Xiaomi viomi s9

Debata o vseh Xiaomi izdelkih, od pametnih telefonov do pametnih WC školjk ...
Odgovori
maremarcus
Prispevkov: 7
Pridružen: 14 Apr 2020, 16:14

14 Nov 2021, 15:10

Zdravo,omenjeni robotski sesalec kupljen preko banggood. Nalozena app mi home na telefon, usvarjen racun,uspesna prijava, prepoznavanje robota preko app uspešno,potem se pa konča. Nikakor ne uspe povezat telefona z robotom ,niti na wifi. Ne gre preko wifija, javi naj se konektam na viomi-vacuum-v18_miap7520, se poizkusim,vendar mi javi,da je dostop do omrežja zavrnjen. Kaj lahko še naredim,poizkusil vsaj 10x, različne telefone.....na robotu vklopljeno s tipkami za povezovanje, pa ne gre.
Hvala za vsako pomoč.lp,Mare
Tomson
Prispevkov: 10600
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

14 Nov 2021, 17:30

maremarcus napisal/-a:
14 Nov 2021, 15:10
Zdravo,omenjeni robotski sesalec kupljen preko banggood. Nalozena app mi home na telefon, usvarjen racun,uspesna prijava, prepoznavanje robota preko app uspešno,potem se pa konča. Nikakor ne uspe povezat telefona z robotom ,niti na wifi. Ne gre preko wifija, javi naj se konektam na viomi-vacuum-v18_miap7520, se poizkusim,vendar mi javi,da je dostop do omrežja zavrnjen. Kaj lahko še naredim,poizkusil vsaj 10x, različne telefone.....na robotu vklopljeno s tipkami za povezovanje, pa ne gre. Hvala za vsako pomoč.lp,Mare
nekaj osnovnih napotkov:

Potrebujemo 2.4G WiFi omrežje, na 5G Wifiju povezava ne bo možna. Ime WiFi omrežja in geslo naj ne vsebuje posebnih znakov, le črke in številke, naj ne bo predolgo. Telefon, sesalnik in router/modem naj bodo dovolj blizu, da bo signal med njimi dober.

če še vedno ne gre in se je poizkusilo tudi z drugim telefonom se lahko preveri le še drugo omrežje, mogoče je kakšna težava na WiFiju, mogoče dostopna točka, še bolje pa če je opcija pri sorodniku, znancu, sosedu. Se sicer zgodi da je res težava v seslniku in se enostavno ne poveže, a je to zelo zelo redko ...
maremarcus
Prispevkov: 7
Pridružen: 14 Apr 2020, 16:14

14 Nov 2021, 20:24

Vse sem preiskal, router pregledal in nikjer ne najdem možnosti ali zapisa katero wifi omrežje je (5g ali 2.4g). Ker pa je sistem star že vsaj ene 8 let , nič kaj poseben modem, povezava do 30mb/s za celo hišo, ne verjamem , da imamo omrežje 5G. Ime omrežja je enostavno , prav tako geslo, samo črke in kaka številka. Je pa res, da je ta wifi kot dostopna točka, vendar vse dela brez težav.
Pisal sem mejl tudi na tp link, sem jim poslal nastavitve od routerja, če se da kaj narediti, oziroma kake opcije so.
Brez app je sesalec brezvezen, on-off.....ma ti Kitajci majo zmerej neke svoje fore....ajoj
Tomson
Prispevkov: 10600
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

16 Nov 2021, 11:41

čisto možno da je težava kje nastavitvah dostopne točke, a to s povezovanjem oz. občutljivostjo WiFi omrežja je problem vseh robotskih sesalnikov, na dostopni točki naj bodo res najbolj osnovne nastavitve, brez nekih naprednih zaščit itd. Sicer pa kot že omenjeno, da se izloči težava pri sesalniku predlagam da se preizkusi na kakšnem klasičnem WiFi omrežju npr...
soder
Prispevkov: 1
Pridružen: 14 Mar 2022, 10:53

14 Mar 2022, 12:52

Pozdravljeni,

si bom kar sposodil to temo. Zadeva je sledeča.. Lani aprila sem preko spletne trgovine Banggood nabavil robotski sesalnik Viomi S9 s katerim sem bil super zadovoljen vse do februarja letos, ko so se pri sasalniku pojavile težave z baterijo. Pred omenjenimi težavami je sesalnik brez težav posesal celotno stanovanje in baterije je ostalo še na pretek. Sedaj pa se mora iti sesalnik med sesanjem istega stanovanja 2x napolnit na polnilno postajo. Nad podporno službo Banggood sem po 1 mesecu pisanja sem ter tja opustil upanje. Tudi po komentarjih drugih uporabnikov, vidim, da nobenemu ni uspelo s povračilom denarja/popravilom pri omenjenem spletnem trgovcu. V prihodnje pač tam ne bom več naročal.

Zdaj pa me zanima, če ima kdo morda kakšno idejo kje dobiti nadomestno baterijo, da si zadevo sam zamenjam. So se komu pojavile podobne težave po skoraj letu dni uporabe sesalnika?
Tomson
Prispevkov: 10600
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

23 Mar 2022, 16:19

soder napisal/-a:
14 Mar 2022, 12:52
Pozdravljeni,

si bom kar sposodil to temo. Zadeva je sledeča.. Lani aprila sem preko spletne trgovine Banggood nabavil robotski sesalnik Viomi S9 s katerim sem bil super zadovoljen vse do februarja letos, ko so se pri sasalniku pojavile težave z baterijo. Pred omenjenimi težavami je sesalnik brez težav posesal celotno stanovanje in baterije je ostalo še na pretek. Sedaj pa se mora iti sesalnik med sesanjem istega stanovanja 2x napolnit na polnilno postajo. Nad podporno službo Banggood sem po 1 mesecu pisanja sem ter tja opustil upanje. Tudi po komentarjih drugih uporabnikov, vidim, da nobenemu ni uspelo s povračilom denarja/popravilom pri omenjenem spletnem trgovcu. V prihodnje pač tam ne bom več naročal.

Zdaj pa me zanima, če ima kdo morda kakšno idejo kje dobiti nadomestno baterijo, da si zadevo sam zamenjam. So se komu pojavile podobne težave po skoraj letu dni uporabe sesalnika?
Pozdravljen in dobrodošel na Forumu! ;)

slučajno opazil da mi je čisto uspelo spregledat tole, se res opravičujem. Je zadeva še aktualna? načeloma kolikor spremljam in posredujem se na BG čisto vse dogovori, tudi za tale primer sem prepričan da se bo, glede na opisano bo le potrebno zamenjati baterijo in bo zadeva rešena, ponavadi BG predlaga kar pošiljanje baterije in se lokalno zamenja ali pa refundajo v znesku popravila. Skratka, se lahko slišimo preko ZS, če je še aktualno, pomagam da se zadeva uredi ...
Štefan
Prispevkov: 1
Pridružen: 19 Nov 2022, 08:41

22 Nov 2022, 08:15

Lepo pozdravljeni
Kupul sem omenjen sesalec ,že v prvem mesecu je bil 70% na servisu nakar so mi ga zamenjali in tudi nov kaze popolnoma enako napako ko predhodnik in to je da ne umiva v kolikor sam namocim krpo v vodo bo umil koliko pac bo mokra sam pa iz rezervara ne spravi kaplje vode in povezava z wifi se mora vsak dan ponovno naložit
Hvala za pomoč
Lp
Odgovori