Xiaomi Viomi V3 robotski sesalnik

Dodatna vprašanja glede napravic, ki jih sami testiramo
Odgovori
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

09 Sep 2020, 22:27

Pod drobnogled vzeli naslednika modela Xiaomi Viomi V2 Pro, ki je trenutno najzmogljivejši model pri suhem čiščenju in še vedno brez konkurence pri mokrem čiščenju:

https://www.kajkupiti.si/nasi-testi/xia ... -test.html

Slika

Če koga kaj posebnega zanima, tudi kakšna specifična zadeva, ga imam doma, lahko odgovorim ...
apostol12
Prispevkov: 4
Pridružen: 27 Sep 2020, 09:31

27 Sep 2020, 10:57

Lepo pozdravljeni!

Sem nov na forumu in kot prvo vam moram dati priznanje za vaše res kvalitetne in izčrpne prispevke! Vidi se, da ste resnično pri stvari in da vlagate veliko svojega časa in truda pri pisanju odgovorov in informacij na vprašanja, ki se nam kupcem porajajo pred nakupom izdelkov.
No tudi jaz imam prošnjo, da bi z nami delili izkušnjo glede Xiaomi Viomi V3 robotskega sesalnika. Najden je na https://www.geekbuying.com/item/Viomi-V ... 25494.html. Dobil bi rad čim več informacij, tudi o nakupu na navedeni spletni strani, rezervnih delih, garanciji...
Že v naprej se vam iskreno zahvaljujem za vaše odgovore.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

27 Sep 2020, 11:12

apostol12 napisal/-a:
27 Sep 2020, 10:57
Sem nov na forumu in kot prvo vam moram dati priznanje za vaše res kvalitetne in izčrpne prispevke! Vidi se, da ste resnično pri stvari in da vlagate veliko svojega časa in truda pri pisanju odgovorov in informacij na vprašanja, ki se nam kupcem porajajo pred nakupom izdelkov. No tudi jaz imam prošnjo, da bi z nami delili izkušnjo glede Xiaomi Viomi V3 robotskega sesalnika. Dobil bi rad čim več informacij, tudi o nakupu na navedeni spletni strani, rezervnih delih, garanciji... Že v naprej se vam iskreno zahvaljujem za vaše odgovore.
Pozdravljen in dobrodošel na Forumu in seveda hvala za pohvale! ;)

Pri nas se Viomi V3 odlično obnese, trenutno doma v družbi z Roborock S6, Viomi V2 Pro in Viomi SE. Med omenjenimi in tudi nasplošno med vsemi modeli na trgu je najzmogljivejši, najboljši na področju mokrega čiščenja, tako da je nasplošno učinkovitost čiščenja res na najvišjem nivoju. Kar se tiče kvalitete materialov in izdelave je odličen, bolje ne gre, priložene so tri posodice. Aplikacija je podobna kot pri vseh ostalih Xiaomi/Roborock modelih, ima vse kar je trenutno možno, skratka polna funkcij in nastavitev. Sesalnik deluje izjemno stabilno, skratka lahko res samo pohvalim, zaenkrat še nisem odkril niti ene same negativne lastnosti.

Z Geekbuying pa že leta sodelujemo, so zelo dobra azijska trgovina z EU skladišči, med vsemi imajo najboljšo presale in aftersale podporo, so odzivni, ustrežljivi, fleksibilni, tudi sami imamo pri njih svoj konktakt in lahko posredujemo v kateremkoli procesu nakupa ali kasneje, če bi bilo potrebno. Garancija je 1-leto, uveljavlja se preko njihovega centra v EU, v njihovo smer poštnino krije kupec (cca. 20€), nazaj pošljejo na svoje stroške. Rezervni deli so na voljo preko servisa, potrošni material pa preko njihove spletne strani ali Aliexpressa kjer je ogromno cenovne še ugodnejših opcij (se pa prvo leto prav nič ne potrebuje). Postopek nakupa na Geekbuying: viewtopic.php?f=4&t=94

sicer pa Viomi V3 trenutno kar ugodno, pod 400€:
(Geekbuying, EU skladišče, brez dodatnih stroškov, 5-7 dni dostava, 0€ poštnina)
unrio
Prispevkov: 3
Pridružen: 24 Nov 2020, 19:31

21 Jan 2021, 19:43

Živjo,
na forumu sem dobil že kar nekaj odgovorov, zato verjamem, da mi boste lahko svetovali tudi pri tem problemu. Viomi V3 imam kakšen mesec in nisem imel nobenih problemov. Ko pa sem želel danes zagnati sesalnik in ga poslati v določeno sobo, je začel sesalnik risati mapo stanovanja kot da bi ga pognal prvič. Poskusil sem tudi tako, da sem izbral območje v sobi, ki ga želim posesati pa mi je aplikacija napisala "Could not locate position", power/ home button pa utripa rdeče.
Polnilno postajo sem ze poskusil izklopiti in priklopiti, na novo sem povezal sesalnik na wifi, ugasnil in prižgal sesalnik pa ni nič pomagalo. Se vam je to že zgodilo in kako ste rešili težavo?
Hvala za odgovor
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

21 Jan 2021, 21:35

Pozdrav, omenjeno se mi še ni zgodilo, bi pa pomislil na nekaj zadev. Polnilne postaje se predvidevam ni prestavljajo? Sesalnik se je zagnal iz polnilne postaje, ne ročno premaknjen od drugod? Senzorji so vsi čisti, da kje kakšnega prahu pajčevine (spodaj, na strani, tudi v LIDARju)? sicer pa predlagam, da se izbiše trenutne mape, se ga spusti da vse skupaj na novo izriše in bo sigurno spet vse ok ...
tjasa182
Prispevkov: 1
Pridružen: 30 Jan 2021, 21:38

30 Jan 2021, 23:05

Tomson napisal/-a:
27 Sep 2020, 11:12
apostol12 napisal/-a:
27 Sep 2020, 10:57
Sem nov na forumu in kot prvo vam moram dati priznanje za vaše res kvalitetne in izčrpne prispevke! Vidi se, da ste resnično pri stvari in da vlagate veliko svojega časa in truda pri pisanju odgovorov in informacij na vprašanja, ki se nam kupcem porajajo pred nakupom izdelkov. No tudi jaz imam prošnjo, da bi z nami delili izkušnjo glede Xiaomi Viomi V3 robotskega sesalnika. Dobil bi rad čim več informacij, tudi o nakupu na navedeni spletni strani, rezervnih delih, garanciji... Že v naprej se vam iskreno zahvaljujem za vaše odgovore.
Pozdravljen in dobrodošel na Forumu in seveda hvala za pohvale! ;)

Pri nas se Viomi V3 odlično obnese, trenutno doma v družbi z Roborock S6, Viomi V2 Pro in Viomi SE. Med omenjenimi in tudi nasplošno med vsemi modeli na trgu je najzmogljivejši, najboljši na področju mokrega čiščenja, tako da je nasplošno učinkovitost čiščenja res na najvišjem nivoju. Kar se tiče kvalitete materialov in izdelave je odličen, bolje ne gre, priložene so tri posodice. Aplikacija je podobna kot pri vseh ostalih Xiaomi/Roborock modelih, ima vse kar je trenutno možno, skratka polna funkcij in nastavitev. Sesalnik deluje izjemno stabilno, skratka lahko res samo pohvalim, zaenkrat še nisem odkril niti ene same negativne lastnosti.

Z Geekbuying pa že leta sodelujemo, so zelo dobra azijska trgovina z EU skladišči, med vsemi imajo najboljšo presale in aftersale podporo, so odzivni, ustrežljivi, fleksibilni, tudi sami imamo pri njih svoj konktakt in lahko posredujemo v kateremkoli procesu nakupa ali kasneje, če bi bilo potrebno. Garancija je 1-leto, uveljavlja se preko njihovega centra v EU, v njihovo smer poštnino krije kupec (cca. 20€), nazaj pošljejo na svoje stroške. Rezervni deli so na voljo preko servisa, potrošni material pa preko njihove spletne strani ali Aliexpressa kjer je ogromno cenovne še ugodnejših opcij (se pa prvo leto prav nič ne potrebuje). Postopek nakupa na Geekbuying: viewtopic.php?f=4&t=94

sicer pa Viomi V3 trenutno kar ugodno, pod 400€:
(Geekbuying, EU skladišče, brez dodatnih stroškov, 5-7 dni dostava, 0€ poštnina)
Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup robotskega sesalnika Xiaomi Viomi V3 na spletni strani Geekbuying. Me pa zanima, ali je so morda kakšne omejitve (ali morda kak drug "haklc" npr. kot je uveljavljanje garancije), če izberem dostavo s Poljske ali moram nujno izbrati dostavo iz EU? Pri prvem je namreč cena nižja za 17€... :)

Hvala za odgovor.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

31 Jan 2021, 01:16

tjasa182 napisal/-a:
30 Jan 2021, 23:05
Pozdravljeni! Zanimam se za nakup robotskega sesalnika Xiaomi Viomi V3 na spletni strani Geekbuying. Me pa zanima, ali je so morda kakšne omejitve (ali morda kak drug "haklc" npr. kot je uveljavljanje garancije), če izberem dostavo s Poljske ali moram nujno izbrati dostavo iz EU? Pri prvem je namreč cena nižja za 17€... :) Hvala za odgovor.
se kar tole opcijo izbere, potem pa v vsakem primeru na blagajni za nekaj € Local Service, kar pomeni EU garancija ...
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

12 Apr 2021, 22:17

urost napisal/-a:
12 Apr 2021, 21:17
Zdravo, Prosim za pomoč. Brat je nabavil Viomi V3. Že od samega začetka so težave z internetno povezavo. Naprava se sprva normalno poveže z internetom. Naprava se poveže tudi v mobilni aplikaciji. Naprava začne delovati, deluje cca 2 minuti in se ustavi zaradi izgube povezave z internetom. Nekaj časa išče povezavo, jo najde in zopet nadaljuje za minuto ali dve in se zopet ustavi.

Poizkusili smo praktično vse. Resetiral sem napravo, resetiral modem/router, ponovno namestil aplikacijo in še vedno isto. Celo na routerju sem nastavil zgolj 2,4 giga omrežje. Kakšna ideja? Hvala.
Robotski sesalniki delujejo le na 2.4G WiFi omrežju, na 5G nobeden. Glede na omenjeno bi rekel da je sigurno težava v povezavi, da se izloči težavo pri sesalniku (kar dvomim, ker še nisem zasledil) pa bi bilo potrebno preizkusiti na drugem WiFi omrežju, lahko se poizkusi tudi z dostopno točko, oz. če imate ločen modem in router da se preveri na obeh ... kako pa sicer v aplikaciji ko čisti, se sproti izrisuje mapa normalno? in če se WiFi povezava izklopi, bo normalno čistil ali ne?
urost
Prispevkov: 29
Pridružen: 18 Nov 2019, 12:24

13 Apr 2021, 07:19

Sesalnik karto normalno izrisuje, dokler dela. Nato se ustavi. Išče povezavo (cca 10 minut). Ko povezavo najde, začne ponovno z izrisovanjem karte, od začetka. Modem in router nista ločena.
Sesalnik lahko deluje tudi brez wifi povezave?
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

13 Apr 2021, 11:41

dluje tudi brez WiFija, seveda, le povezava z aplikacijo ni možna če ni WiFi povezave. Pa ste za test poizkusili izklopit WiFi omrežje in ga poslati na čiščenje, kako je potem?
urost
Prispevkov: 29
Pridružen: 18 Nov 2019, 12:24

13 Apr 2021, 13:02

Aha...bomo probal še brez wifi-ja. Hvala zaenkrat.
urost
Prispevkov: 29
Pridružen: 18 Nov 2019, 12:24

13 Apr 2021, 18:27

Tudi brez wifi-ja ne dela. Z hotspot točko se ne poveže, je ne najde.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

14 Apr 2021, 12:41

tudi če resetirate WiFi povezavo, da ni seznanjen z nobenim WiFifjem? (se drži oba gumba) ... kako pa je sicer pokritost WFija, kje v stanovanju problematična?
urost
Prispevkov: 29
Pridružen: 18 Nov 2019, 12:24

15 Apr 2021, 07:23

V glavnem stvar je sledeča. Napravo smo izključili iz wifi omrežja. Po (ročnem ) prižigu naprave, ta deluje cca 5 minut in se ustavi, začne utripat modra lučka. Po cca 5-10 minutah javi, da je zopet ready. Ponovno pritisnemo tipko za prižig, zopet deluje cca 5 minut in se zopet ustavi. Ko se tretjič to ponovi, se robot več ne vklopi.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

15 Apr 2021, 11:23

hmm... predlagam da se kar obrne na tehnično podporo trgovine in sproži postopek uveljavljanja garancije.
macpic
Prispevkov: 6
Pridružen: 28 Jan 2021, 20:40

05 Dec 2021, 20:07

Zdravo. Kaj bi lahko bilo narobe, da sesalnik občasno izpusti kakšno sobo (zagnano čiščenje v celoti) ali del sobe. En takšen primer spodaj na sliki (glej room 2).

Slika
j3rn3js
Prispevkov: 28
Pridružen: 31 Avg 2020, 23:13

09 Dec 2021, 10:23

Prosim za kakšno povezavo, kjer je mogoče ugodno kupit dodatne filtre, krtače....
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

10 Dec 2021, 11:37

j3rn3js napisal/-a:
09 Dec 2021, 10:23
Prosim za kakšno povezavo, kjer je mogoče ugodno kupit dodatne filtre, krtače....
daleč najugodneje na Aliju iz CN, sicer še 22% DDV, a še vedno bistveno ugodneje kot drugje ...

https://s.click.aliexpress.com/e/_9xbecc
https://s.click.aliexpress.com/e/_A40pFA
https://s.click.aliexpress.com/e/_A7sctA
Kluka
Prispevkov: 3
Pridružen: 16 Mar 2022, 22:40

16 Mar 2022, 22:56

Zdravo.
Imam težavo z Viomi V3. Po nadgradnji firmware-a (na verzijio 3.5.8_0016) se sesalnik obnaša zelo čudno. Navigacija po prostoru mu dela težave, gibanje med sesanjem je čudno (se ustavi sredi prostora in zavije/se obrne), zelo s težavo ustvari mapo, ki je nepopolna. Če mu že uspe izrisati mapo, se po njej hitro izgubi oziroma se zacikla ob najmanjši oviri. Kot da bi imel resne težave s senzorji. Factory reset in ponovna inštalacija aplikacije na telefonu ne pomaga.
Kakšna ideja, kaj bi lahko še poskusil? Viomi tehnična podpora je neodzivna oziroma neuporabna.
Kupljen je bil na geekbuying maja 2021. Po informacijah na vaši strani predvidevam, da je še v garanciji? Bi bilo to možno uveljavljati glede na opisane težave?
Hvala za informacije.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

10 Apr 2022, 17:42

Kluka napisal/-a:
16 Mar 2022, 22:56
Zdravo.
Imam težavo z Viomi V3. Po nadgradnji firmware-a (na verzijio 3.5.8_0016) se sesalnik obnaša zelo čudno. Navigacija po prostoru mu dela težave, gibanje med sesanjem je čudno (se ustavi sredi prostora in zavije/se obrne), zelo s težavo ustvari mapo, ki je nepopolna. Če mu že uspe izrisati mapo, se po njej hitro izgubi oziroma se zacikla ob najmanjši oviri. Kot da bi imel resne težave s senzorji. Factory reset in ponovna inštalacija aplikacije na telefonu ne pomaga.
Kakšna ideja, kaj bi lahko še poskusil? Viomi tehnična podpora je neodzivna oziroma neuporabna.
Kupljen je bil na geekbuying maja 2021. Po informacijah na vaši strani predvidevam, da je še v garanciji? Bi bilo to možno uveljavljati glede na opisane težave?
Hvala za informacije.
se opravičujem za res pozen odziv, očitno spregledal tole sporočilo. Je še aktualno?
Kluka
Prispevkov: 3
Pridružen: 16 Mar 2022, 22:40

12 Apr 2022, 10:15

Zdravo. Ja, je še aktualno. Ravno danes prejel odgovor od geekbuying, da lahko pošljem robotka na popravilo, ampak da ne priporočajo zaradi časovne zamudnosti. Kot alternativo ponujajo 60 EUR za lokalno popravilo. Temu nisem najbolj naklonjen, ker pojma nimam, v čem je težava in ali bi to pokrilo predvidene stroške. Plus iskanje serviserja... Kakšen nasvet?
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

12 Apr 2022, 11:12

Kluka napisal/-a:
12 Apr 2022, 10:15
Zdravo. Ja, je še aktualno. Ravno danes prejel odgovor od geekbuying, da lahko pošljem robotka na popravilo, ampak da ne priporočajo zaradi časovne zamudnosti. Kot alternativo ponujajo 60 EUR za lokalno popravilo. Temu nisem najbolj naklonjen, ker pojma nimam, v čem je težava in ali bi to pokrilo predvidene stroške. Plus iskanje serviserja... Kakšen nasvet?
glede na vse opisano mi ne deluje da bi kaj strojno bilo narobe, bolj se sliši kot neka softverska napaka. Nove nadgradnje firmwara po tem ni bilo? ker čisto možno da kakšna posodobitev reši omenjeno, sploh če je prej bilo vse ok pred zadnjo posodobitvijo ... Sam bi skoraj raje poslal nazaj pa da sami ugotovijo, če bo le pri njih enaka težava, lahko pa se pošlje kolegu ki tudi poservisira, sam pravi da dvomi da lahko kaj naredi, lahko pogleda, ampak nič ne oblljublja pravi, sploh če je to res dejansko posledica novega firmwara ...

pravi da se lahko poizkusi tole če je slučajno enako kot pri Roborockih, za firmware downgrade:
" home tipko naj drži 3-5 sekund potem pa ne spusti te tipke ampak še zraven stisne reset"
sicer pa na koncu skoraj ne bo druge kot da se pove podpori na GeekB da je očitno zadnji firmware problematičen in da zadeva več ne deluje ok, kaj predlagajo, glede na Google bi naj bila verzija: 3.5.8_0016 malo problematična ...

Tomson
L.A.
Prispevkov: 6
Pridružen: 11 Dec 2019, 10:05

12 Apr 2022, 13:30

Pozdravljeni,

novembra 2021 sem preko geekbuying kupil sesalec Viomi V3. Do zdaj smo bili zelo zadovoljni. Včeraj, ko sem ga dal sesat se ni premaknil, samo vklopil je sesanje. V aplikaciji je javil napako Radar timeout. Please make sure the ladar is not blocked. Pred napako se je normalno vrnil v dock, od takrat se ni nič spremenilo v okolici, definitivno pa ni blokiran.

Prodajalca še nisem kontaktiral. Prosim za pomoč. Ob nakupu sem doplačal Local Return Service: EUR 4.43, karkoli že to pomeni.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

12 Apr 2022, 17:47

za začetek predlagam da se dobro očisti okoli radarskega senzorja, na vrhu vrteči krogec, kar dobro spihat v vseh smereh, se včasih zavleče not kakšen prah, pajčevina ...
L.A.
Prispevkov: 6
Pridružen: 11 Dec 2019, 10:05

14 Apr 2022, 11:58

Sem očistil, pa se je premaknil za 1 meter in spet javil isto napako.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

14 Apr 2022, 13:03

potem pa kar odpret Ticket na GeekB, opisat težavo, priložit video posnetek kjer bo jasno razvidna napaka ter prosit za primerno rešitev, če bodo kakšne težave se lahko slišimo preko ZS, posredujem preko svojega kontakta ...

https://www.geekbuying.com/ticket
Kluka
Prispevkov: 3
Pridružen: 16 Mar 2022, 22:40

17 Maj 2022, 23:13

Tomson napisal/-a:
12 Apr 2022, 11:12

sicer pa na koncu skoraj ne bo druge kot da se pove podpori na GeekB da je očitno zadnji firmware problematičen in da zadeva več ne deluje ok, kaj predlagajo, glede na Google bi naj bila verzija: 3.5.8_0016 malo problematična ...

Tomson
Sem poslal robotka na Poljsko, ga dobil nazaj čez 4 tedne. Bi rekel, da so ga nastavili nazaj na factory settings. Sedaj spet deluje normalno. Seveda pa želi naložiti novejši firmware. Tisti, ki je povzročal težave. Tako da ga bom uporabljal s starim firmware-om, dokler se ne zmotim in pritisnem update na aplikaciji ;)

Luka
Odgovori