Xiaomi Viomi V2/Pro robotski sesalnik

Dodatna vprašanja glede napravic, ki jih sami testiramo
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

10 Maj 2020, 09:58

@TheMachine:
edina težava glede povezave z WiFi omrežjem ki mi je znana je na račun WiFi omrežja brez gesla, v primeru če WiFi omrežje ni zaščitedno, naj povezava med sesalnikom in aplikacijo ne bi delovala. Vsake toliko pa se komu zaradi kakšne specifike domačega omrežja tudi zgodi da se ne poveže, pa potem npr. gre brez težav na kakšnem drugem omrežju, če je opcija pri kakšnem sorodniku, znancu, da se izloči težava omrežja. Če nič od navedenega ne pomaga pa predlagam da se res obrne na tehnično pomoč, bodo verejtno imeli še kakšno idejo ...
andraz
Prispevkov: 3
Pridružen: 03 Maj 2020, 22:10

11 Maj 2020, 19:47

Živjo

glede na moje spodnje težave sem našel (vsaj začasno) rešitev. Nastavil sem primarno mapo, nato pa izklopil shranjevanje map in zagnal sesalec. Opomba, fizično sem tudi prestavil točko polnjenja. To je sesalec normalno zaznal in sedaj vse deluje OK tudi ko imam vključeno shranjevanje map. Tudi nisem rabil odnamestiti aplikacij in ostalih "štorastih" opravil.

Kar trenutno še nisem poskusil je to, da bi ga postavil v drug prostor in vključil sesanje tam.

Upam, da bodo moje ugotovite komu prišle prav.

lp
andraz napisal/-a:
04 Maj 2020, 11:58
Tomson napisal/-a:
04 Maj 2020, 10:00
@andraz:
drži, da se mapa vsakič sproti izrisuje in stvari na tleh ne vplivajo na iskanje polnilne postaje. Vsekakor pa je težava, če se sesalnik odnese v drugi prostor in sproži, v tem primeru ne bo našel postaje, tudi pri meni ne. Če pa ga preko aplikacije pošljete v drugo sobo bo brez težav našel nazaj. Sicer je sedaj kar nekaj nadgradenj firwmara in aplikacije, 0034 je že nekaj časa zunaj, 0035 naj bi bila najbolj stabilna verzij, ki bo odpravila vse težave, so pa nekateri poročali da so dobili tudi posodobljeno aplikacijo šele ko so jo odnamestili in ponovno namestili. Skratka, za vrniten na polnilno postajo ga vedno poslat čistit iz postaje, sicer se ga ročno vrne v bližino postaje. Za ostale zadeve pa bo verjetno z zadnjo posodobitvijo 0035 tudi dosti težav odpravljenih. Kar se sesuvanja aplikacije tiče pa je očitno povezano z vašim telefonom, meni se npr. v slabem letu dni med delovanjem ni niti enkrat zgodilo, le na vsake toliko sem se moral ponovno prijavit (verjetno ob kakšnih posodobitvah) ...
Tomson najlepša hvala za odgovor. Nekatere zadeve sem ob dodatnem preverjanju in poskušanju ugotovil že sam. Vendar vračanje na točko polnjenja v nobenem primeru ne deluje. Spodaj bom točno opisal moj problem in bi prosil v kolikor je imel že kdo tak problem, da mi pomaga. Odnamestitev aplikacije in še enkrat nalaganje ter celotno sesanje zame ni pravilna rešitev saj sem v dveh tednih kar imam sesalec to naredil že dvakrat in res nebi rad tega počel vsak teden.

Sesalec vedno polnim v spalnici, tako je bilo tudi ob prvem sesanju. Sistem mi je sam prestavil točko polnjenja v kabinet čeprav je fizično še vedno v spalnici - vzroka ne vem. Glej spodnjo sliko kako je sedaj in kje je spalnica.
polnjenje.jpg

V kolikor zaženem sesanje s polnilne postaje (brez omejitev, funkcija vacuum all) sesalec prične s sesanjem vendar že po dveh zavojih sredi sesanja spremeni orientacijo. Posledično se vse zamakne in po koncu sesanja ne najde več polnilne postaje niti ne posesa dobro prostora, kjer je začel (spalnica). Poleg tega polnilno postajo med sesanjem sam sesalec malo premika saj se v njo zaletava, ker ne ve da je tam. Poleg tega pri izrisu nove mape ta ni le zasukana ampak je tudi postavljena narobe saj sesalec predvideva izhodišče v kabinetu, vendar je v resnici v spalnici. Na spodnji sliki je prikaz tega napačnega delovanja. Z rdečo sem tudi ounačil vde liniji sesanja, ki bi se morale prekrivati v kolikor ne bi prišlo do zamika orientacije med sesanjem. Za boljšo orientacijo dodajam tudi, da je posesal spalnico (pomanjkljivo), kopalnico, hodnik in sobo Matevz.

Hvala za pomoč.

sesanje.jpg
brina
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

23 Maj 2020, 20:10

Zdravo,

imam eno vprašanje in nikjer ne najdem nobenega odgovora na to oz. rešitev za to težavo.
Približno 1 mesec imam doma viomi v2 pro in sem bila do sedaj super zadovoljna.
V zadnjem času pa se pri vsakem sesanju/brisanju tal na vsake toliko časa kar ''izgubi''. Izgubi v tem smislu, da se na določenem mestu zaustavi in ne gre kakšnih 5-8 minutk naprej ali pa se naenkrat zaustavi in se vrti v krogu... občutek imam kot da z enim kolesom nekaj ne bi bilo v redu, ampak po preverjanju mi zgleda vse normalno.
Se pa vedno ustavi na drugem mestu... ni nekega ponavljajočega vzorca, da bi lahko ugotovila, zakaj se ravno na teh mestih ustavlja...
se je morda že kdo srečeval s to težavo in kako ste zadevo rešili oz. kaj bi lahko bilo narobe?

Najlepša vam hvala za odgovore in nasvete.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

26 Maj 2020, 09:54

brina napisal/-a:
23 Maj 2020, 20:10
Zdravo, imam eno vprašanje in nikjer ne najdem nobenega odgovora na to oz. rešitev za to težavo. Približno 1 mesec imam doma viomi v2 pro in sem bila do sedaj super zadovoljna. V zadnjem času pa se pri vsakem sesanju/brisanju tal na vsake toliko časa kar ''izgubi''. Izgubi v tem smislu, da se na določenem mestu zaustavi in ne gre kakšnih 5-8 minutk naprej ali pa se naenkrat zaustavi in se vrti v krogu... občutek imam kot da z enim kolesom nekaj ne bi bilo v redu, ampak po preverjanju mi zgleda vse normalno. Se pa vedno ustavi na drugem mestu... ni nekega ponavljajočega vzorca, da bi lahko ugotovila, zakaj se ravno na teh mestih ustavlja... se je morda že kdo srečeval s to težavo in kako ste zadevo rešili oz. kaj bi lahko bilo narobe?
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu! ;)

za začetek se lahko res skrbno preveri in očisti vse senzorje, preveri kolesa, da ni kakšnih dlak ki bi blokirale, se zresetira tako robotski sesalnik, polnilno postajo ter zopet preveri če je kaj bolje. Če pa ne bo, pa predlagam da se obrne na tehnično podporo v trgovini, bo pa po vsej verjetnosti potreben servis, uradni servis za Viomi je v Nemčiji, bodo na tehnični službi posredovali navodila ...
brina
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

26 Maj 2020, 19:20

Najlepša hvala za odgovor.
Poskusim.
S čim in kako je najboljše očistiti senzorje in kolesca?

Hvala.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

26 Maj 2020, 21:58

Senzorje s kakšno rahlo vlažno krpico, se jih dobro očisti, da ni na njih kakšen prah, pri kolesih (sploh pri sprednjem) pa čimbolje odstrani vse lase/dlake, ki se lahko sčasoma napletejo in ovirajo pravilno obračanje.
bala
Prispevkov: 7
Pridružen: 02 Mar 2020, 18:49

05 Jun 2020, 13:16

Kje se da naročiti rezervno baterijo. Po treh mesecih delovanja se med sesanjem izprazni. Na začetku je celo stanovanje počistil z enim polnjenjem. Ima še kdo tak problem.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

05 Jun 2020, 15:47

da bi se baterija v treh mesecih tako poslabšala še nisem slišal. Ali gre res za kakšno napako v bateriji, ali ga kaj drugega muči. Kolesa, krtačke vse ok, ni kaj zablokirano da bi se poraba tako povečala? Firmware pa je kateri, že 0034 ali starejši? Da bi se samo baterijo kupilo, bo malo težje, le preko kakšnega servisa, sicer pa je pri 3 mesecih sesalnik še v garanciji, predlagam da se, če se izkaže da gre res za težavo pri bateriji, slednje tudi uveljavlja, bo že servis uredil, nabavil, zamenjal ... je pa odvisno o kakšnem delovanu govorimo, mogoče v štartu ni deloval s polno sesalno močjo, sedaj pa se je to spremenilo, lahko ročno, lahko po kakšni nadgradnji, pa mogoče zato razlika.
bala
Prispevkov: 7
Pridružen: 02 Mar 2020, 18:49

09 Jun 2020, 13:49

Nič ne šteka, nastavitve so iste, prostori isti, baterija pa pač ne zdrži več do konca. Kupljen je pa v tujini tako da je garancija sicer možna, ampak...
Andrej0
Prispevkov: 1
Pridružen: 16 Maj 2020, 09:04

13 Jun 2020, 09:54

Pozdravljeni,

tudi jaz se obračam na vas z eno težavo. Težava se je pojavila odkar je bil v2 pro posodobljen na 3.5.8_0034. Namreč prvih 10metrov sesa pravilno, potem pa se valjasta krtača ustavi vrteti in ne vec pobira smeti, robot pa še kar naprej sesa po prostoru.
Čeprav je krtača čista, ne najdem vzroka za tako nenormalno delovanje.
Ali je že nova verzija firmware dostopna? Ali je možno ročno naložiti staro verzijo?

Lp
Andrej
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

13 Jun 2020, 12:16

Hmm... za omenjeno težavo še nisem slišal, malo sicer neznačilno, da bi posodobitev vplivala na takšno delovanje. Z verzijo 0033 je sicer bilo kar nekaj težav, verzija 0034 je večino težav pri večini uporabnikov odpravila, prihajajoča 0035 pa bi naj bila res izpiljena, ni pa trenutno podatka kdaj, starejše verzije pa se bojim ne bo šlo naložit. Bi pa glede omenjene težave le predlagal da se obrne na tehnično pomoč v trgovini, bodo mogoče imeli kakšno idejo, če bi le šlo za kakšno fizično napako in ne programsko, lahko je kaj čisto banalnega, vsekakor vredno preverit ...
TheMachine
Prispevkov: 2
Pridružen: 09 Maj 2020, 14:09

21 Jun 2020, 17:01

Pozdravljeni,

imate kakšne informacije za kode in popust pri nakupu?
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

21 Jun 2020, 19:28

TheMachine napisal/-a:
21 Jun 2020, 17:01
Pozdravljeni, imate kakšne informacije za kode in popust pri nakupu?
V namenskem članku so navedene trenutno najboljše opcije:

https://www.kajkupiti.si/najboljsi-robotski-sesalniki

je pa trenutno huda cena za Viomi V3 model, pa tudi Roborock S5 Max, sam bi se trenutno odločal med omenjenima modeloma, če je budget ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

24 Jun 2020, 23:31

Pozdravljeni,ravno sem kupila xiomi viomi2 pro pa me zanima,katero aplikacijo si je potrebno naložiti?hvala lp
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

24 Jun 2020, 23:56

mateja napisal/-a:
24 Jun 2020, 23:31
Pozdravljeni,ravno sem kupila xiomi viomi2 pro pa me zanima,katero aplikacijo si je potrebno naložiti?hvala lp
Pozdravljena in dobrodošla na forumu! ;)

Prava aplikacija bo Xiaomi Mi Home ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

25 Jun 2020, 00:01

Hvala,sem si jo potegnila dol,vendar nevem zakaj se sesalec ne poveze z telefonom?
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

25 Jun 2020, 00:34

WiFi omrežje mora biti zaščietno z geslom, ne odprto omrežje, obvezno se povezat z 2.4G omrežjem, ne 5G, sesalnik se lahko ročno izbere in doda v aplikaciji, na sesalniku pa držati oba gumba da začneta utripat ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

25 Jun 2020, 11:20

Omrežje wi fi je vzspostavljeno, vendar mi za sesalec napise da ni dostopa do interneta??nevem zakaj.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

25 Jun 2020, 14:07

Pa ni slučajno kupljen na Mimovrste, ker mi je kakšen dan nazaj kupec razlagal da tudi ni mogel povezati, na koncu pa so preko Xiaomija ugotovili da je šlo za neko starejšo verzijo sesalnika, ki še ni imel podpore za aplikacijo. Na Geeku in Gearu pa so najnovejše verzije in v tem primeru lahko gre za težavo na domačem WiFi omrežju. Postopek pa imate pravilen za namestitev?

https://www.youtube.com/watch?v=kEs4bBnpjgM

sicer pa predlagam da se poizkusi še na kakšnem drugem WiFi omrežju (pri sorodnikih, znancih, sosedih), da se izloči težavo na omrežju. Kot omenjeno pa mora biti omrežje zaščiteno z geslom in ne 5G ...
mateja
Prispevkov: 4
Pridružen: 24 Jun 2020, 22:49

25 Jun 2020, 21:14

Ne ni bil kupljen preko mimovrste....smo porihtali...hvala vam za vse odgovore.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

11 Avg 2020, 10:45

Jan napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:06
Tomson napisal/-a:
22 Jun 2020, 14:02
garancija se uveljavlja preko trgovine, se pravi se odpre Ticket, opiše težavo, priloži video posnetek kjer je jasno razvidna težava, ter prosi za navodila glede uveljavljanja garancije. Potem pa posredujejo naslov kamor se pošlje ... me pa res preseneča da je toliko težav, meni pa od prvega dne bp. hmm....
Pozdravljen,

se vračam nazaj ker rabim pomoč..kot sem v prejšnjih postih pisal da imam probleme z VIOMI V2 sesalcem se zadeva še ni rešila.

Pisal sem jim kot si napisal, nato so mi odgovorili in poslali mail kamor naj pošljem posnetek ki sem ga poslal :

https://www.youtube.com/watch?v=4YKpfMG13Rc

Odgovora ni že dosti časa. Pisal sem jim celo 2 x ali 3 x.

Sedaj sem pisal na ZPS, da vidim če mi tudi oni lahko pomagajo. Septembra poteče garancija se bojim da bo vse skupaj padlo v vodo.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav
Pozdrav, priskočim na pomoč, jasno, bi prosil za Order Number in Ticket Number, lahko kar na ZS, pa govorim s kontaktom, da so tole uredi ...
Jan
Prispevkov: 7
Pridružen: 01 Dec 2019, 09:37

11 Avg 2020, 11:26

Tomson napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:45
Jan napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:06
Tomson napisal/-a:
22 Jun 2020, 14:02
garancija se uveljavlja preko trgovine, se pravi se odpre Ticket, opiše težavo, priloži video posnetek kjer je jasno razvidna težava, ter prosi za navodila glede uveljavljanja garancije. Potem pa posredujejo naslov kamor se pošlje ... me pa res preseneča da je toliko težav, meni pa od prvega dne bp. hmm....
Pozdravljen,

se vračam nazaj ker rabim pomoč..kot sem v prejšnjih postih pisal da imam probleme z VIOMI V2 sesalcem se zadeva še ni rešila.

Pisal sem jim kot si napisal, nato so mi odgovorili in poslali mail kamor naj pošljem posnetek ki sem ga poslal :

https://www.youtube.com/watch?v=4YKpfMG13Rc

Odgovora ni že dosti časa. Pisal sem jim celo 2 x ali 3 x.

Sedaj sem pisal na ZPS, da vidim če mi tudi oni lahko pomagajo. Septembra poteče garancija se bojim da bo vse skupaj padlo v vodo.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav
Pozdrav, priskočim na pomoč, jasno, bi prosil za Order Number in Ticket Number, lahko kar na ZS, pa govorim s kontaktom, da so tole uredi ...
Super,.

Ti pišem v privat.
motovilka
Prispevkov: 3
Pridružen: 29 Avg 2020, 14:05

29 Avg 2020, 14:28

Pozdravljeni!

Sem čisto frišna na forumu. Od včeraj naprej sem ponosna lastnica xiaomi viomi V2 pro robota.

Žal pa pogrešam slovenska navodila, saj si z angleščino nisem najbolj domača. Ne želim pa robota zapisati večnosti že prvo uro uporabe. Najlepša hvala.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

29 Avg 2020, 15:12

motovilka napisal/-a:
29 Avg 2020, 14:28
Pozdravljeni! Sem čisto frišna na forumu. Od včeraj naprej sem ponosna lastnica xiaomi viomi V2 pro robota. Žal pa pogrešam slovenska navodila, saj si z angleščino nisem najbolj domača. Ne želim pa robota zapisati večnosti že prvo uro uporabe. Najlepša hvala.
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu! ;)

Slo navodila - KLIK!

PS: naj dobro služi, če je kakšno vprašanje pa kar na dan z njim! :)
motovilka
Prispevkov: 3
Pridružen: 29 Avg 2020, 14:05

29 Avg 2020, 15:23

O najlepša hvala. No, pa bom kar vprašala. Zasledila sem, da nekateri vrisujejo zemljevide stanovanj. Zdaj pa - mi smo v stari hiši, stokrat dozidani. temo primerno imamo cel kup visokih pragov, ki jih robot ne zmore. A ga bo medlo, če ga bomo prestavljali ročno iz prostora v prostor?

pa še to - nisem še brala slo navodil, zato se opravičujem, če bom vprašala neumnost. A tista koda ki jo je treba skenirati (s čim?) je za upravljanje s telefonom, ali na splošno za upravljanje z napravo? Nisem ravno domača v tem, tako da najbrž bom še kaj neumnega vprašala.

Sicer pa res upam, da nam bo dobro služila zadevca.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

29 Avg 2020, 15:36

načeloma lahko robotski sessalnik po prvem čiščenju celotne hiše shrani mapo, v kateri lahko kasneje ročno vnašamo določene cone, če je po tem potreba. Sicer pa tako ali tako pri vsakem čiščenju sesalnik na novo skenira prostor in načrtuje čiščenje, če torej v prostoru ni kakšnih "no go" con je omenjeno nepomembno. Za prehod med prostori lahko naredite tudi kakšne klančine (fiksne ali samo po potrebi) ali ga kot omenjeno predtavljate iz prostora v prostor, tako je pač več dela z vaše strani, zanj je le pomembno, da so vrata zaprta, da ne do šel iz višjega v nižji prostor, potem pa ne bo mogel nazaj in ne bo do konca očistil ... Kode ni ne rabite skenirat, lahko pa, z telefonom ali tablico, lahko pa samo v Google play napišete "Xiaomi Mi Home" ter naložite aplikacijo, dodate sesalnik, potem pa se vam odpre še vrsta dodatnih nastavitev za sesalnik, lahko samo enkrat nastavite, potem nastavitve ostavnejo (od najbolj uporabnih npr. moč sesanja, moč mokrenja itd), lahko pa ga uporabljate tudi čisto brez aplikacije, a potem imate na voljo samo čiščenje, brez dodatnih nastavitev. Kaj konkretno pridobite z aplikacijo pa si lahko pogledate tudi v našem testu: https://www.kajkupiti.si/nasi-testi/rob ... -test.html
motovilka
Prispevkov: 3
Pridružen: 29 Avg 2020, 14:05

06 Sep 2020, 08:19

Pozdravljeni ponovno.

Naj se najprej opravičim, za moja čudna vprašanja, ampak sem najbolj nadarjen antitalent za elektroniko in tehnične zadeve.

Da preidem k stvari: Ko sem hotela naš Viaomi V2 dat polnit, sem ga pomotoma kar zagnala in potem je sesal dokler mu pač ni zmanjkalo energije in se je odpeljal nazaj na "štacion".
Potem se je polnil (počasi utripala oranžna lučka). Ko se je napolnil, smo ga izklopili (za čez noč). Ko pa smo ga zjutraj vklopili, pa je začela utripati modra lučka. V navodilih piše, da je robot v stanju "omrežne konfiguracije". Kaj pravzaprav to pomeni?. Da moramo počakati, da modra lučka neha utripati (da ves čas gori)?

Hvala za vaš odgovor.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

07 Sep 2020, 01:06

@motovilka:
sesalnika nikar ne izklaplajte, je tudi v navodilih navedeno, da naj bo ves čas v stanju pripravljenosti, na postaji se bo po potrebi sam polnil, tako bo tudi baterija optimalno, v dobri kondiciji zdržala najdlje.
Če utripa modra lučka pomeni da je v stanju povezovanja z omrežjem oz. z aplikacijo. Postopek, ki ga je potrebno le enkrat urediti. Namestite na telefon iz Google Play trgovine aplikacijo Xiaomi Mi Home ter dodajte napravo, lahko samodejno poišče ali pa se kar iz seznama izbere ročno. Potrebna je WiFi povezava, ki pa mora biti zaščitena z geslom ...
lanzur
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Sep 2020, 13:46

13 Sep 2020, 14:44

Zdravo.

Imam eno tezavo. Namrec med sesanjem je sesalec med krtaco potegnil neko zicko in se posledicno ustavil.

Sedaj ko ga hocem zagnati javi error da je radar blokiran.
Se je komu ze to zgodilo? Ali se zamakne kaj gor v lsd radarju?

Je ze imel kdo kaksen podoben primer? In kako je to resil

Hvala za pomoc
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

14 Sep 2020, 09:12

lanzur napisal/-a:
13 Sep 2020, 14:44
Zdravo.

Imam eno tezavo. Namrec med sesanjem je sesalec med krtaco potegnil neko zicko in se posledicno ustavil.

Sedaj ko ga hocem zagnati javi error da je radar blokiran.
Se je komu ze to zgodilo? Ali se zamakne kaj gor v lsd radarju?

Je ze imel kdo kaksen podoben primer? In kako je to resil

Hvala za pomoc
Pa se je preverilo, se je res vse odstranilo, ni kaj ostalo? sicer predlagam da se čisto resetira, mogoče pusti da se povsem izprazni in ugasne (da ni na polnilni postaji) ter nato nazaj na polnilno postajo in prižge. Če še to ne pomaga se poizkusi še ponovna namestitev (tovarniški reset), če pa še to ne bo pomagalo pa se bo potrebno obrniti na servis (se mogoče pove samo o napaki, brez žičke, da ne bo stroškov)...
lanzur
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Sep 2020, 13:46

14 Sep 2020, 13:48

Tomson napisal/-a:
14 Sep 2020, 09:12
lanzur napisal/-a:
13 Sep 2020, 14:44
Zdravo.

Imam eno tezavo. Namrec med sesanjem je sesalec med krtaco potegnil neko zicko in se posledicno ustavil.

Sedaj ko ga hocem zagnati javi error da je radar blokiran.
Se je komu ze to zgodilo? Ali se zamakne kaj gor v lsd radarju?

Je ze imel kdo kaksen podoben primer? In kako je to resil

Hvala za pomoc
Pa se je preverilo, se je res vse odstranilo, ni kaj ostalo? sicer predlagam da se čisto resetira, mogoče pusti da se povsem izprazni in ugasne (da ni na polnilni postaji) ter nato nazaj na polnilno postajo in prižge. Če še to ne pomaga se poizkusi še ponovna namestitev (tovarniški reset), če pa še to ne bo pomagalo pa se bo potrebno obrniti na servis (se mogoče pove samo o napaki, brez žičke, da ne bo stroškov)...

Ja pac sesalec se zalavfa tudi odmakne cca 50cm od polnilne postaje, radar zgoraj se vrti in pol cez cca 30 sekund javi napako da je radar blokiran in da naj sprostimo oviro. Gre nazaj na postajo in to je to.

Tovarniski reset? Mogoce ves funkcije kako to storiti, pac bom probal seveda me to nic ne stane :)

Lp
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

14 Sep 2020, 22:02

se drži obe tipki ter na novo namesti, poveže z aplikacijo ... Kaj pa senzorji, so res vsi naokoli in spodaj dobro sčiščeni, tudi okrogli LDS senzor na vrhu ni notri kakšna smet/pajčevina?
Tadeja
Prispevkov: 2
Pridružen: 20 Apr 2020, 15:04

15 Sep 2020, 12:01

Pozdravljeni.

Pred nekaj meseci sem vam že pisala, da naš viomi v2 pro ne pušča mokre sledi, ampak se je z novo posodobitvijo to uredilo (0034).
Zdaj, ko pa je posodobljen na 0037, pa spet ne pušča mokre sledi, v posodici pa ostane vsa voda, ko očisti celotno stanovanje. To se dogaja samo pri kombinaciji čiščenja vacuum&mop. Če čisti samo na "mop", potem briše normalno. Traja pa predolgo in baterija ne zdrži, če posebej sesa in nato posebej še briše na mokro. Poskusili smo tudi z resetiranjem, ampak ni boljše.
Res smo zadovoljni, kako dobro posesa in še obriše na mokro, ampak hkrati pa zelo zelo razočarani, ker je ves čas nek problem s tem mokrim čiščenjem.
Zanimivo je, da ima več znancev enak sesalec, enako verzijo posodobitve, ampak nikoli težav, zato mi res ni jasno, v čem je fora. Kupili smo ga januarja prek Amazona.
Hvala in lp.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

15 Sep 2020, 22:01

@Tadeja:
glede na zapisano je edino kar mi pride na misel neka določena serija, ki ima omenjeno težavo, sploh res prve serije so imele kakšno težavo več, lahko da je šlo za to zalogo ... Amazon ima odličen support, uveljavljajte garancijo na omenjeno.
lanzur
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Sep 2020, 13:46

23 Sep 2020, 17:55

Tomson napisal/-a:
14 Sep 2020, 22:02
se drži obe tipki ter na novo namesti, poveže z aplikacijo ... Kaj pa senzorji, so res vsi naokoli in spodaj dobro sčiščeni, tudi okrogli LDS senzor na vrhu ni notri kakšna smet/pajčevina?

Sesalec sem cisto odprl spucal vseh 5 laserjev ali koliko jih ze ima, ga sestavil nazaj in se vedno isti error

Kolikor gledam malo po internetu obcasno se lds radarju strga in gre v k...

Ima kdo kontakt kaksnega servisa pri nas, nazalost je star ze vec kot eno leto in garancija je potekla

Hvala
Jan
Prispevkov: 7
Pridružen: 01 Dec 2019, 09:37

12 Nov 2020, 02:16

Jan napisal/-a:
11 Avg 2020, 11:26
Tomson napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:45
Jan napisal/-a:
11 Avg 2020, 10:06


Pozdravljen,

se vračam nazaj ker rabim pomoč..kot sem v prejšnjih postih pisal da imam probleme z VIOMI V2 sesalcem se zadeva še ni rešila.

Pisal sem jim kot si napisal, nato so mi odgovorili in poslali mail kamor naj pošljem posnetek ki sem ga poslal :

https://www.youtube.com/watch?v=4YKpfMG13Rc

Odgovora ni že dosti časa. Pisal sem jim celo 2 x ali 3 x.

Sedaj sem pisal na ZPS, da vidim če mi tudi oni lahko pomagajo. Septembra poteče garancija se bojim da bo vse skupaj padlo v vodo.

Hvala za odgovor.

Lep pozdrav
Pozdrav, priskočim na pomoč, jasno, bi prosil za Order Number in Ticket Number, lahko kar na ZS, pa govorim s kontaktom, da so tole uredi ...
Super,.

Ti pišem v privat.
No zadeva je rešena. Sesalec sem poslal v Nemčijo kjer so mi ga popravili. Stroškov sem imel 20€ za pošiljanje ostalo pa so krili oni pod garancijo.

Tomsonu bi pa se rad zahvalil za pomoč pri reševanju problema.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

12 Nov 2020, 21:14

no, me veseli da se je razrešilo in spet pridno čisti! ;)
MGCurli
Prispevkov: 5
Pridružen: 13 Nov 2019, 08:42

09 Dec 2020, 22:07

Pozdravljen Tomson, zopet sprašujem glede mojega Viomija V2 za katerega sem ti že pisal, vendar sem poiskal račun in ugotovil, da je garancija potekla majn kot mesec nazaj težave pa ostajajo....sem prebral da je Jan imel podobne težave in ga je poslal v Nemčijo z garancijo, kaj pa nam ostane ko nimamo več garancije je kakšen servis v Sloveniji in ali se mi sploh splača pošiljat glede na to, da sem že nabavil novo kombinirano posodico, kajti prva je delala kakih pol leta normalno potem pa smo jo morali nonstop s kisom čistit ali dodajat, da je kaj močil, ono posodo samo za pomivanje pa glih tri pomivanja potem pa je več ni zaznal tako....pa tudi senzor ali laser pomoje ne deluje več, ker se mašinca zaletava v stene in predmete kot, da ma temo. Prosim za pomoč. lp, Matej
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

10 Dec 2020, 22:43

Pozdravljen, oglasi se na ZS, pripravi Order Number pa preverim kaj bi se dalo uredit preko svojih kontaktov ...
suborbit
Prispevkov: 1
Pridružen: 04 Sep 2019, 09:57

23 Jan 2021, 21:08

Pozdravljen, Tomson.
Imam problem z mojim Viomi V2 Pro, nabavljen v začetku februarja 2020 na Gearbest in sicer - mokro čiščenje ne deluje več.
V sesalec vstavim posodo z vodo, namestim krpo, zaženem sesalec v MOP mode z Level 3 water volume (poskusil tudi level 1 in level 2), vendar krpa ostane vedno suha.
Do nedavnega je stvar delovala BP in ko se sem sesalec zagnal, je pri mokrem čiščenju vedno naredil cca 360° obrat, hkrati pa sem slišal "črpalko", ki je črpala vodo na krpo - tega zvoka ni več, torej črpalka ne deluje več.
Pred kratkim sem izvedel firmware update in nisem siguren, ali je težava od takrat ali ne, je pa to možno. Trenutni firmware sesalca je 3.5.8_0041 in piše, da je up to date.
Poskusil sem ugasniti/prižgati zadevo (cca 5sek držal power button in nato ponovno prižgal), nato factory reset (držal home button 5sek, dokler sesalec ne reče, da se bo resetiral), odstranil iz MiHome in ponovno dodal, poskusil sem opcijo "Equipment level" v MiHome appu (sem zasledil nekje na netu, da naj bi to pomagalo), vendar je situacija vedno enaka - ni vode iz posode.

Predlogi? Kako lahko stvar pošljem v garancijsko popravilo na GB?

Hvala!
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

24 Jan 2021, 12:45

suborbit napisal/-a:
23 Jan 2021, 21:08
Pozdravljen, Tomson.
Imam problem z mojim Viomi V2 Pro, nabavljen v začetku februarja 2020 na Gearbest in sicer - mokro čiščenje ne deluje več.
V sesalec vstavim posodo z vodo, namestim krpo, zaženem sesalec v MOP mode z Level 3 water volume (poskusil tudi level 1 in level 2), vendar krpa ostane vedno suha.
Do nedavnega je stvar delovala BP in ko se sem sesalec zagnal, je pri mokrem čiščenju vedno naredil cca 360° obrat, hkrati pa sem slišal "črpalko", ki je črpala vodo na krpo - tega zvoka ni več, torej črpalka ne deluje več.
Pred kratkim sem izvedel firmware update in nisem siguren, ali je težava od takrat ali ne, je pa to možno. Trenutni firmware sesalca je 3.5.8_0041 in piše, da je up to date.
Poskusil sem ugasniti/prižgati zadevo (cca 5sek držal power button in nato ponovno prižgal), nato factory reset (držal home button 5sek, dokler sesalec ne reče, da se bo resetiral), odstranil iz MiHome in ponovno dodal, poskusil sem opcijo "Equipment level" v MiHome appu (sem zasledil nekje na netu, da naj bi to pomagalo), vendar je situacija vedno enaka - ni vode iz posode.

Predlogi? Kako lahko stvar pošljem v garancijsko popravilo na GB?

Hvala!
pri omenjenem modelu se z določenimi nadgranjami res pojavljajo težave pri mokrem čiščenju, tako da je čisto možno omenjeno težava. Se počaka na naslednjo nadgradnjo mogoče. Sicer pa se še lahko preveri da niso čepki zamašeni, kakšen vodni kamen) da se preveri sčisti in pa na začetku, da se res dobro zmoči krpica in namesti, bi najprej tole dvoje predlagal, potem pa naprej ...
brina
Prispevkov: 8
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

04 Feb 2021, 16:34

Zdravo,
mene pa zanima, kje lahko najugodnejše kupim nadomestne dele za xiomi viomi?
Hvala. =)
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

04 Feb 2021, 22:55

brina napisal/-a:
04 Feb 2021, 16:34
Zdravo, mene pa zanima, kje lahko najugodnejše kupim nadomestne dele za xiomi viomi? Hvala. =)
Pozdrav, najugodneje na Aliju, so različni kompleti, pazite le da ni znesek nad 22€, da ne bo postopka carinjenja pri dostavi:

https://s.click.aliexpress.com/e/_AEmezY

https://s.click.aliexpress.com/e/_981ztM

https://s.click.aliexpress.com/e/_AXctdk

original pa tukaj, ampak kakšnih bistvenih razlik ne bo:

https://s.click.aliexpress.com/e/_ALeRwO
gtonek
Prispevkov: 7
Pridružen: 13 Feb 2021, 23:30

24 Feb 2021, 08:39

Pozdravljeni
Je v sloveniji servis ki popravi viomi v2.
Po pretečeni garanciji javlja lds senzor, ugotovimi da je zanic motorček ki poganja laser, menjamo celoten senzor.
Pa se zopet nič ne dogaja, ne bi več ugibal kaj je še narobe. Dokler je šlo je bilo veselje, samo kratko😁
Lp
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

25 Feb 2021, 19:24

gtonek napisal/-a:
24 Feb 2021, 08:39
Pozdravljeni
Je v sloveniji servis ki popravi viomi v2.
Po pretečeni garanciji javlja lds senzor, ugotovimi da je zanic motorček ki poganja laser, menjamo celoten senzor.
Pa se zopet nič ne dogaja, ne bi več ugibal kaj je še narobe. Dokler je šlo je bilo veselje, samo kratko😁
Lp
tole sem zasledil, mogoče preveri:

https://servic.si/slider/servis-robotskih-sesalnikov/

kje pa je sicer bil kupljen, katera trgovina?
gtonek
Prispevkov: 7
Pridružen: 13 Feb 2021, 23:30

26 Feb 2021, 08:01

Kupljen v electronic4you, mislim da bo za rezervne dele. Diagnoza na servisu osnovna plošča
Lp
masak
Prispevkov: 3
Pridružen: 03 Mar 2021, 12:56

03 Mar 2021, 13:22

Zdravo,

brskam po forumu pa moje čudne napake nisem našla. Lani junija sem kupila Viomi V2 Pro na Geekbuying, do pred par tedni je delal ok. Potem pa je dokaj nenadoma začel javljati napake. Če ga samo prižgem, takoj javi "Please place the vacuum mop on the floor" čeprav je na programu za sesanje, in ne za pomivanje, in od tega javljanja ne odneha. Na dock se pripelje, če kliknem gumb za domov, tam se ustavi, in po par sekundah odmakne, da ni več v kontaktu. Vmes sem nekaj časa mislila, da je morda problem le en od cliff senzorjev, saj je bilo videti, kot da je vanj nekako prišla voda, amapk težko rečem, če je to to.

Glede na komentarje verzije iskreno ne upam posodobiti, je nismo vse od nakupa. Ne vem točno, kako se stavri lotiti - probam uveljavljati garancijo na Geekbuying, iščem lokalni servis preko linka zgoraj ali pač posodobim verzijo pa upam da je to to? :)

Hvala za pomoč!
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

05 Mar 2021, 21:16

masak napisal/-a:
03 Mar 2021, 13:22
Zdravo,

brskam po forumu pa moje čudne napake nisem našla. Lani junija sem kupila Viomi V2 Pro na Geekbuying, do pred par tedni je delal ok. Potem pa je dokaj nenadoma začel javljati napake. Če ga samo prižgem, takoj javi "Please place the vacuum mop on the floor" čeprav je na programu za sesanje, in ne za pomivanje, in od tega javljanja ne odneha. Na dock se pripelje, če kliknem gumb za domov, tam se ustavi, in po par sekundah odmakne, da ni več v kontaktu. Vmes sem nekaj časa mislila, da je morda problem le en od cliff senzorjev, saj je bilo videti, kot da je vanj nekako prišla voda, amapk težko rečem, če je to to.

Glede na komentarje verzije iskreno ne upam posodobiti, je nismo vse od nakupa. Ne vem točno, kako se stavri lotiti - probam uveljavljati garancijo na Geekbuying, iščem lokalni servis preko linka zgoraj ali pač posodobim verzijo pa upam da je to to? :)

Hvala za pomoč!
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu! ;)

glede na omenjeno napako bi res lahko bil problem le kakšen senzor, a dokler se ne zamenja se ne bo vedelo. Glede na to da je sesalnik še pod garancijo bi sam vsekakor predlagal da se le to uveljavlja. Se odpre Ticket na GeekB, opiše napako, priloži video posnetek, kjer bo jasno razvidna napaka in prosi za rešitev. Če bodo karkšnekoli težave se oglasite na ZS, da posredujem, če bi bilo potrebno ...
masak
Prispevkov: 3
Pridružen: 03 Mar 2021, 12:56

24 Mar 2021, 10:46

Tomson napisal/-a:
05 Mar 2021, 21:16
masak napisal/-a:
03 Mar 2021, 13:22
Zdravo,

brskam po forumu pa moje čudne napake nisem našla. Lani junija sem kupila Viomi V2 Pro na Geekbuying, do pred par tedni je delal ok. Potem pa je dokaj nenadoma začel javljati napake. Če ga samo prižgem, takoj javi "Please place the vacuum mop on the floor" čeprav je na programu za sesanje, in ne za pomivanje, in od tega javljanja ne odneha. Na dock se pripelje, če kliknem gumb za domov, tam se ustavi, in po par sekundah odmakne, da ni več v kontaktu. Vmes sem nekaj časa mislila, da je morda problem le en od cliff senzorjev, saj je bilo videti, kot da je vanj nekako prišla voda, amapk težko rečem, če je to to.

Glede na komentarje verzije iskreno ne upam posodobiti, je nismo vse od nakupa. Ne vem točno, kako se stavri lotiti - probam uveljavljati garancijo na Geekbuying, iščem lokalni servis preko linka zgoraj ali pač posodobim verzijo pa upam da je to to? :)

Hvala za pomoč!
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu! ;)

glede na omenjeno napako bi res lahko bil problem le kakšen senzor, a dokler se ne zamenja se ne bo vedelo. Glede na to da je sesalnik še pod garancijo bi sam vsekakor predlagal da se le to uveljavlja. Se odpre Ticket na GeekB, opiše napako, priloži video posnetek, kjer bo jasno razvidna napaka in prosi za rešitev. Če bodo karkšnekoli težave se oglasite na ZS, da posredujem, če bi bilo potrebno ...
Živjo,

hvala za dobrodošlico in nasvet, sem kontaktirala GeekB, preko videa so ocenili, da gre verjetno res za senzor. Dali so mi dve možnosti, ali pošiljanje njim v popravilo, kar naj bi menda kar dolgo trajalo, ali pa mi dajo nadomestilo, če stvar popravim sama. Pisala sem zgoraj omenjenim https://servic.si/slider/servis-robotskih-sesalnikov/ , pa pravijo, da xiomija ne popravljajo. Morda vemo še za kak drug servis v SLO?

Hvala,
Maša
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

25 Mar 2021, 22:24

Predlagam da se kar njim pošlje v servis, naj uredijo. Lahko pa še sam prosim kontakt na GeekB, da poskrbi, da ne bo trajalo predolgo, da se malo potrudijo ...
Odgovori