Xiaomi Viomi V2/Pro robotski sesalnik

Dodatna vprašanja glede napravic, ki jih sami testiramo
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

10 Maj 2020, 09:58

@TheMachine:
edina težava glede povezave z WiFi omrežjem ki mi je znana je na račun WiFi omrežja brez gesla, v primeru če WiFi omrežje ni zaščitedno, naj povezava med sesalnikom in aplikacijo ne bi delovala. Vsake toliko pa se komu zaradi kakšne specifike domačega omrežja tudi zgodi da se ne poveže, pa potem npr. gre brez težav na kakšnem drugem omrežju, če je opcija pri kakšnem sorodniku, znancu, da se izloči težava omrežja. Če nič od navedenega ne pomaga pa predlagam da se res obrne na tehnično pomoč, bodo verejtno imeli še kakšno idejo ...
andraz
Prispevkov: 3
Pridružen: 03 Maj 2020, 22:10

11 Maj 2020, 19:47

Živjo

glede na moje spodnje težave sem našel (vsaj začasno) rešitev. Nastavil sem primarno mapo, nato pa izklopil shranjevanje map in zagnal sesalec. Opomba, fizično sem tudi prestavil točko polnjenja. To je sesalec normalno zaznal in sedaj vse deluje OK tudi ko imam vključeno shranjevanje map. Tudi nisem rabil odnamestiti aplikacij in ostalih "štorastih" opravil.

Kar trenutno še nisem poskusil je to, da bi ga postavil v drug prostor in vključil sesanje tam.

Upam, da bodo moje ugotovite komu prišle prav.

lp
andraz napisal/-a:
04 Maj 2020, 11:58
Tomson napisal/-a:
04 Maj 2020, 10:00
@andraz:
drži, da se mapa vsakič sproti izrisuje in stvari na tleh ne vplivajo na iskanje polnilne postaje. Vsekakor pa je težava, če se sesalnik odnese v drugi prostor in sproži, v tem primeru ne bo našel postaje, tudi pri meni ne. Če pa ga preko aplikacije pošljete v drugo sobo bo brez težav našel nazaj. Sicer je sedaj kar nekaj nadgradenj firwmara in aplikacije, 0034 je že nekaj časa zunaj, 0035 naj bi bila najbolj stabilna verzij, ki bo odpravila vse težave, so pa nekateri poročali da so dobili tudi posodobljeno aplikacijo šele ko so jo odnamestili in ponovno namestili. Skratka, za vrniten na polnilno postajo ga vedno poslat čistit iz postaje, sicer se ga ročno vrne v bližino postaje. Za ostale zadeve pa bo verjetno z zadnjo posodobitvijo 0035 tudi dosti težav odpravljenih. Kar se sesuvanja aplikacije tiče pa je očitno povezano z vašim telefonom, meni se npr. v slabem letu dni med delovanjem ni niti enkrat zgodilo, le na vsake toliko sem se moral ponovno prijavit (verjetno ob kakšnih posodobitvah) ...
Tomson najlepša hvala za odgovor. Nekatere zadeve sem ob dodatnem preverjanju in poskušanju ugotovil že sam. Vendar vračanje na točko polnjenja v nobenem primeru ne deluje. Spodaj bom točno opisal moj problem in bi prosil v kolikor je imel že kdo tak problem, da mi pomaga. Odnamestitev aplikacije in še enkrat nalaganje ter celotno sesanje zame ni pravilna rešitev saj sem v dveh tednih kar imam sesalec to naredil že dvakrat in res nebi rad tega počel vsak teden.

Sesalec vedno polnim v spalnici, tako je bilo tudi ob prvem sesanju. Sistem mi je sam prestavil točko polnjenja v kabinet čeprav je fizično še vedno v spalnici - vzroka ne vem. Glej spodnjo sliko kako je sedaj in kje je spalnica.
polnjenje.jpg

V kolikor zaženem sesanje s polnilne postaje (brez omejitev, funkcija vacuum all) sesalec prične s sesanjem vendar že po dveh zavojih sredi sesanja spremeni orientacijo. Posledično se vse zamakne in po koncu sesanja ne najde več polnilne postaje niti ne posesa dobro prostora, kjer je začel (spalnica). Poleg tega polnilno postajo med sesanjem sam sesalec malo premika saj se v njo zaletava, ker ne ve da je tam. Poleg tega pri izrisu nove mape ta ni le zasukana ampak je tudi postavljena narobe saj sesalec predvideva izhodišče v kabinetu, vendar je v resnici v spalnici. Na spodnji sliki je prikaz tega napačnega delovanja. Z rdečo sem tudi ounačil vde liniji sesanja, ki bi se morale prekrivati v kolikor ne bi prišlo do zamika orientacije med sesanjem. Za boljšo orientacijo dodajam tudi, da je posesal spalnico (pomanjkljivo), kopalnico, hodnik in sobo Matevz.

Hvala za pomoč.

sesanje.jpg
brina
Prispevkov: 2
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

23 Maj 2020, 20:10

Zdravo,

imam eno vprašanje in nikjer ne najdem nobenega odgovora na to oz. rešitev za to težavo.
Približno 1 mesec imam doma viomi v2 pro in sem bila do sedaj super zadovoljna.
V zadnjem času pa se pri vsakem sesanju/brisanju tal na vsake toliko časa kar ''izgubi''. Izgubi v tem smislu, da se na določenem mestu zaustavi in ne gre kakšnih 5-8 minutk naprej ali pa se naenkrat zaustavi in se vrti v krogu... občutek imam kot da z enim kolesom nekaj ne bi bilo v redu, ampak po preverjanju mi zgleda vse normalno.
Se pa vedno ustavi na drugem mestu... ni nekega ponavljajočega vzorca, da bi lahko ugotovila, zakaj se ravno na teh mestih ustavlja...
se je morda že kdo srečeval s to težavo in kako ste zadevo rešili oz. kaj bi lahko bilo narobe?

Najlepša vam hvala za odgovore in nasvete.
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

26 Maj 2020, 09:54

brina napisal/-a:
23 Maj 2020, 20:10
Zdravo, imam eno vprašanje in nikjer ne najdem nobenega odgovora na to oz. rešitev za to težavo. Približno 1 mesec imam doma viomi v2 pro in sem bila do sedaj super zadovoljna. V zadnjem času pa se pri vsakem sesanju/brisanju tal na vsake toliko časa kar ''izgubi''. Izgubi v tem smislu, da se na določenem mestu zaustavi in ne gre kakšnih 5-8 minutk naprej ali pa se naenkrat zaustavi in se vrti v krogu... občutek imam kot da z enim kolesom nekaj ne bi bilo v redu, ampak po preverjanju mi zgleda vse normalno. Se pa vedno ustavi na drugem mestu... ni nekega ponavljajočega vzorca, da bi lahko ugotovila, zakaj se ravno na teh mestih ustavlja... se je morda že kdo srečeval s to težavo in kako ste zadevo rešili oz. kaj bi lahko bilo narobe?
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu! ;)

za začetek se lahko res skrbno preveri in očisti vse senzorje, preveri kolesa, da ni kakšnih dlak ki bi blokirale, se zresetira tako robotski sesalnik, polnilno postajo ter zopet preveri če je kaj bolje. Če pa ne bo, pa predlagam da se obrne na tehnično podporo v trgovini, bo pa po vsej verjetnosti potreben servis, uradni servis za Viomi je v Nemčiji, bodo na tehnični službi posredovali navodila ...
brina
Prispevkov: 2
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

26 Maj 2020, 19:20

Najlepša hvala za odgovor.
Poskusim.
S čim in kako je najboljše očistiti senzorje in kolesca?

Hvala.
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

26 Maj 2020, 21:58

Senzorje s kakšno rahlo vlažno krpico, se jih dobro očisti, da ni na njih kakšen prah, pri kolesih (sploh pri sprednjem) pa čimbolje odstrani vse lase/dlake, ki se lahko sčasoma napletejo in ovirajo pravilno obračanje.
bala
Prispevkov: 3
Pridružen: 02 Mar 2020, 18:49

05 Jun 2020, 13:16

Kje se da naročiti rezervno baterijo. Po treh mesecih delovanja se med sesanjem izprazni. Na začetku je celo stanovanje počistil z enim polnjenjem. Ima še kdo tak problem.
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

05 Jun 2020, 15:47

da bi se baterija v treh mesecih tako poslabšala še nisem slišal. Ali gre res za kakšno napako v bateriji, ali ga kaj drugega muči. Kolesa, krtačke vse ok, ni kaj zablokirano da bi se poraba tako povečala? Firmware pa je kateri, že 0034 ali starejši? Da bi se samo baterijo kupilo, bo malo težje, le preko kakšnega servisa, sicer pa je pri 3 mesecih sesalnik še v garanciji, predlagam da se, če se izkaže da gre res za težavo pri bateriji, slednje tudi uveljavlja, bo že servis uredil, nabavil, zamenjal ... je pa odvisno o kakšnem delovanu govorimo, mogoče v štartu ni deloval s polno sesalno močjo, sedaj pa se je to spremenilo, lahko ročno, lahko po kakšni nadgradnji, pa mogoče zato razlika.
bala
Prispevkov: 3
Pridružen: 02 Mar 2020, 18:49

09 Jun 2020, 13:49

Nič ne šteka, nastavitve so iste, prostori isti, baterija pa pač ne zdrži več do konca. Kupljen je pa v tujini tako da je garancija sicer možna, ampak...
Andrej0
Prispevkov: 1
Pridružen: 16 Maj 2020, 09:04

13 Jun 2020, 09:54

Pozdravljeni,

tudi jaz se obračam na vas z eno težavo. Težava se je pojavila odkar je bil v2 pro posodobljen na 3.5.8_0034. Namreč prvih 10metrov sesa pravilno, potem pa se valjasta krtača ustavi vrteti in ne vec pobira smeti, robot pa še kar naprej sesa po prostoru.
Čeprav je krtača čista, ne najdem vzroka za tako nenormalno delovanje.
Ali je že nova verzija firmware dostopna? Ali je možno ročno naložiti staro verzijo?

Lp
Andrej
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

13 Jun 2020, 12:16

Hmm... za omenjeno težavo še nisem slišal, malo sicer neznačilno, da bi posodobitev vplivala na takšno delovanje. Z verzijo 0033 je sicer bilo kar nekaj težav, verzija 0034 je večino težav pri večini uporabnikov odpravila, prihajajoča 0035 pa bi naj bila res izpiljena, ni pa trenutno podatka kdaj, starejše verzije pa se bojim ne bo šlo naložit. Bi pa glede omenjene težave le predlagal da se obrne na tehnično pomoč v trgovini, bodo mogoče imeli kakšno idejo, če bi le šlo za kakšno fizično napako in ne programsko, lahko je kaj čisto banalnega, vsekakor vredno preverit ...
TheMachine
Prispevkov: 2
Pridružen: 09 Maj 2020, 14:09

21 Jun 2020, 17:01

Pozdravljeni,

imate kakšne informacije za kode in popust pri nakupu?
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

21 Jun 2020, 19:28

TheMachine napisal/-a:
21 Jun 2020, 17:01
Pozdravljeni, imate kakšne informacije za kode in popust pri nakupu?
V namenskem članku so navedene trenutno najboljše opcije:

https://www.kajkupiti.si/najboljsi-robotski-sesalniki

je pa trenutno huda cena za Viomi V3 model, pa tudi Roborock S5 Max, sam bi se trenutno odločal med omenjenima modeloma, če je budget ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

24 Jun 2020, 23:31

Pozdravljeni,ravno sem kupila xiomi viomi2 pro pa me zanima,katero aplikacijo si je potrebno naložiti?hvala lp
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

24 Jun 2020, 23:56

mateja napisal/-a:
24 Jun 2020, 23:31
Pozdravljeni,ravno sem kupila xiomi viomi2 pro pa me zanima,katero aplikacijo si je potrebno naložiti?hvala lp
Pozdravljena in dobrodošla na forumu! ;)

Prava aplikacija bo Xiaomi Mi Home ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

25 Jun 2020, 00:01

Hvala,sem si jo potegnila dol,vendar nevem zakaj se sesalec ne poveze z telefonom?
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

25 Jun 2020, 00:34

WiFi omrežje mora biti zaščietno z geslom, ne odprto omrežje, obvezno se povezat z 2.4G omrežjem, ne 5G, sesalnik se lahko ročno izbere in doda v aplikaciji, na sesalniku pa držati oba gumba da začneta utripat ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

25 Jun 2020, 11:20

Omrežje wi fi je vzspostavljeno, vendar mi za sesalec napise da ni dostopa do interneta??nevem zakaj.
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

25 Jun 2020, 14:07

Pa ni slučajno kupljen na Mimovrste, ker mi je kakšen dan nazaj kupec razlagal da tudi ni mogel povezati, na koncu pa so preko Xiaomija ugotovili da je šlo za neko starejšo verzijo sesalnika, ki še ni imel podpore za aplikacijo. Na Geeku in Gearu pa so najnovejše verzije in v tem primeru lahko gre za težavo na domačem WiFi omrežju. Postopek pa imate pravilen za namestitev?

https://www.youtube.com/watch?v=kEs4bBnpjgM

sicer pa predlagam da se poizkusi še na kakšnem drugem WiFi omrežju (pri sorodnikih, znancih, sosedih), da se izloči težavo na omrežju. Kot omenjeno pa mora biti omrežje zaščiteno z geslom in ne 5G ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

25 Jun 2020, 21:14

Ne ni bil kupljen preko mimovrste....smo porihtali...hvala vam za vse odgovore.
Tomson
Prispevkov: 3227
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

11 Avg 2020, 10:45

Jan napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:06
Tomson napisal/-a:
22 Jun 2020, 14:02
garancija se uveljavlja preko trgovine, se pravi se odpre Ticket, opiše težavo, priloži video posnetek kjer je jasno razvidna težava, ter prosi za navodila glede uveljavljanja garancije. Potem pa posredujejo naslov kamor se pošlje ... me pa res preseneča da je toliko težav, meni pa od prvega dne bp. hmm....
Pozdravljen,

se vračam nazaj ker rabim pomoč..kot sem v prejšnjih postih pisal da imam probleme z VIOMI V2 sesalcem se zadeva še ni rešila.

Pisal sem jim kot si napisal, nato so mi odgovorili in poslali mail kamor naj pošljem posnetek ki sem ga poslal :

https://www.youtube.com/watch?v=4YKpfMG13Rc

Odgovora ni že dosti časa. Pisal sem jim celo 2 x ali 3 x.

Sedaj sem pisal na ZPS, da vidim če mi tudi oni lahko pomagajo. Septembra poteče garancija se bojim da bo vse skupaj padlo v vodo.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav
Pozdrav, priskočim na pomoč, jasno, bi prosil za Order Number in Ticket Number, lahko kar na ZS, pa govorim s kontaktom, da so tole uredi ...
Jan
Prispevkov: 6
Pridružen: 01 Dec 2019, 09:37

11 Avg 2020, 11:26

Tomson napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:45
Jan napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:06
Tomson napisal/-a:
22 Jun 2020, 14:02
garancija se uveljavlja preko trgovine, se pravi se odpre Ticket, opiše težavo, priloži video posnetek kjer je jasno razvidna težava, ter prosi za navodila glede uveljavljanja garancije. Potem pa posredujejo naslov kamor se pošlje ... me pa res preseneča da je toliko težav, meni pa od prvega dne bp. hmm....
Pozdravljen,

se vračam nazaj ker rabim pomoč..kot sem v prejšnjih postih pisal da imam probleme z VIOMI V2 sesalcem se zadeva še ni rešila.

Pisal sem jim kot si napisal, nato so mi odgovorili in poslali mail kamor naj pošljem posnetek ki sem ga poslal :

https://www.youtube.com/watch?v=4YKpfMG13Rc

Odgovora ni že dosti časa. Pisal sem jim celo 2 x ali 3 x.

Sedaj sem pisal na ZPS, da vidim če mi tudi oni lahko pomagajo. Septembra poteče garancija se bojim da bo vse skupaj padlo v vodo.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav
Pozdrav, priskočim na pomoč, jasno, bi prosil za Order Number in Ticket Number, lahko kar na ZS, pa govorim s kontaktom, da so tole uredi ...
Super,.

Ti pišem v privat.
Odgovori