije za ceno in impresivno kolo, zgleda precdej "bulky" ima pa skromnih 35kg za tovrstno ekolo, 750W 48V Bafang motor (1130W Peak), velika odstranljiva baterija 20Ah (Samsung), 26*4.0" pnevmatike (Kenda), hidravlične disk zavore (Zoom HB876), hitrost do 52km/h, pospešek 4.9s, trije načini vožnje, 5 RidingModes (22/30/38/46/52km/h), Lankeleisi*7 prestave, velik barvni LCD zaslon, SmartButton, ThrottleHandle, 780LM LED osvetlitev, 95dB zvonec, dvojno vzmetenje (spredaj/zadaj) ... Sem ga prosil za eno res ekskluzivno ceno, tako da imam na voljo 1kom kodo iz 2425€ na 1999€:
- ANKELEISI RV800PLUS 48V 20AH 750W 26*4" električno kolo s kodo: (ZS) iz 2.425€ na 1.999€
Je že kdo kupil in preizkusil..
https://www.geekbuying.com/go/8TuSNvlS
Kdo ve kako je s temi subvencijami , verjetno če kupiš v tujini jih ni. Če naročiš pri nas bodo, so že možne, način pridobitve?
https://www.geekbuying.com/go/8TuSNvlS
Kdo ve kako je s temi subvencijami , verjetno če kupiš v tujini jih ni. Če naročiš pri nas bodo, so že možne, način pridobitve?
sem govoril danes s kontaktom v trgovini, pravi da tega modela ne prodajajo dolgo, zaenkrat sicer še niso imeli kakšne reklamacije/slabega feedbacka, se pa dnevno kar lepo prodaja ker je glede na ceno in lastnosti kar konkretno pred konkurenco ... če koga zanima, sem uredil še kodo:Zohar napisal/-a: ↑06 Mar 2024, 11:14Je že kdo kupil in preizkusil..
https://www.geekbuying.com/go/8TuSNvlS
Kdo ve kako je s temi subvencijami , verjetno če kupiš v tujini jih ni. Če naročiš pri nas bodo, so že možne, način pridobitve?
- Ridstar S29 29*2.0" 1000W 15Ah električno kolo s kodo: NNNEEGYS29 iz 790€ na 749€ (EU)
Tomson, mene pa zanima, če se prodaja kako moško električno mestno kolo? Npr.: podobno kot za ženske nekaj takega: DYU C6, samo da bi bilo bolj za moške? Mogoče večja kolesa (28col) in malenkost večja geometrija? Pač za po mestu (oz. po morju).. Pač kolega gre proti 50. letom in ima doma gorsko kolo in mu ne paše drža (da glavo ves čas drži gor) in bi raje imel mestno kolo, kjer je drža drugačna (višje držiš roke, in tudi trup telesa je bolj vzravnan in glava se drži v bolj ravni drži kot pri gorskem)..
Mogoče ta: Eleglide T1 Step-Thru? Ta mi izgleda kot neko mestno kolo in omogoča, da daš sedež nižje in sediš kot na mestnem kolesu..
Torej, obstaja kaj za vredu ceno?
Mogoče ta: Eleglide T1 Step-Thru? Ta mi izgleda kot neko mestno kolo in omogoča, da daš sedež nižje in sediš kot na mestnem kolesu..
Torej, obstaja kaj za vredu ceno?
Imejmo se radi
Rad bi še vprašal, v čem je razlika, ali je pogon v gonilki ali na zadnjem pestu? Kaj je boljše?
Ker gledam tudi tega, ki ima pogon na gonilki: https://www.aliexpress.com/item/1005004855583952.html
Ker gledam tudi tega, ki ima pogon na gonilki: https://www.aliexpress.com/item/1005004855583952.html
Imejmo se radi
je kar nekaj dobrih opcij, sicer tudi 26" je čisto ok pri tovrstnih kolesih, se pa 27.5" še malo lepše peljejo ... Eleglide T1 Step-Thru sem že vozil in se dobro pelje, je overall precej kakovnostno kolo, sploh pa za ceno, težko najti kaj boljšega ... sicer pa dobre opcije tovrstnih mestnih koles z bolj pokončno držo:raners napisal/-a: ↑21 Mar 2024, 09:53Tomson, mene pa zanima, če se prodaja kako moško električno mestno kolo? Npr.: podobno kot za ženske nekaj takega: DYU C6, samo da bi bilo bolj za moške? Mogoče večja kolesa (28col) in malenkost večja geometrija? Pač za po mestu (oz. po morju).. Pač kolega gre proti 50. letom in ima doma gorsko kolo in mu ne paše drža (da glavo ves čas drži gor) in bi raje imel mestno kolo, kjer je drža drugačna (višje držiš roke, in tudi trup telesa je bolj vzravnan in glava se drži v bolj ravni drži kot pri gorskem)..
Mogoče ta: Eleglide T1 Step-Thru? Ta mi izgleda kot neko mestno kolo in omogoča, da daš sedež nižje in sediš kot na mestnem kolesu..
Torej, obstaja kaj za vredu ceno?
- Eleglide T1 Step-Thru 250W 13Ah 27.5" mestno električno kolo (sivo) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 794€ (EU)
- Eleglide T1 Step-Thru 250W 13Ah 27.5" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 794€ (EU)
- Bezior M3 500W 10.4Ah 26" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 870€ na 815€ (EU)
- Bezior M3 500W 10.4Ah 26" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 870€ na 815€ (EU)
- WELKIN WKEM002 250W 10.4Ah 27.5" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 940€ na 885€ (EU)
- WELKIN WKEM002 250W 10.4Ah 27.5" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 940€ na 885€ (EU)
- ENGWE E26 250W 16Ah 26" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1400€ na 1344€ (EU)
- ENGWE E26 250W 16Ah 26" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1400€ na 1344€ (EU)
- ENGWE E26 250W 16Ah 26" mestno električno kolo (rumeno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1400€ na 1344€ (EU)
- Fafrees F28 Pro 250W 14.5Ah 27.5" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1140€ na 1084€ (EU)
- Fafrees F28 Pro 250W 14.5Ah 27.5" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 1140€ na 1084€ (EU)
- MAGMOVE CEH55M 250W 13Ah 28" mestno električno kolo (črno) s kodo: FDVGFA iz 1300€ na 1099€ (EU)
- ENGWE P275 ST 250W 19.2Ah 27.5" mestno električno kolo (črno) s kodo: S7TCTT iz 1600€ na 1449€ (EU)
- KuKirin V2 City 250W 7.5Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: 24MGS1 iz 617€ na 567€ (EU)
- KAISDA K7 350W 12.5Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 731€ na 676€ (EU)
- Fafrees F20 Light 250W 14.5Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 780€ na 724€ (EU)
- ONESPORT OT16-2 350W 15Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 800€ na 745€ (EU)
- ADO A20+ 250W 10.4Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 795€ (EU)
- Vitilan V3 750W 13Ah 20" FatTire zložljivo elektrnično kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 945€ (EU)
- ENGWE EP-2 Pro 750W 16Ah FatTire 20" zložljivo elektrnično kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 944€ (EU)
- ENGWE X20 SE FatTire 750W 14.4Ah 20" zložljivo elektrnično kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1200€ na 1145€ (EU)
boljši so seveda Mid-Drive motorji ki so nameščeni na sredini, ker je moč bolje razporejena (ravnotežje kolesa je bolj enakovredno, imajo ponavadi boljši navor, učinkovitejšo porabo elektrike, pa manjša obremenitev na verige in zobnike), a to so vedno obutno dražji modeli, ne iz nižjega cenovnega razreda.
Pozdravljeni,
za žensko staro 52 let gledam Eleglide M1 Plus za kolesarjenje do max. 50, 60km razdalje. Skrbi jo edino garancija prek geekbuying oz. da bi se čez par let nekaj pokvarilo in bi ostala s kolesom, ki se ga ne da popraviti. Kako je glede tega? So kakšni deli dobavljivi, kako je z garancijo? Hvala.
za žensko staro 52 let gledam Eleglide M1 Plus za kolesarjenje do max. 50, 60km razdalje. Skrbi jo edino garancija prek geekbuying oz. da bi se čez par let nekaj pokvarilo in bi ostala s kolesom, ki se ga ne da popraviti. Kako je glede tega? So kakšni deli dobavljivi, kako je z garancijo? Hvala.
1-letna garancija preko trgovine, v praksi pri kolesih pa izgleda tako, da se kolo poservisira na kakšnem lokalnem servisu, trgovina pa pokrije stroške ... če je npr. za zamenjat kakšen del, ga izdobavi trgovina in pošlje. A glede na izkušnje pri kolesih ni skoraj nič reklamacij, težav ...wprer napisal/-a: ↑23 Mar 2024, 17:00Pozdravljeni, za žensko staro 52 let gledam Eleglide M1 Plus za kolesarjenje do max. 50, 60km razdalje. Skrbi jo edino garancija prek geekbuying oz. da bi se čez par let nekaj pokvarilo in bi ostala s kolesom, ki se ga ne da popraviti. Kako je glede tega? So kakšni deli dobavljivi, kako je z garancijo? Hvala.
najboljše opcije do 1000€, sedaj pa odvisno od željenih lastnosti, so pa tole vsi dobri modeli vredni nakupa:
- DUOTTS C29 750W 15Ah električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 809€ na 753€ (EU)
- Eleglide M2 29" 15AH 250W električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 820€ na 763€ (EU)
- Eleglide M1 Plus 29" 12.5Ah električno kolo s kodo: 24MGS1 iz 680€ na 619€ (EU)
- Halo Knight H02 750W 16Ah 29*2.1" električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 900€ na 843€ (EU)
- GUNAI GN27 27.5" 750W 10.4Ah električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 942€ (EU)
Dobra opcija je Fafrees F20 Pro, z zelo dobro baterijo:
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (siva) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (svetlo modra) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (temno modra) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (vijolična) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Kaisda K2P Pro 20" 750W 15Ah zložljivo električno kolo (črna1) s kodo: NNNMEGA60 iz 1020€ na 964€ (EU)
- Kaisda K2P Pro 20" 750W 15Ah zložljivo električno kolo (črna2) s kodo: NNNMEGA60 iz 1020€ na 964€ (EU)
- EP-2 Pro 20" 750W 13Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 943€ (EU)
- EP-2 Pro 20" 750W 13Ah zložljivo električno kolo (siva) s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 943€ (EU)
- EP-2 Pro 20" 750W 13Ah zložljivo električno kolo (oranžna) s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 943€ (EU)
- ADO A20+ 20" 250W 10Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 793€ (EU)
- ADO A20+ 20" 250W 10Ah zložljivo električno kolo (bela) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 793€ (EU)
- Avaka BZ20 Plus 20" 500W 15Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 840€ na 783€ (EU)
- Avaka BZ20 Plus 20" 500W 15Ah zložljivo električno kolo (bela) s kodo: NNNMEGA60 iz 840€ na 783€ (EU)
- Fafrees F20 Light 20" 250W 14.5Ah zložljivo električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 780€ na 723€ (EU)
- PVY Z20 Pro 20" 500W 10Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 730€ na 673€ (EU)
- PVY Z20 Pro 20" 500W 10Ah zložljivo električno kolo (bela) s kodo: NNNMEGA60 iz 730€ na 673€ (EU)
- Vakole VT4 20" 250W 13Ah zložljivo električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 900€ na 881€ (EU)
- Engwe L20 SE 20" 250W 15.6Ahzložljivo električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 900€ na 881€ (EU)
- CMACEWHEEL Y20 20" 750W 15Ah zložljivo električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1100€ na 1077€ (EU)
Tomson (in ostali), na enem izmed dveh kupljenih el. koles Fafrees F20 Pro na displayu kaže, kot da je baterija prazna (utripa prazna baterija), ampak baterija je polna (kot kažejo tudi črtice na sami bateriji). In ker imamo 2 ista kolesa, smo menjali bateriji med obema in je tistem kolesu enako kazalo na displayu, kot da je prazna baterija, na drugem pa da je polna...
Sicer kolo (zaenkrat) normalno deluje, ampak nas malo skrbi to..
Ima kdo kakšne podobne izkušnje? Je kakšna preprosta rešitev?
Sicer kolo (zaenkrat) normalno deluje, ampak nas malo skrbi to..
Ima kdo kakšne podobne izkušnje? Je kakšna preprosta rešitev?
Imejmo se radi
Očitno le napaka v prikazu, branju baterije, na delovanje sicer ne bo vplivalo, ni pa fino da je narobe odčitano. Predlagam da se kar obrne na podporo trgovine kjer je bil kupljen, se posredujem kakšen foto in video material, da bo jasno razvidna napaka in potem naprej. Če bodo kakšne težave pri komunikaciji se javi na ZS, posredujem še sam preko svojih kontaktov ...raners napisal/-a: ↑06 Maj 2024, 10:59Tomson (in ostali), na enem izmed dveh kupljenih el. koles Fafrees F20 Pro na displayu kaže, kot da je baterija prazna (utripa prazna baterija), ampak baterija je polna (kot kažejo tudi črtice na sami bateriji). In ker imamo 2 ista kolesa, smo menjali bateriji med obema in je tistem kolesu enako kazalo na displayu, kot da je prazna baterija, na drugem pa da je polna... Sicer kolo (zaenkrat) normalno deluje, ampak nas malo skrbi to.. Ima kdo kakšne podobne izkušnje? Je kakšna preprosta rešitev?
Nisem pozabil, le nisem našel kaj dosti ugodnih modelov v teh tujih trgovinah (pa že kar nekaj časa brskam) ki bi ustrezali vsem zahtevam, tole sem npr. našel:
- Engwe X24 1000W 24” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1500€ na 1469€ (EU)
- Engwe X26 1000W 26” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1900€ na 1861€ (EU)
- Samebike RS-A08 26*4.0'' FatTires 17Ah 750W DoubleFork električno kolo s kodo: NNNAFFS10 iz 1926€ na 1908€ (EU)
tole bi bili dobri opciji:@Franjo B.
Hay! Spet se obracam na tebe...iscem elektricno zensko gorsko zlozljivo kolo In bi neki podobnega kot je na sliki...
- Samebike LO26-II Foldable 26*2.35" 750W Motor 12.5Ah zložljivo električno kolo (bel) s kodo: NNNSKAMSD iz 1096€ na 899€ (EU)
- Samebike LO26-II Foldable 26*2.35" 750W Motor 12.5Ah zložljivo električno kolo (črn) s kodo: NNNSKAMSD iz 1096€ na 899€ (EU)
Samo v opozorilo, ti imajo vsi motor v zadnjem pestu. Vsa resna električna kolesa so opremljena s centralnim motorjem (sploh polno vzmetena kolesa), ki so tudi veliko bolj zmogljivi (pri teh niti ne najdem nobenega podatka o navoru motorja). Zelo pomembne so tudi kvalitetne zavore, amortizerji, menjalnik itd..Tomson napisal/-a: ↑17 Maj 2024, 01:22Nisem pozabil, le nisem našel kaj dosti ugodnih modelov v teh tujih trgovinah (pa že kar nekaj časa brskam) ki bi ustrezali vsem zahtevam, tole sem npr. našel:
- Engwe X24 1000W 24” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1500€ na 1469€ (EU)
- Engwe X26 1000W 26” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1900€ na 1861€ (EU)
- Samebike RS-A08 26*4.0'' FatTires 17Ah 750W DoubleFork električno kolo s kodo: NNNAFFS10 iz 1926€ na 1908€ (EU)
Jasno, modeli z motorjem nameščenim centralno so še boljši, a je tudi cena temu primerna. Za rekreativne, priložnostne kolesarje, kot sem tudi sam, pa lahko iz prakse rečem, da neke bistvene razlike zame ni. Zadnjič sem npr. šel s kolegom, ki je pravi kolesar in vozi navadno kolo, iz Brezovice na Rakitno (cca. 15km strmega vzpona) z Eleglide M1 Plus, poceni električnim kolesom (250W motor zadaj), pa sem se celo pot zelo udobno in brez napora peljal z njim celotno pot (seveda sem na elektriko peljal počasi). Z navadnim kolesom sam pri svoji kondiciji nikoli ne bi prišel na Rakitno, lol, tako pa sem čisto lepo "prikolesaril" do vrha ...
So pa modeli s centralnim motorjem boljša izbira za bolj resne kolesarje, ki kolo večkrat pripeljejo v bolj skrajne situacije, pozna se namreč boljša razporeditev teže zaradi motorja na sredini, kar izboljšuje stabilnost in vodljivost, zlasti pri vožnji po zahtevnejših terenih. Sistem pri centralnem motorju običajno vključuje senzorje za navor, ki prilagajajo moč glede na silo pedaliranja, kar omogoča bolj gladko in učinkovito vožnjo.
So pa modeli s centralnim motorjem boljša izbira za bolj resne kolesarje, ki kolo večkrat pripeljejo v bolj skrajne situacije, pozna se namreč boljša razporeditev teže zaradi motorja na sredini, kar izboljšuje stabilnost in vodljivost, zlasti pri vožnji po zahtevnejših terenih. Sistem pri centralnem motorju običajno vključuje senzorje za navor, ki prilagajajo moč glede na silo pedaliranja, kar omogoča bolj gladko in učinkovito vožnjo.
Imam Giant električno kolo, partnerica pa Eleglide M1 Plus. Eleglide M1 je komedija. Dajansko ne rabiš nič pritiskati na gonilke pa gre kolo kar samo. Tako, da Tomson se kar strinjam s tabo, da se ne matraš v hrib . Zame je to povsem brez veze za rekreacijo. Šibne me v vsak hirb za žalo. Pomembno je, da se gonilke vrtijo in ti motor poganja na polno. Z Giant kolesom je druuga zgodba. On ti doga določene wate in ti je v dejansko pomoč. Imam 5 stopenj pomoči. Vsaka stopnja ti doda nekaj več. Pri eleglide si pomoči ne moreš nastavljati ampak si lahko samo nastaviš do kolk km/h ti bom pomagal. Zame je to kr nekaj.
Če bi manj škrtatil in partnerki namesto kolesa za 600 eur kupil takega za 1200 +z torque sensorjem, bi dobil točno to, kar imaš na Giantu za 2k + eur....damjano napisal/-a: ↑21 Maj 2024, 15:00Imam Giant električno kolo, partnerica pa Eleglide M1 Plus. Eleglide M1 je komedija. Dajansko ne rabiš nič pritiskati na gonilke pa gre kolo kar samo. Tako, da Tomson se kar strinjam s tabo, da se ne matraš v hrib . Zame je to povsem brez veze za rekreacijo. Šibne me v vsak hirb za žalo. Pomembno je, da se gonilke vrtijo in ti motor poganja na polno. Z Giant kolesom je druuga zgodba. On ti doga določene wate in ti je v dejansko pomoč. Imam 5 stopenj pomoči. Vsaka stopnja ti doda nekaj več. Pri eleglide si pomoči ne moreš nastavljati ampak si lahko samo nastaviš do kolk km/h ti bom pomagal. Zame je to kr nekaj.
Jah, na koncu je pač vedno vse odvisno od tega kaj nekdo išče, kaj potrebuje in koliko je pripravljen zapravit. Giant e-kolesa se cenovno pričnejo okoli 2800€ pa dalje in jasno da bo to bistveno višji nivo ekolesa, na vseh področjih. A vsi uporabniki ne potrebujemo takšnega ekolesa in se verjetno vsi zavedamo da ekolo za 600€ ne bo primerljivo. Je imel kolega lani nekaj časa enega e-Gianta in sem seveda bil navdušen nad vožnjo, ki je, pričakovano bila na bistveno višjem nivoju, sploh pogonski električni sklop, ki je res povsem drugače posegal v vožnjo. Po drugi strani pa meni osebno, kot "popoldanskemu" priložnostnemu kolesarju, tudi ekolo za 600€ čisto lepo služi in nimam večjih pripomb.
Točno tako, kot je napisal Tomson.. Če si strasten kolesar, potem je brezveze, da razmišljaš o poceni kitajcih.. Če pa kolo uporabljaš občasno in ne za zahtevne podvige, pa so ta poceni kolesa od kitajcev odlična - sploh za svoj denar..
Imejmo se radi
Zakaj sploh kupiti električno kolo? Ok razumem da ga kupi starejša oseba ki ni pri moči ali bolni ljudje kot so srčni bolniki to še gre ampak da pa ga kupi zdrav človek pri močeh in se z tem vozi to pa ne razumem. A ni poanta kolesarjenja da ohranjaš kondicijo? Vsak se lahko hvali koliko prekolesari če ima konje/wate pod ritjo. Daj bodi športnik in res kolesari in se ne samo vozi.
Gledano iz mojega vidika, z navadnim kolesom npr. prevozim 20km pri svoji kondiciji po ravnem, z električnim kolesom lahko grem s kolegom ki kolesari zares tudi na tudo do 100km in tudi po bolj hribovitih turah. Saj električno kolo ni motor, ne gre sam, še vedno je potrebno poganjanje, če senzor navora ne začuti dovolj pritiska, se bo motor izključil, tako da še vedno kolesarimo. Pri cenejših kolesih nam bo kolo pomagalo vzdrževati zastavljeno hitrost glede na stopnjo, pri dražjih modelih pa bo senzor navora lepo pomagal s stopnjo pomoči ki jo bomo izbrali. Predvsem pa tako čez črto bi rekel da z električnim kolesom lahko tudi tisti ki nismo pravi kolesarji, nimamo dovolj kondicije, prepotujemo večje razdalje in se podamo na bolj zahtevne, višinsko spremenljive ture.rado7rado napisal/-a: ↑08 Jun 2024, 17:41Zakaj sploh kupiti električno kolo? Ok razumem da ga kupi starejša oseba ki ni pri moči ali bolni ljudje kot so srčni bolniki to še gre ampak da pa ga kupi zdrav človek pri močeh in se z tem vozi to pa ne razumem. A ni poanta kolesarjenja da ohranjaš kondicijo? Vsak se lahko hvali koliko prekolesari če ima konje/wate pod ritjo. Daj bodi športnik in res kolesari in se ne samo vozi.
Če torej povzamemo in izspostavimo še nekaj ključnih točk, zakaj električno kolo:
Večji doseg in pogostostejša vožnja:
Električna kolesa omogočajo ljudem, da prevozijo daljše razdalje in se vozijo pogosteje. Nekdo, ki morda nima časa za dolge vožnje, lahko z električnim kolesom opravi daljše poti v krajšem času, kar še vedno prispeva k ohranjanju kondicije.
Premagovanje zahtevnejših tereov:
Električna kolesa pomagajo pri premagovanju zahtevnih terenov, kot so strmi klanci ali hribi. To omogoča, da se kolesarji podajo na poti, ki jih sicer morda ne bi zmogli, in tako povečajo svojo splošno telesno pripravljenost.
Manjša obremenitev sklepov in mišic:
Električna kolesa lahko zmanjšajo obremenitev na sklepih in mišicah, kar je koristno za ljudi, ki imajo manjše poškodbe ali želijo preprečiti preobremenitve. To pomeni, da lahko ljudje kolesarijo dlje časa brez tveganja za poškodbe.
Okoljski in praktični razlogi:
Za mnoge je električno kolo praktična alternativa avtomobilu za vsakodnevne opravke ali vožnjo na delo. Prispeva k zmanjšanju emisij in prometnih zastojev ter spodbuja trajnostni način prevoza.
Socialni vidik:
Električna kolesa omogočajo, da različni kolesarji z različnimi stopnjami kondicije kolesarijo skupaj. Nekdo, ki je manj kondicijsko pripravljen, lahko s pomočjo električnega kolesa lažje sledi bolj izkušenim kolesarjem, kar spodbuja družabnost in skupne aktivnosti.
Zabava in motivacija:
Kolesarjenje z električnim kolesom je lahko zelo zabavno, kar povečuje motivacijo za gibanje. Ljudje, ki uživajo v vožnji, pa mogoče niso tako navdušeni nad navadnim kolesom (iz različnih razlogov) bodo verjetno več časa preživeli zunaj na svežem zraku in se bolj redno gibali.
Seveda električna kolesa niso nadomestek za tradicionalno kolesarjenje, ponujajo pa drugačno vrsto izkušnje in koristijo na različne načine. Pomembno je, da vsak najde način, kako ostati aktiven in uživati v gibanju, bodisi z električnim kolesom ali brez. eKolo pa seveda uporabniki koristimo iz različnih razlogov, eni za umik v naravo, drugi za gibanje, tretji za prevoz v službo, četrti za druženje itd ...
Mogoče se najprej prepričajte kako sploh pravo električno kolo deluje. Je pa veliko razlogov zakaj kupiti električno kolo.rado7rado napisal/-a: ↑08 Jun 2024, 17:41Zakaj sploh kupiti električno kolo? Ok razumem da ga kupi starejša oseba ki ni pri moči ali bolni ljudje kot so srčni bolniki to še gre ampak da pa ga kupi zdrav človek pri močeh in se z tem vozi to pa ne razumem. A ni poanta kolesarjenja da ohranjaš kondicijo? Vsak se lahko hvali koliko prekolesari če ima konje/wate pod ritjo. Daj bodi športnik in res kolesari in se ne samo vozi.
Večina ljudi nima kondicije, da v eni furi, v enem dnevu prevozi s kolesom 50+ km. Z električnim kolesom si to lahko privošči in ne rabi razmišljat katero pot ubrati, da ni preveč klancev. Na ta način bo šel na kolo, cel dan užival na zraku v naravi, zraven tega pa še nekaj naredil za svojo kondicijo. Električno kolo ima različne stopnje pomoči, tako da ti še vseeno lahko narediš nekaj za svojo kondicijo, če izbereš nižjo stopnjo pomoči ali pa celo brez pomoči na ravnem. Večina ljudi ni sposobna prekolesariti več kilometrov dolge vzpone.
Tudi za nekoga s prekomerno težo in slabo kondicijo je lahko električno kolo odličen začetek rekreacije, saj lahko opravi neko daljšo turo in sčasoma seveda zmanjšuje stopnje pomoči.
Lahko ga uporabljaš za prevoz v službo namesto avta in da ne prideš celi zašvican na delovno mesto itd.
Ne vem, jaz tukaj vidim veliko pozitivnih stvari, če znaš pravilno uporabljati e-kolo..
Če nekdo ne zmore daljše ture peljat pomeni da telo ne zmore in se ne spuščaš kolesarit 50+ km ampak 20 km in si naredil več za telo kot pa z električnim na 50+ km. Sem sam poskušal peljat električno kolo pa to pač ni to. Jaz še vedno trdim da za gosi ni seno.
Kristus, kako vi pojma nimate o kolesih in še posebej električnih kolesih! Toliko pojma nimate, da nobena diskusija nima smisla, ker bi si za začetek morali priznati, da pa le ne veste veliko in se pustili podučiti. Do takrat pa imate prav samo glede zadnje povedi v vašem odzivu. Ampak škoda ker se ne ravnate po zapisanem.rado7rado napisal/-a: ↑09 Jun 2024, 10:46Če nekdo ne zmore daljše ture peljat pomeni da telo ne zmore in se ne spuščaš kolesarit 50+ km ampak 20 km in si naredil več za telo kot pa z električnim na 50+ km. Sem sam poskušal peljat električno kolo pa to pač ni to. Jaz še vedno trdim da za gosi ni seno.
Pustimo debato na tem mestu, ker s prerekanjem nič ne dosežemo. Naj ima vsak svoj prav, strinjam se da električno kolo ni za vsakega, tisti ki ve kaj bo z njim počel oz. za kaj ga potrebuje, kako ga bo izkoristil pa tako ali tako nima večjih pomislekov. Zaključimo, da električno kolo ni nekaj kar vsak potrebuje in da brez njega ne gre, bo pa marsikomu (ki ga pač to zanima) prišlo prav na takšen ali drugačen način, ker dejstvo je, kot sem v prvem zapisu omenil, da ga lahko izkoristimo na različne načine in ima tudi v primerjavi z navadnim kolesom kar nekaj prednosti, kar pa ne pomeni da so navadna kolesa sedaj neuporabna. Vsako kolo pač ima svoj namen, svojo ciljno skupino.
Zdravo prosil bi za pomoč in sicer čimbolj na kratko: kupujem moško gorsko oz hibridno električno kolo nekje v rangu 2000 - 3000€. Večino za off road pa tudi za dnevne opravke kot nadomestilo avta. Kolo bo služilo tudi temu, da se mi žena in sin lahko končno pridružista pri mojih dolgih vožnjah s specjalko.
Hvala že vnaprej za odgovor!
Hvala že vnaprej za odgovor!
e-hibridna kolesa so malo večja specifika in v teh tujih trgovinah s katerimi sodelujem tovrstnih modelov ni kaj dosti, bi se sam osredotočil kar na nakup v Slo ... ali mogoče mislite zgolj na modele ki izgledajo kot klasična gorska kolesa in imajo nameščen motor in baterijo na ohišje (ni pa del ohišja) ? kakšen primer mogoče? ter kje so prioritete, kakšne lastnosti so želja?mathjaz1 napisal/-a: ↑11 Jun 2024, 00:10Zdravo prosil bi za pomoč in sicer čimbolj na kratko: kupujem moško gorsko oz hibridno električno kolo nekje v rangu 2000 - 3000€. Večino za off road pa tudi za dnevne opravke kot nadomestilo avta. Kolo bo služilo tudi temu, da se mi žena in sin lahko končno pridružista pri mojih dolgih vožnjah s specjalko.
Hvala že vnaprej za odgovor!
Za ta denar lahko dobite že precej dobro E-kolo. V tem primeru bi na vašem mestu gledal nekaj pri trgovcih v Sloveniji. Je pa nekaj nasprotij v tem vašem "povpraševanju". Pravite, da bi imeli off road kolo za dnevne opravke in sledenje specialki? Specialka se načeloma ne vozi off road.. Pravite, da bi imeli moško kolo, ki ga bo sicer vozila žena.. Predvidevam, da bi ga potem radi vsi uporabljali? To je mogoče le v primeru, da ste vsi praktično enako visoki. Enega kolesa ne morete kupiti za različno visoke ljudi. Sicer lahko, ampak bo potem nekomu kolo premajhno ali pa preveliko..mathjaz1 napisal/-a: ↑11 Jun 2024, 00:10Zdravo prosil bi za pomoč in sicer čimbolj na kratko: kupujem moško gorsko oz hibridno električno kolo nekje v rangu 2000 - 3000€. Večino za off road pa tudi za dnevne opravke kot nadomestilo avta. Kolo bo služilo tudi temu, da se mi žena in sin lahko končno pridružista pri mojih dolgih vožnjah s specjalko.
Hvala že vnaprej za odgovor!
Zdravo,
Se strinjam z vašim zapisom in se opravičujem za šlampasto povpraševanje Če malo bolj obrazložim, kolo bi večino časa uporabljal jaz po makadamu/trailih ter tu in tam po asfaltu, kadar bi se pa odpravil na daljšo turo s specialko bi ga pa prepustil ženi da lahko gremo skupaj(po asfaltu seveda). Zato tudi verjetno boljša izbira hibridnega kolesa oz treking kolesa za trail/cesto. Gorski stil mi je bolj všečen ni pa praktičen za ceste verjetno. Seveda bi bilo to občasno in v predpostavki da velikost kolesa ne igra tako pomembne vloge za ženo ki je 10cm manjša od mene? Upam da je taka kombinacija mogoča če pa ne bomo pa reševali drugače
Hvala
Se strinjam z vašim zapisom in se opravičujem za šlampasto povpraševanje Če malo bolj obrazložim, kolo bi večino časa uporabljal jaz po makadamu/trailih ter tu in tam po asfaltu, kadar bi se pa odpravil na daljšo turo s specialko bi ga pa prepustil ženi da lahko gremo skupaj(po asfaltu seveda). Zato tudi verjetno boljša izbira hibridnega kolesa oz treking kolesa za trail/cesto. Gorski stil mi je bolj všečen ni pa praktičen za ceste verjetno. Seveda bi bilo to občasno in v predpostavki da velikost kolesa ne igra tako pomembne vloge za ženo ki je 10cm manjša od mene? Upam da je taka kombinacija mogoča če pa ne bomo pa reševali drugače
Hvala
V tem primeru bi jaz vseeno iskal gorsko kolo, s katerim se seveda da brez problema peljati tudi po cesti. Večja težava je razlika 10 cm v velikosti. Takega kolesa, da bi bil obema prav ne morete kupiti.. Če boste kupili kolo, ki bo prav vam bo ženi sigurno precej preveliko oz. obratno.. Koliko sta sploh visoka?
Hvala obema za odgovor, 174 sem jaz, žena pa 161. S hibridnim sem imel v mislih treking - slabo izražanje. Eno kolo bi bilo dovolj za oba, če mislite da je mogoče oz. ali naj raje porabim isti denar za dva kolesa vendar bi v tem primeru dobil mnogo slabso kvaliteto - predvidevam. Sedaj vidim da sem si morda malce narobe predstavljal vse skupaj
To je potem 13 centimetrov razlike v višini. Za tako razliko je nemogoče kupiti kolo, ki bo obema prav. Lahko greste malo sprobat in boste videli. Edino, če se je potem vaša žena pripravljena peljati na prevelikem kolesu, kar pa za varnost ni najboljše. Treking kolesa niso mišljena za off road, ker imajo čisto drugačen profil in širino gum kot gorsko kolo, tudi amortizerji so drugačni, z manj hoda. V tem primeru je bolje kupiti gorsko kolo, na katerega se da montirati tudi kakšne ožje gume. Drugače pa se z gorskim tudi da po asfaltu peljat.
za omenjeno velikost uporabnikov, med 161cm in 174cm bodo tale kolesa z M/L okvirjem čisto ok, preverjeno.
Če gremo malo pocenovnih razredih, tale Eleglide model je še vedno super za ceno, glede na velikost bodo 27.5" povsem na mestu:
- Eleglide M1 Plus 27.5" 250W 12.5Ah električno kolo s kodo: 12ANNIE1 iz 750€ na 699€ (EU)
- RANDRIDE YG90B 27.5" 1000W 17Ah električno kolo s kodo: 12ANNIE1 iz 1095€ na 1045€ (EU)
- Luchia Spica 27.5Ah 10Ah 250W električno kolo s kodo: KAJKUPITI50 iz 1300€ na 1249€ (SLO)
- ADO DC30 27.5" 10.4Ah 250W (srebrno) električno kolo s kodo: KAJKUPITI50 iz 1600€ na 1549€ (SLO)
- ADO DC30 27.5" 10.4Ah 250W (sivo) električno kolo s kodo: KAJKUPITI50 iz 1600€ na 1549€ (SLO)
- Veio Yay 29" 425W 14.5Ah električno kolo s kodo: KAJKUPITI50 (-25% subvencija) iz 1800€ na 1311€ (SLO)
Samo nasvet, tukaj pri teh kolesih so podane specifikacije samo za velikost koles, glede okvirjev ne piše nikjer koliko inčev ali centimetrov meri okvir. Za telesno višino 161 cm je primerno kolo z okvirjem velikosti 17" oz. 43 cm in 27,5" kolesi. Če ima 29" kolesa pa je okvir 17“ mogoče že malenkost preveliki. Univerzalnega kolesa ni mogoče kupiti..
Za 174 cm pa bi bilo vredu kolo z okvirjem 18" oz. 46 cm, velikosti koles pa 29"
Za 174 cm pa bi bilo vredu kolo z okvirjem 18" oz. 46 cm, velikosti koles pa 29"