https://www.kajkupiti.si/nasi-testi/xia ... -test.html

Če koga kaj posebnega zanima, tudi kakšna specifična zadeva, ga imam doma, lahko odgovorim ...
Pozdravljen in dobrodošel na Forumu in seveda hvala za pohvale!apostol12 napisal/-a: ↑27 Sep 2020, 10:57Sem nov na forumu in kot prvo vam moram dati priznanje za vaše res kvalitetne in izčrpne prispevke! Vidi se, da ste resnično pri stvari in da vlagate veliko svojega časa in truda pri pisanju odgovorov in informacij na vprašanja, ki se nam kupcem porajajo pred nakupom izdelkov. No tudi jaz imam prošnjo, da bi z nami delili izkušnjo glede Xiaomi Viomi V3 robotskega sesalnika. Dobil bi rad čim več informacij, tudi o nakupu na navedeni spletni strani, rezervnih delih, garanciji... Že v naprej se vam iskreno zahvaljujem za vaše odgovore.
Pozdravljeni!Tomson napisal/-a: ↑27 Sep 2020, 11:12Pozdravljen in dobrodošel na Forumu in seveda hvala za pohvale!apostol12 napisal/-a: ↑27 Sep 2020, 10:57Sem nov na forumu in kot prvo vam moram dati priznanje za vaše res kvalitetne in izčrpne prispevke! Vidi se, da ste resnično pri stvari in da vlagate veliko svojega časa in truda pri pisanju odgovorov in informacij na vprašanja, ki se nam kupcem porajajo pred nakupom izdelkov. No tudi jaz imam prošnjo, da bi z nami delili izkušnjo glede Xiaomi Viomi V3 robotskega sesalnika. Dobil bi rad čim več informacij, tudi o nakupu na navedeni spletni strani, rezervnih delih, garanciji... Že v naprej se vam iskreno zahvaljujem za vaše odgovore.
Pri nas se Viomi V3 odlično obnese, trenutno doma v družbi z Roborock S6, Viomi V2 Pro in Viomi SE. Med omenjenimi in tudi nasplošno med vsemi modeli na trgu je najzmogljivejši, najboljši na področju mokrega čiščenja, tako da je nasplošno učinkovitost čiščenja res na najvišjem nivoju. Kar se tiče kvalitete materialov in izdelave je odličen, bolje ne gre, priložene so tri posodice. Aplikacija je podobna kot pri vseh ostalih Xiaomi/Roborock modelih, ima vse kar je trenutno možno, skratka polna funkcij in nastavitev. Sesalnik deluje izjemno stabilno, skratka lahko res samo pohvalim, zaenkrat še nisem odkril niti ene same negativne lastnosti.
Z Geekbuying pa že leta sodelujemo, so zelo dobra azijska trgovina z EU skladišči, med vsemi imajo najboljšo presale in aftersale podporo, so odzivni, ustrežljivi, fleksibilni, tudi sami imamo pri njih svoj konktakt in lahko posredujemo v kateremkoli procesu nakupa ali kasneje, če bi bilo potrebno. Garancija je 1-leto, uveljavlja se preko njihovega centra v EU, v njihovo smer poštnino krije kupec (cca. 20€), nazaj pošljejo na svoje stroške. Rezervni deli so na voljo preko servisa, potrošni material pa preko njihove spletne strani ali Aliexpressa kjer je ogromno cenovne še ugodnejših opcij (se pa prvo leto prav nič ne potrebuje). Postopek nakupa na Geekbuying: viewtopic.php?f=4&t=94
sicer pa Viomi V3 trenutno kar ugodno, pod 400€:
(Geekbuying, EU skladišče, brez dodatnih stroškov, 5-7 dni dostava, 0€ poštnina)
- Xiaomi Viomi V3 robotski sesalnik s kodo: NNNKAJKP iz 404€ na 395€
se kar tole opcijo izbere, potem pa v vsakem primeru na blagajni za nekaj € Local Service, kar pomeni EU garancija ...tjasa182 napisal/-a: ↑30 Jan 2021, 23:05Pozdravljeni! Zanimam se za nakup robotskega sesalnika Xiaomi Viomi V3 na spletni strani Geekbuying. Me pa zanima, ali je so morda kakšne omejitve (ali morda kak drug "haklc" npr. kot je uveljavljanje garancije), če izberem dostavo s Poljske ali moram nujno izbrati dostavo iz EU? Pri prvem je namreč cena nižja za 17€...Hvala za odgovor.
Robotski sesalniki delujejo le na 2.4G WiFi omrežju, na 5G nobeden. Glede na omenjeno bi rekel da je sigurno težava v povezavi, da se izloči težavo pri sesalniku (kar dvomim, ker še nisem zasledil) pa bi bilo potrebno preizkusiti na drugem WiFi omrežju, lahko se poizkusi tudi z dostopno točko, oz. če imate ločen modem in router da se preveri na obeh ... kako pa sicer v aplikaciji ko čisti, se sproti izrisuje mapa normalno? in če se WiFi povezava izklopi, bo normalno čistil ali ne?urost napisal/-a: ↑12 Apr 2021, 21:17Zdravo, Prosim za pomoč. Brat je nabavil Viomi V3. Že od samega začetka so težave z internetno povezavo. Naprava se sprva normalno poveže z internetom. Naprava se poveže tudi v mobilni aplikaciji. Naprava začne delovati, deluje cca 2 minuti in se ustavi zaradi izgube povezave z internetom. Nekaj časa išče povezavo, jo najde in zopet nadaljuje za minuto ali dve in se zopet ustavi.
Poizkusili smo praktično vse. Resetiral sem napravo, resetiral modem/router, ponovno namestil aplikacijo in še vedno isto. Celo na routerju sem nastavil zgolj 2,4 giga omrežje. Kakšna ideja? Hvala.
daleč najugodneje na Aliju iz CN, sicer še 22% DDV, a še vedno bistveno ugodneje kot drugje ...
se opravičujem za res pozen odziv, očitno spregledal tole sporočilo. Je še aktualno?Kluka napisal/-a: ↑16 Mar 2022, 22:56Zdravo.
Imam težavo z Viomi V3. Po nadgradnji firmware-a (na verzijio 3.5.8_0016) se sesalnik obnaša zelo čudno. Navigacija po prostoru mu dela težave, gibanje med sesanjem je čudno (se ustavi sredi prostora in zavije/se obrne), zelo s težavo ustvari mapo, ki je nepopolna. Če mu že uspe izrisati mapo, se po njej hitro izgubi oziroma se zacikla ob najmanjši oviri. Kot da bi imel resne težave s senzorji. Factory reset in ponovna inštalacija aplikacije na telefonu ne pomaga.
Kakšna ideja, kaj bi lahko še poskusil? Viomi tehnična podpora je neodzivna oziroma neuporabna.
Kupljen je bil na geekbuying maja 2021. Po informacijah na vaši strani predvidevam, da je še v garanciji? Bi bilo to možno uveljavljati glede na opisane težave?
Hvala za informacije.
glede na vse opisano mi ne deluje da bi kaj strojno bilo narobe, bolj se sliši kot neka softverska napaka. Nove nadgradnje firmwara po tem ni bilo? ker čisto možno da kakšna posodobitev reši omenjeno, sploh če je prej bilo vse ok pred zadnjo posodobitvijo ... Sam bi skoraj raje poslal nazaj pa da sami ugotovijo, če bo le pri njih enaka težava, lahko pa se pošlje kolegu ki tudi poservisira, sam pravi da dvomi da lahko kaj naredi, lahko pogleda, ampak nič ne oblljublja pravi, sploh če je to res dejansko posledica novega firmwara ...Kluka napisal/-a: ↑12 Apr 2022, 10:15Zdravo. Ja, je še aktualno. Ravno danes prejel odgovor od geekbuying, da lahko pošljem robotka na popravilo, ampak da ne priporočajo zaradi časovne zamudnosti. Kot alternativo ponujajo 60 EUR za lokalno popravilo. Temu nisem najbolj naklonjen, ker pojma nimam, v čem je težava in ali bi to pokrilo predvidene stroške. Plus iskanje serviserja... Kakšen nasvet?
sicer pa na koncu skoraj ne bo druge kot da se pove podpori na GeekB da je očitno zadnji firmware problematičen in da zadeva več ne deluje ok, kaj predlagajo, glede na Google bi naj bila verzija: 3.5.8_0016 malo problematična ..." home tipko naj drži 3-5 sekund potem pa ne spusti te tipke ampak še zraven stisne reset"
Sem poslal robotka na Poljsko, ga dobil nazaj čez 4 tedne. Bi rekel, da so ga nastavili nazaj na factory settings. Sedaj spet deluje normalno. Seveda pa želi naložiti novejši firmware. Tisti, ki je povzročal težave. Tako da ga bom uporabljal s starim firmware-om, dokler se ne zmotim in pritisnem update na aplikaciji
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu!Neza napisal/-a: ↑03 Avg 2022, 10:42Pozdravljeni,
sicer sem vprašanje že napisala tukaj (https://www.kajkupiti.si/nasi-testi/xia ... -test.html) ampak sem rekla, da poskusim še tukaj.
Mi smo nabavili V3 leto in pol nazaj. Do enega leta delovanja je bilo vse OK. takoj po preteku garancije (torej januarja letos), so se začele težave ko se je priklopil na polnilno postajo. neprestano je ponavljal "starting to charge", lučka pa je utripala modro oranžno...ampak tako kot da je s stikom kaj narobe. Ne tako, kot da se polni. Včasih se je kar sredi noči začel oglašat in ni nehal, dokler ga nisem izklopila. Zadevo sem posredovala na servis in so mi rekli, da je očitno šla matična plošča. Popravilo plus stroški pošiljanja pride okoli 110€.
Zaenkrat se še nisem odločila za popravilo, ker se je kak teden kasneje začela tudi baterija čudno obnašat. Sem rekla da malo počakam, da vidim kaj bo. Od takrat, je bilo enkrat sesanje OK, je zdržal, da je posesal celotno površino, včasih pa niti hodnika ni uspel posesat... je že javil da je baterija prazna. In včeraj, vklopim sesanje, po 15m2 baterija pade na 40%! Pa je bila nafilana 100%. Poleg tega, pa se je kar ustavil sredi dnevne, sredi sesanja in crknil.... kao prazna baterija. Meni pa je na aplikaciji kazalo, da ima še 35% baterije. V čem je fora? A je to normalno, da po enem letu baterija čist poklekne? In sedaj razmišljam - ocena sesalnika je bila top, ko sem brala kaj kupiti, a sedaj sem v situaciji, ko morm po enem letu menjat in matično ploščo in očitno baterijo... in bo vrednost vsega skupaj očitno več kot pol vrednosti novega.
A je mogoče še kdo imel takšne izkušnje?
Hvala in lp!
daleč najugodneje na Aliju: https://s.click.aliexpress.com/e/_Def4Iwb / https://s.click.aliexpress.com/e/_DdBpNnt / https://s.click.aliexpress.com/e/_DedYlkF