Robotski sesalniki

Iščete najboljši model določene naprave glede na vaše želje in potrebe?
Odgovori
Barracuda
Prispevkov: 43
Pridružen: 05 Okt 2019, 14:21

18 Jun 2020, 18:17

zerdoner napisal/-a:
04 Jun 2020, 17:20
Zdravo

Se še komu dogaja da je Viomi V2 po končanem čiščenju totalno zmeden in se vozi sem in tja. Tale 0,34 sw se mi zdi zeloo slab ali pa men sesalec kej pravilno ne dela.
Je pa res, da ga nesem v gornje nadstropje brez polnilca. Ali morda potem išče polnilec in se vozi sem in tja? Pri starem sw se to ni dogajalo. Ko je posesal se je postavil tja kjer je začel sesati.
Sam imam z V2 grozne težave. Če se v prostoru po novem pojavi kašna škatla na tleh ali večji povšter se zmede, ne upošteva navodil sesanja določenega prostora in gre skenirat celo stanovanje, da nariše nov zemljevid. Seveda, če ga prej ustaviš in postaviš nazaj na polnilno postajo, potem nekako opazi, da ima zemljevid že shranjen in ga pokaže, da ga bo uporabil, kar pa ni zanesljivo, da se ne bo zopet zmedel in šel skenirat celo stanovanje. Večkrat tudi zamenja prostore in dejansko sesa v dnevni, riše pa da je v otroški sobi in se zmedeno zaletava, ker je seveda tloris drugačen. Včasih se zmede in na zemljevidu prestavi polnilno postajo v drugi prostor, čeprav je dejansko še vedno na istem mestu. No potem je pa zanj res konec - ne ve kje je, poizkuša risati nov zemljevid in išče polnilno postajo v čisto drugem prostoru. Večkrat ga moram prižgati z fizično tipko, ker zgubi komunikacijo, čeprav sta Xiaomi hub in router čisto blizu. Skratka sedaj ga imam več mesecev in mi zmanjkuje potrpežljivosti se ukvarjati z njim. Večinoma neuspešno prepričevanje preko Mi aplikacije kaj naj naredi in dopovedovanje v katerem prostoru se nahaja. Nad tem nakupom sem pa res zelo, zelo razočaran, saj imam z zadevami kupljenimi iz teh spletnih strani večinoma zelo pozitivne izkušnje. Verjamem tudi da najbrž tukaj nima nihče podobnih težav, na spletu sem pa našel kar nekaj kritik in opisov podobnih težav mojim s strani drugih uporabnikov. Če bi še enkrat kupoval bi kupil kakšno Roombo nižjega razreda z ročnimi svetilniki za omejevanje prostora. Prej sem jo imel in je bilo delovanje cca. 13 let zelo trotl zihr.
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

18 Jun 2020, 20:30

@Barracuda:
Joj mi je res žal za tole slabo izkušnjo. Pri meni pa prav nobenih težav, mi od prvega dne lepo deluje, imam pa res še vedno 0030 verzijo gor, sicer jasno ne bi zagovarjal nakupa. Upam da gre za res problematične posamezne primere. Kaj bi bilo za naredit, se poizkusi zadevo vrnit ali zamenjat? Se lahko slišiva preko ZS, pa vidimo kaj bi se dalo uredit ...
Bauka
Prispevkov: 12
Pridružen: 17 Sep 2019, 15:39

19 Jun 2020, 04:26

Sam imam podobne težave z V2 z novim software-om, prej mi je eno leto deloval odlično. Predvsem sem imel težavo da je na novo risal mapo in s tem izničil virtualne zidove, nekako sem ugotovil da če mu saj vsaj en virtualni zid ponovno nastavim pred sesanjem(praktično ga samo ponovno kliknem na virtualni zid in potrdim) deluje normalno. Je moteče vendar še vedno manj.
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

19 Jun 2020, 08:33

Kolikor sledim je z 0033 in 0034 nadgradnjo sicer prišlo nekaj dobrodošlih novosti a tudi kar nekaj težav, edino smiselno in pričakovano bi bilo, da bo z novo 0035 verzijo, ki bo sledila, večina, če ne vse težave ki jih zadnje verzije povzročajo, odpravljenih. Konec koncev ne gre za fizične okvare, ampak zgolj softverske algoritme, ki se jih da enostavno odpravit.
Barracuda
Prispevkov: 43
Pridružen: 05 Okt 2019, 14:21

19 Jun 2020, 08:59

Tomson napisal/-a:
18 Jun 2020, 20:30
@Barracuda:
Joj mi je res žal za tole slabo izkušnjo. Pri meni pa prav nobenih težav, mi od prvega dne lepo deluje, imam pa res še vedno 0030 verzijo gor, sicer jasno ne bi zagovarjal nakupa. Upam da gre za res problematične posamezne primere. Kaj bi bilo za naredit, se poizkusi zadevo vrnit ali zamenjat? Se lahko slišiva preko ZS, pa vidimo kaj bi se dalo uredit ...
Pozdravljen,
ravno danes sem ponovno kontaktiral direktno pošiljatelja sesalca (Viaomi official store). Opisal sem ji še enkrat vse težave. Bom videl kaj bodo odgovorili. Kar se tiče vračila., tega ne morem izvesti ker mi del embalaže manjka (smo ga odvrgli). Glede na kritike tudi ostalih na drugih forumih bi rekel, da je težava v nedodelani aplikaciji in mogoče prepočasni komunikaciji med aplikacijo in sesalcem.
Sporočim na ZS kaj bodo odgovorili.
voldem0rt
Prispevkov: 15
Pridružen: 18 Nov 2019, 14:28

21 Jun 2020, 12:27

Od nadgradnje iz 0030 imam tudi jaz ogromno tezav. Najprej sploh ni delovalo mokro ciscenje, sedaj pa s 0034 pa lahko dam mokro ciscenje vendar robot ne prepusca vode....

Se to dogaja se komu?
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

21 Jun 2020, 12:36

to bo menda z 0035 zopet izboljšano, trenutno so na 0034 omejili vodo, ker so bile neke pritožbe, da je po prenehanju čiščenja še kar močilo, če nisi odstranil posodice z vodo. Trenutno pa pravijo da je potrebno res dobro namočiti krpico in da naj bi omenjeno vplivalo na to, da se tudi prepuščanje vode poveča. Poizkusi.
Bauka
Prispevkov: 12
Pridružen: 17 Sep 2019, 15:39

21 Jun 2020, 14:05

Imaš mogoče kakšen info kdaj naj bi 0035 prišel?
bernikm
Prispevkov: 17
Pridružen: 01 Dec 2019, 20:00

21 Jun 2020, 19:58

Tomson a tale V3 ki si ga poslal https://bit.ly/2AqQjqN ima vključen tudi 2in1 tank ker v specifikaciji sta navedena samo water tank in dust box.
Hvala za odgovor

1 x Sweeping Robot
1 x Water Tank
2 x Side Brush
1 x Charging Seat
1 x Adapter
1 x Wet Mop
1 x Mop Stent
1 x Half Wet Mop
1 x Dust box
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

21 Jun 2020, 20:16

@Bauka: zaenkrat še ni kakšnega datuma znanega ...

@bernikm: res ni navedena, a sem 100% da so priložene 3 posodice, kot je razvidno tudi iz vseh YT posnetkov ...
bernikm
Prispevkov: 17
Pridružen: 01 Dec 2019, 20:00

21 Jun 2020, 20:18

Tomson napisal/-a:
21 Jun 2020, 20:16
@Bauka: zaenkrat še ni kakšnega datuma znanega ...

@bernikm: res ni navedena, a sem 100% da so priložene 3 posodice, kot je razvidno tudi iz vseh YT posnetkov ...
Hvala
Jan
Prispevkov: 6
Pridružen: 01 Dec 2019, 09:37

22 Jun 2020, 09:43

Sesalnik xiaomi V2 pro

Nekaj časa nazaj sem pisal, da sem zelo zadovoljen s sesalnikom sicer predhodno nisem imel nobenega podobnega sesalnika morem sedaj po pol leta uporabe povedat slabosti.

- Sesalnik se več krat zmedeno sesa v dnevni sobi, kaže pa da sesa v spalnici
- Več krat riše mapo mapo na novo ko sploh to ni potrebno
- Zadnje čase se ukvarjam z njim konstantno, ves ta čas ki ga porabim za ukvarjanje z sesalcem bi ročno prej posesal stanovanje.
- Nehala mi je delovat škrtačka / se ne vrti
- Na momente sesa kr v prazno..dela kroge kot da je pijan pa ga moram ročno nest na polnilno postajo in nato vse skupaj ponovit

Na momente mi dela sive lase, zna bit da v prihodnje dam sliko razbitega robota gor. :twisted:

Par dni nazaj mi je nehala delovat še stranska ščetka. Kaj ve morda kdo kaj je narobe? Kako lahko uveljavljam garancijo ?

Očistil sem lase, vse senzorje, vse spucal, zamenenjal ščetko, resetiral program vendar še vedno ne deluje.

Da nebo vse to negativno, sesalec je do sedaj delal dokaj vredu, dosti je že posesal / pomil vendar sem malo razočaran glede na zgoraj napisane probleme.

Lahko imam jaz tako smolo ali pa je res težava kot vidim, imajo tudi drugi podobne težave.

Hvala za odgovore.
Wolffstein
Prispevkov: 5
Pridružen: 09 Maj 2020, 12:27

22 Jun 2020, 09:44

Tomson napisal/-a:
15 Jun 2020, 20:39
trenutno hude cene kar nekaj top modelov robotskih sesalnikov:
Pozdravljen, Tomson.

So mogoče kakšne nove kode, ker te niso več aktualne?
Hvala in lp
Marko
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

22 Jun 2020, 09:57

Barracuda
Prispevkov: 43
Pridružen: 05 Okt 2019, 14:21

22 Jun 2020, 10:08

@ Jan
Tudi sam bom najbrž zabrisal robota Viomi v2 pro skozi okno. Da o customer supportu za sesalec od proizvajalca sploh ne izgubljam besed. Katastrofa.
Jan
Prispevkov: 6
Pridružen: 01 Dec 2019, 09:37

22 Jun 2020, 10:28

Barracuda napisal/-a:
22 Jun 2020, 10:08
@ Jan
Tudi sam bom najbrž zabrisal robota Viomi v2 pro skozi okno. Da o customer supportu za sesalec od proizvajalca sploh ne izgubljam besed. Katastrofa.
Ja malo mi manjka....

Tomson, kaj ti morda veš ? Oz če mi lahko pomagaš ?

Par dni nazaj mi je nehala delovat še stranska ščetka. Kaj ve morda kdo kaj je narobe? Kako lahko uveljavljam garancijo ?
Bauka
Prispevkov: 12
Pridružen: 17 Sep 2019, 15:39

22 Jun 2020, 11:30

Ja je kar moteče sploh ker že kar nekaj časa traja nadgradnja softwara...

Tudi sam resno razmišljam o koriščenju garancije.
Jan
Prispevkov: 6
Pridružen: 01 Dec 2019, 09:37

22 Jun 2020, 11:52

Bauka napisal/-a:
22 Jun 2020, 11:30
Ja je kar moteče sploh ker že kar nekaj časa traja nadgradnja softwara...

Tudi sam resno razmišljam o koriščenju garancije.
Kako pa lahko koristim garancijo ?

Zanima me postopek ?

Najraje ga nebi več imel. Res vsakič ko sem šel iz hiše sem si reku evo ga bo robot posesal...še 15 minut sem bil doma in urejal ker ni hotel delat kot bi mogel kot aplikacija kot sam robot....Vse skupaj se mi je zamirlo s tem robotom res.
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

22 Jun 2020, 14:02

garancija se uveljavlja preko trgovine, se pravi se odpre Ticket, opiše težavo, priloži video posnetek kjer je jasno razvidna težava, ter prosi za navodila glede uveljavljanja garancije. Potem pa posredujejo naslov kamor se pošlje ... me pa res preseneča da je toliko težav, meni pa od prvega dne bp. hmm....
bernikm
Prispevkov: 17
Pridružen: 01 Dec 2019, 20:00

22 Jun 2020, 14:35

Tomson napisal/-a:
22 Jun 2020, 14:02
garancija se uveljavlja preko trgovine, se pravi se odpre Ticket, opiše težavo, priloži video posnetek kjer je jasno razvidna težava, ter prosi za navodila glede uveljavljanja garancije. Potem pa posredujejo naslov kamor se pošlje ... me pa res preseneča da je toliko težav, meni pa od prvega dne bp. hmm....
Kateri SW pa imete gor .34 ? Jaz sem pustil tega ki je prišel zraven .30 pa do sedaj še nisem imel nekih večjih težav.
Se je pa ene parkrat res zgubil, pa karta je zginla in docka ni našel in je potem lutal po hodniku pa sem ga ugasnil in prižgal in je spet delal. Bom kar ostal na .30 verziji dokler res spacajo upgrajda.
Gledam pa V3 model za starše, upam da pri temu ni podobnih težav s softwarom in upgrejdi.
@tape
Prispevkov: 37
Pridružen: 22 Sep 2019, 17:23

22 Jun 2020, 14:51

Meni tudi viomi v2 deluje bp že slabo leto. Nimam nobenih težav, čeprav imam .34 verzijo.
kowkele
Prispevkov: 7
Pridružen: 25 Mar 2020, 13:33

24 Jun 2020, 13:34

Tudi meni na 034 dela zaenkrat brez problemov
ddddd
Prispevkov: 3
Pridružen: 24 Jun 2020, 11:23

24 Jun 2020, 14:32

Kateri robotski sesalnik je boljsi oz. predlagate 360 s6 pro ali Xiaomi viomi v3.
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

24 Jun 2020, 16:55

ddddd napisal/-a:
24 Jun 2020, 14:32
Kateri robotski sesalnik je boljsi oz. predlagate 360 s6 pro ali Xiaomi viomi v3.
Pozdravljen in dobrodošel na forumu! ;)

uff... to je pa kar dilema, odvisno od nekaj lastnosti in praktičnosti nakupa. 360 S6 Pro je namreč dražji in le iz HK, Viomi V3 pa cenejši in tudi iz EU, tukaj je Viomi že v prednosti. Kar pa se tiče lastnosti, Viomi ima višjo sesalno moč (2600Pa vs 2200Pa), je boljši na področju mokrega čiščenja, ima priložene tri posodice, posodica za vodo je skoraj 3x večja, 360 S6 Pro po drugi strani pa je podobno kot Roborock nekoliko bolj stabilen pri delovanju, tudi izjemno visok QualityControl, ima za moj okus uporabniku najbolj prijazno aplikacijo, ima malo večjo baterijo, malo boljši SLAM algoritem čiščenja tudi zaradi novega ultrasoničnega senzorja, priložen daljinec ... Vsak ima torej svoje pluse in minuse, oba sta res top top robotska sesalnika trenutno, z nobenim se ne zgreši, sedaj pa odvisno kje so glede na omenjeno prioritete, ker na koncu, kar se tiče učinkovitsoti čiščenja bosta oba opravila vrhunsko. Tudi sam bi se težko odločil, v tem trenutku bi verjetno izbral 360 model, me nekatere lastnosti kar privlačijo in prevladajo in kot rečeno res vrhunska uporabniška izkušnja, oba sta pa super.

Najboljše opcije pa:

Xiaomi Viomi V3 robotski sesalnik s kodo: GKB8TH12 za 416€
(EU skladišče, brez dodatnih stroškov, 5-7 dni dostava, 5€ poštnina)

360 S6 Pro robotski sesalnik iz 457€ na 452€ (popust na blagajni)
(HK skladišče, Prioirty Line za dostavo brez dodatnih stroškov, 8-20 dni dostava, 0€ poštnina)
bikej
Prispevkov: 5
Pridružen: 12 Jun 2020, 08:03
Kraj: Ljubljana

24 Jun 2020, 19:23

Bi dodal, da sem se glede trajanja dostave iz EU skladišča kar lepo nasankal. Dostava 5-7 dni...
V3 sem naročil in plačal na GB 8.6., gre pa potem iz Viomi Official Store, skladišče v Nemčiji. 5 dni je trajalo, da so sploh pripravili paket, pa še to sem jih moral 2x lepo prositi, pa tudi ti Tomson si posredoval pri svojem kontaktu.
Od takrat pa zdaj že 11 dni traja, da bodo sploh predali paket naprej... Od takrat je na trackingu status:
2020-06-13 00:18:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Če prav razumem, bi moral nekdo to samo odnesti na pošto/DHL/UPS center.

Jih na vsaka dva dni prosim, naj malo pospešijo, pa dobivam odgovore v smislu:
- Hello, Dear customer, I want to talk to my colleagues in Germany about the reason
- Dear customer, I asked my colleague.He says German UPS is now out of stock.It might be a little delayed

Tale je pa od 22.6. - Dear customer, logistics information should be updated in these two days

Sem težil preko messengerju tudi Gearbestu, pa dobiš seveda generični odgovor, da je treba kontaktirati prodajalca (Viomi Store), ampak po dodatnem teženju so napisali, da verjetno bo enkrat med 23.6. in 3.7.

Upam, da bo to neugodno izkušnjo odtehtal sam sesalnik, da bo deloval, kakor naj bi po nekaterih opisih. Kakor berem komentarje o V2, me kar malo skrbi in razmišljam, da skenslam vse skupaj.

Tako da 5-7 dni bo treba popraviti na 5 - 27 dni.
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

24 Jun 2020, 19:33

ne vem kaj čarajo trenutno, imam tudi sam od 13.6. naročen Viomi V3 na GB, mi sicer piše ShippedOut, ampak mislim da še ni šel naprej:
2020-06-13 00:18:00 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

sem pa prej sledil in so nekje v 3-4 dnevih šle pošiljke naprej, moram prav vprašat zakaj sedaj zastoj ... Zaenkrat še nisem kje zasledil kakšnih posebnih težav z V3 modelom, predvidevam da je software že bolj izpiljen in sem skoraj prepričan da bo sesalnik na koncu odtehtal tole čakalno dobo! ;)
Kajnajkupim
Prispevkov: 11
Pridružen: 11 Jun 2020, 10:45

26 Jun 2020, 09:46

Hej, na gearbestu sem naročil Alfawise v8s pro, pisalo je da iz HK, pošiljanje s Priority Line, zdaj pri shipment trackingu pa piše, da je štartalo iz DE (z DHL). Mislim, saj super, bo še prej :) Ampak, ima slučajno kaj veze to, da sem ene 2x v mojih naročilih kliknil "ship faster"? Ima ta slednja funkcija sicer sploh kakšno težo?
Hvala :)
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

26 Jun 2020, 10:02

Glede na izkušnje kakšne posebne teže omenjena funkcija nima, bi rekel da je prej za občutek kupcev, ker če je zadeva na zalogi gre tako ali tako v nekaj dnevih naprej, če pa se čaka na zalogo pa nič ne pomaga. Recimo da se res na vsake toliko kakšno naročilo malo pozabi, pa bi tole dejansko imelo smisel, sicer pa kot omenjeno. V8S Pro je dejansko na zalogi trenutno le v HK skladišču, tako da je zadeva štartala iz HK, bo pa šla preko Nemčije, drži, računaj pa kot je navedeno, 8-20 dni za dostavo o dneva poslanega paketa. Sporoči prosim v kakšnem času boš prejel, če se boš spomnil, feedback prav pride zdaj pri novi Prioirty Liniji ...
yanc
Prispevkov: 47
Pridružen: 18 Sep 2019, 14:51

26 Jun 2020, 14:17

je tale XIAOMI za kaj ?
neko Pre-sale akcijo imajo za 164€

https://www.gearbest.com/upright-vacuum ... id=2000001
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

27 Jun 2020, 00:55

glede na specifikacije in omenjenih 164€ deluje zelo zelo solidno. Visokih 2200Pa sesalne moči, elektronski nadzor nad vodo, sicer brez LDS in SLAM algoritma, kar je za to ceno pričakovano, ovire do 17mm, baterija malo manjša pri 2500mAh, aplikacija kot izgleda le v CN, če omenjeno ni deal braker sigurno zelo dobra opcija glede na vse lastnosti.
Domen1988
Prispevkov: 38
Pridružen: 01 Okt 2019, 19:17

27 Jun 2020, 12:52

360 s6 pro ali Xiaomi viomi v3, kateri lahko premaga večji prag pri vratih ter koliko
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

28 Jun 2020, 01:09

Domen1988 napisal/-a:
27 Jun 2020, 12:52
360 s6 pro ali Xiaomi viomi v3, kateri lahko premaga večji prag pri vratih ter koliko
kar se tiče premagovanje ovir/praga sta enaka, oba do 2cm, kar pa se tiče nsplošno dileme med 360 S6 Pro in Viomi V3 pa:

viewtopic.php?p=5122&sid=ea1a3b4a1977fc ... 23ec#p5122
Domen1988
Prispevkov: 38
Pridružen: 01 Okt 2019, 19:17

28 Jun 2020, 12:39

Kateri je pa boljši pri mokrem čiščenju?
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

28 Jun 2020, 13:07

Domen1988 napisal/-a:
28 Jun 2020, 12:39
Kateri je pa boljši pri mokrem čiščenju?
pri mokrem čiščenju je Viomi zaenkrat še najboljši med vsemi modeli, so pa tile novejši modeli 360 S6 Pro in S5 Max že bližje, a je še vedno občutno razlika zaradi Y paterna mokrega čiščenja pri Viomi modelih, potem pa še nekajkrat večja posodica za vodo, večja propustnost vode, se v praksi kar pozna ...
bikej
Prispevkov: 5
Pridružen: 12 Jun 2020, 08:03
Kraj: Ljubljana

28 Jun 2020, 23:07

Tomson napisal/-a:
24 Jun 2020, 19:33
ne vem kaj čarajo trenutno, imam tudi sam od 13.6. naročen Viomi V3 na GB, mi sicer piše ShippedOut, ampak mislim da še ni šel naprej:
2020-06-13 00:18:00 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

sem pa prej sledil in so nekje v 3-4 dnevih šle pošiljke naprej, moram prav vprašat zakaj sedaj zastoj ... Zaenkrat še nisem kje zasledil kakšnih posebnih težav z V3 modelom, predvidevam da je software že bolj izpiljen in sem skoraj prepričan da bo sesalnik na koncu odtehtal tole čakalno dobo! ;)
Po dodatnem teženju (na katerega ni bilo odgovorov) in ko sem sem dodatno še pritežil direktno na Gearbest (kljub temu, da se zgovarjajo, da je prodajalec Viomi Official Store, ima tudi GB določeno odgovornost pri tem), sem dobil sledeči odgovor:

Viomi Official Store 28/06/2020 08:08:59
Dear customer, I am very sorry. Due to the Dragon Boat Festival holiday from June 25 to June 27, our company has communicated with the German side. When the package was placed in the corner, DHL forgot to pull it out. The goods have now been found. DHL will pick up the goods tomorrow or today


Nekako jim čisto ne verjamem, ampak bomo videli jutri, če se bo po 3 tednih kam premaknilo. So pa ta logistika, odzivnost in izgovori tega prodajalca pod vsako kritiko.
yanc
Prispevkov: 47
Pridružen: 18 Sep 2019, 14:51

29 Jun 2020, 18:46

aja Nemci ti niso odgovorili, ker imajo dragon boat praznik, samo potem so kitajci pritisnili na nemškega prodajalca in evo takoj odgovora
kere bučke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
GB se je v zadnjem obdobju zelo zelo pokvaril, tudi sam imam slabe izkušnje in se jih izogibam od začetka korone naprej, ker stalno nekaj mutijo, edino pri pošiljanju akcijskih izdelkov na dnevni bazi pa nimajo nobenih problemov :shock:
ddddd
Prispevkov: 3
Pridružen: 24 Jun 2020, 11:23

30 Jun 2020, 09:12

Pozdravljeni,

ima kdo kakšno uporabniško izkušnjo z modelom Cecotec Conga 5090?
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

30 Jun 2020, 10:31

Kolikor sem sam sledil testom Conga modelom se je izkazalo da specifikacije sploh ne držijo, kar je logično, 8000Pa sesalne moči pri robotskem sesalniku je nemogoče doseči pri istih merah, tehnologiji in podobni bateriji, potem pa so še druga področja, kjer zadeve v praksi niso tako fine kot delujejo na papirju. Konkretno, npr. iz primerjave med Roborockom S5 Max in Congo 5090:
Cecotec Conga 5090 provides an app that can't match the competition. In our opinion the level of functions are on a lower step. We do not find the elasticity offered by the Roborock app, as well as his stability in any condition ... more than once it happened that the software stopped working properly. It is not known why sometimes our account it is no longer properly recognized by the application, showing us a connection error.
Roborock S5 Max proposes a power equal to 2.000 Pa while on the other side Cecotec Conga 5090 offers 8.000 Pa. How much does it affect, however, on a practical level? It will seem strange, therefore, but the S5 Max turns out to be much more reliable than the Conga 5090. It is not, however, an assessment of the quality in cleaning, as much as the precision in the movements. With the Roborock product, in fact, you can take advantage of artificial intelligence slightly finer than that of the competition. This robot, in fact, has never failed in anyone angle and has always calculated well the spaces around him. The same cannot be said of the counterpart, because in this case there have been occasions when the device has struggled to extricate itself in some areas.
in glede na to da je cena občutno višja od konkurenčnih boljših modelov, bo Conga težkko upravičila nakup.
ddddd
Prispevkov: 3
Pridružen: 24 Jun 2020, 11:23

30 Jun 2020, 14:14

Bolj se nagibam, da kupim Xiaomi voimi v3. Je pa res, da je cenovno ugodnejsi Congo 5090. Ce pa zadeva v praksi ne deluje potem nima smisla kupiti.
taxon
Prispevkov: 1
Pridružen: 02 Jul 2020, 16:37

02 Jul 2020, 17:34

Ima kdo aktivno kodo za nakup seslnika Viomi V3 na GB?
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

02 Jul 2020, 20:25

taxon napisal/-a:
02 Jul 2020, 17:34
Ima kdo aktivno kodo za nakup seslnika Viomi V3 na GB?
bikej
Prispevkov: 5
Pridružen: 12 Jun 2020, 08:03
Kraj: Ljubljana

06 Jul 2020, 23:17

bikej napisal/-a:
28 Jun 2020, 23:07
Tomson napisal/-a:
24 Jun 2020, 19:33
ne vem kaj čarajo trenutno, imam tudi sam od 13.6. naročen Viomi V3 na GB, mi sicer piše ShippedOut, ampak mislim da še ni šel naprej:
2020-06-13 00:18:00 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

sem pa prej sledil in so nekje v 3-4 dnevih šle pošiljke naprej, moram prav vprašat zakaj sedaj zastoj ... Zaenkrat še nisem kje zasledil kakšnih posebnih težav z V3 modelom, predvidevam da je software že bolj izpiljen in sem skoraj prepričan da bo sesalnik na koncu odtehtal tole čakalno dobo! ;)
Po dodatnem teženju (na katerega ni bilo odgovorov) in ko sem sem dodatno še pritežil direktno na Gearbest (kljub temu, da se zgovarjajo, da je prodajalec Viomi Official Store, ima tudi GB določeno odgovornost pri tem), sem dobil sledeči odgovor:

Viomi Official Store 28/06/2020 08:08:59
Dear customer, I am very sorry. Due to the Dragon Boat Festival holiday from June 25 to June 27, our company has communicated with the German side. When the package was placed in the corner, DHL forgot to pull it out. The goods have now been found. DHL will pick up the goods tomorrow or today


Nekako jim čisto ne verjamem, ampak bomo videli jutri, če se bo po 3 tednih kam premaknilo. So pa ta logistika, odzivnost in izgovori tega prodajalca pod vsako kritiko.

Ta božji sesalnik V3 je končno prispel! Po 28 dneh, iz Nemčije. 30.6. so ga namreč (po ponovnem opozorilu!) potem končno poslali z DHL, saj so talenti potrebovali še dodatna 2 dni po tistem sporočilu DHL will pick up the goods tomorrow or today
DHL je spravil paket dan kasneje že v SLO, kjer pa je svoj piskrček k logistični polomijadi dodala še naša draga Pošta Slovenije, ki je potrebovala dodatnih 5 dni v PLC do današnjega poskusa dostave s poštarjem dopoldne oz kasneje sem šel popoldne osebno iskat v poslovalnico. Ciljna pošta je v Lj, da ne bo pomote.

Okej, sesalec je doma. Smo ga hitro sestavili, hitro je naložena aplikacija+registracija+povezava z wifi.
Prvo rundo je že odsesal in je nabral kar zavidljivo kepico prahu v stanovanju. Deluje dobro, premika se ustrezno, kot se spodobi za te pametne sesalce - najprej gre po robovih sob, nato vsako sobo posesa v značilnem kačastem vzorcu. Gre tudi lepo pod omaro, če je ustrezna višina. Ni pa npr mogel iti čez 2,1 cm prag. Je poskusil ene trikrat iti čez, na različnih mestih.
Ostalo vse OK, tudi ročno upravljanje sesalca s funkcijo remote control, ostale funkcije v aplikaciji delujejo in izgledajo OK. Prvi vtis je dober.

V naslednjih dneh ga sprobam v off-line načinu v hiši brez wi-fi, preverimo tudi mokro čiščenje.

Tomson, ti si ga že prejel?
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

06 Jul 2020, 23:20

@bikey:
no, me veseli da je končno doma. Moj je prispel v petek, a nisem doma, še nisem uspel preizkusit ... naj dobro služi! ;)
Darko
Prispevkov: 8
Pridružen: 16 Jun 2020, 22:47

07 Jul 2020, 23:23

bikej napisal/-a:
06 Jul 2020, 23:17
V naslednjih dneh ga sprobam v off-line načinu v hiši brez wi-fi, preverimo tudi mokro čiščenje.
Kako pa se to naredi? Ker razmišljam, če bi kdaj kam šel za dlje časa, da bi s sabo vzel. Priključiš polnilno postajo nekam in stisneš power tipko in to je to?
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

07 Jul 2020, 23:36

Darko napisal/-a:
07 Jul 2020, 23:23
Kako pa se to naredi? Ker razmišljam, če bi kdaj kam šel za dlje časa, da bi s sabo vzel. Priključiš polnilno postajo nekam in stisneš power tipko in to je to?
točno tako. Tudi vsak novejši in pametnejši robotski sesalnik se lahko uporablja tudi brez WiFija in aplikacije. Delovanje je sicer omejeno le na zagon čiščenja, ampak omenjeno deluje čisto normalno in enako učinkovito ...
Darko
Prispevkov: 8
Pridružen: 16 Jun 2020, 22:47

08 Jul 2020, 15:24

Super, hvala.
Kajnajkupim
Prispevkov: 11
Pridružen: 11 Jun 2020, 10:45

09 Jul 2020, 10:59

Tomson napisal/-a:
26 Jun 2020, 10:02
Glede na izkušnje kakšne posebne teže omenjena funkcija nima, bi rekel da je prej za občutek kupcev, ker če je zadeva na zalogi gre tako ali tako v nekaj dnevih naprej, če pa se čaka na zalogo pa nič ne pomaga. Recimo da se res na vsake toliko kakšno naročilo malo pozabi, pa bi tole dejansko imelo smisel, sicer pa kot omenjeno. V8S Pro je dejansko na zalogi trenutno le v HK skladišču, tako da je zadeva štartala iz HK, bo pa šla preko Nemčije, drži, računaj pa kot je navedeno, 8-20 dni za dostavo o dneva poslanega paketa. Sporoči prosim v kakšnem času boš prejel, če se boš spomnil, feedback prav pride zdaj pri novi Prioirty Liniji ...
Sporočam, da je paket prišel na DHL Nemčija:
26.6.: The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL. (Hong Kong)
2020-07-09 Rodgau, Germany, The international shipment has been processed in the parcel center of origin
SamoS
Prispevkov: 2
Pridružen: 09 Jul 2020, 11:50

09 Jul 2020, 12:02

Pozdravljeni!

Po priporočilih na tem forumu in v člankih na blogu kajkupiti.si (hvala Tompson!) sem kupil sesalnik Alfawise V10 Max.

Pred tem sem imel že en (ne tako zelo pameten) robotski sesalnik (Eufy), tako da sem nad temle čudom resnično ZELO pozitivno presenečen! Posesa odlično, odlično se znajde v prostoru, ne zaletava se, čisti plansko in do zdaj je vedno našel pot nazaj do svoje polnilne postaje, pa čeprav je v stanovanju veliko preprek, na katerih bi se lahko zataknil. Posodico za smeti za vsako dodobra napolni, tako da je očitno res učinkovit.

Imam pa težavo, in sicer se mi nanj ne uspe povezati z Android aplikacijo. Sledil sem navodilom, pridem do zadnjega koraka, ko se začne povezovati (šteje do 100 %), vendar pa na koncu napiše, da povezava ni uspela. Uspešno najdem njegovo omrežje, povežem v svoj Wifi itd., vendar ga nekaj zaustavi.

Tako zdaj sesa samo s pritiskom na gumb za zagon, ki ga sproži in požene po stanovanju, nimam pa nobene opcije "pametnega" sesanja, da bi lahko določil npr. urnik, pa posamezne prostore itd.

Wifi sicer ni povezan z internetom - bi lahko bila to težava? Če ne ... kaj bi lahko bilo?

Hvala vnaprej!
Samo
Tomson
Prispevkov: 3576
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

09 Jul 2020, 12:08

@SamoS:
me veseli da dobro služi namenu! ;)

kar se tiče težave. Nisem dobro razumel kaj pomeni da WiFi ni povezan z internetom, ni dejanske internetne povezave? to bo sigurno težava, ker se mora sesalnik za uspešno namestitev v aplikaciji povezat s strežnikom. Sicer pa je obvezno še zavarovano WiFi omrežje z geslom (na odprtem ne bo šlo) in če so težave včasih pomaga če geslo ni preveč dolgo ...
SamoS
Prispevkov: 2
Pridružen: 09 Jul 2020, 11:50

09 Jul 2020, 12:43

@Tomson, zdravo!

Drži - router je namenjen samo lokalnemu omrežju in navzven nima povezave v internet, saj za internet uporabljamo kar 4G prek telefona. Mislil bi, da zunanje povezave na splet za svoje delovanje ne potrebuje? Ko sem raziskoval zadevo po spletu, sem naletel na podobno težavo uporabnikov pri sesalniku Kobolt in je pri tistem izrecno pisalo, da ne potrebuje povezave z internetom, dovolj je wifi router.

Poskusim še z omrežjem z geslom, saj sem testiral le pri odprtem.

Hvala za zdaj, se javim, če bo kaj uspelo!

Lp
S.
Odgovori