Xiaomi Viomi V2/Pro robotski sesalnik

Dodatna vprašanja glede napravic, ki jih sami testiramo
masak
Prispevkov: 3
Pridružen: 03 Mar 2021, 12:56

26 Mar 2021, 08:12

Se strinjam. Zaenkrat jim dam malo časa, če se stvar res zavleče bom pa prosila za pomoč. Hvala še enkrat!
bala
Prispevkov: 6
Pridružen: 02 Mar 2020, 18:49

10 Apr 2021, 13:03

Pozdravljen Tomson
Imam Xiaomi Viomi V2/Pro robotski sesalnik, star dobro leto. Tank za kombinacijo sesanja in brisanja se mi je že drugič pokvaril. Ne zdrži več kot tri mesece. Vtanku v črpalko pride voda in ta zariba tako, da ne moči več krpe. Tank sem razdrl in črpalka je res čisto po Kitajsko zaščitena pred vdorom vode. Ali se mogoče dobi tank od kakšnega drugega proizvajalca? Pa saj s tem morate imeti pri tem modelu 2 v 1, vsi iste težave. Pri tanku za samo mokro brisanje teh težav ni, ker je črpalka drugače vgrajena, vendar potem je potrebno najprej sesati celo stanovanje in nato brisati, kar pa drastično podaljša čas čiščenja, pa še baterija se prej sprazni kot je končano. Pa tudi doma moraš biti, da lahko tanka zamenjaš.
Lp
Tomson
Prispevkov: 6115
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

11 Apr 2021, 12:38

hmm... sam imam V2 Pro sedaj že kar nekaj časa, pa omenjene težave nisem zasledil. Od različnih proizvajalcev pa tudi nisem zasledil omenjene posodice, težko pa rečem ali so vse ki se tudi na Aliju prodajajo original ali ne ...
bala
Prispevkov: 6
Pridružen: 02 Mar 2020, 18:49

12 Apr 2021, 06:38

Ali imaš kakšno poznanstvo na servisu, da bi dobil samo informacijo, če se ta okvara pogosto pojavlja ali pa imam samo jaz tako smolo, da sem jo že dvakrat menjal? Tank je 30€ in ne vem, če bi ga zopet naročil. Drugi tank sem dobil na Polskem, sedaj pa samo še Kitajska prodaja.
bala
Prispevkov: 6
Pridružen: 02 Mar 2020, 18:49

12 Apr 2021, 06:41

Je mogoče kdo na tem forumu, da ima Xiaomi Viomi V2/Pro sesalnik že več kot eno leto in da uporablja kombinirano posodo za hkratno suho in mokro čiščenje, pa da mu še vedno z vodo moči krpo?
urost
Prispevkov: 24
Pridružen: 18 Nov 2019, 12:24

13 Apr 2021, 07:31

Tudi pri nas so se začele pojavljati težave glede mokrenja pri kombinirani posodici. Cca 2 leti je delalo bp, zdaj pa podobni problemi, kot pri uporabniku "bala". Posodica za mokro čiščenje normalno funkcionira.
deko
Prispevkov: 7
Pridružen: 13 Jan 2020, 13:41

29 Maj 2021, 09:08

Pozdravljeni. Ima kdo izkušnje z baterijo pri v2 pro? Po dobrem letu uporabe (od tega ga vsaj polovico casa nismo uporabljali) ne posesa niti polovice stanovanja (cca 50m2) temvec se naenkrat ustavi in ugasne. Izgleda, da je baterija slaba. Se splaca kupiti novo? Kje jo dobiti?
Izgleda se ti sesalniki dobro obnesejo samo na testih in v idealnih okoliscinah. Ko ga gledam kako se spravlja k sesanju, ga vcasih raje ugasnem in posesam na roko.
Lp
Tomson
Prispevkov: 6115
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

29 Maj 2021, 18:47

model V2 Pro je sicer imel kar nekaj težav z nadgradnjami, ko so se dodajale nove funkcije, posledično pa je prihajalo do novih težav, ki so se kar nekaj časa bolj ali manj uspešno reševale, a če se ni posodabljalo težav ni bilo. Pri nas doma še vedno V2 Pro model star leto in pol, na prvi Firmware verziji in odlično deluje, tudi baterija nima težav ... nova baterija pa sicer ni draga, okoli 20€: https://s.click.aliexpress.com/e/_AZ6kMR imam tudi kolega ki popravlja rob.sesalnike, lahko tudi baterijo zamenja če bi bilo potrebno, se ne bi lotili sami ...
mhercog
Prispevkov: 7
Pridružen: 30 Nov 2019, 10:05

06 Jun 2021, 14:03

bala napisal/-a:
12 Apr 2021, 06:41
Je mogoče kdo na tem forumu, da ima Xiaomi Viomi V2/Pro sesalnik že več kot eno leto in da uporablja kombinirano posodo za hkratno suho in mokro čiščenje, pa da mu še vedno z vodo moči krpo?
Jaz ga imam sedaj ca. 1,5 leta in sem ravno danes ugotovil, da ne moči več kombinirana posoda ...
brina
Prispevkov: 7
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

31 Jul 2021, 18:22

Pozdravljeni, lepo bi prosila za pomoč.
Robotski sesalnik viomi v2 imam sedaj približno eno leto in pol in nikoli ni bilo nobenih težav... en teden nazaj pa je kar naenkrat nehal delovati.. ko ga želim vključiti, se prižge za dve sekundi in se potem kar naenkrat ugasne.. v aplikaciji piše, da je napolnjen 100 %, tudi vse lučke utripajo, tudi ko želim menjati na suho-mokro ali mokro se glas prižge in pove, zaštarta normalno potem pa po sekundi, dveh neha.. kaj bi lahko bilo narobe in kam se lahko obrnem za popravilo?
najlepša hvala za pomoč. :)
Tomson
Prispevkov: 6115
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

31 Jul 2021, 21:52

Pozdrav, težko rečem kaj bi lahko bilo narobe, lahko se obrne na tehnično pomoč trgovine, kjer je bil kupljen, lahko pa posredujem kontakt kolega, ki vsake toliko poservisira tudi Xiaomi robotske sesalnike, naredi precej ugodno: https://www.applefix.si/
brina
Prispevkov: 7
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

31 Jul 2021, 21:58

Pozdravljeni, najlepša vam hvala za odgovor.
Kupljen je bil na Geekbuying, vendar ne vem več če je v garanciji, niti točno ne vem, kako jih naj kontaktiram glede tega in kako je s pošiljanjem sesalnika nazaj v skladišče v Španijo. :/
Tomson
Prispevkov: 6115
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

31 Jul 2021, 22:47

se prijavite v svoj račun na Geekbuying, desno zgoraj Support Center, Ticket, se opiše težavo, priloži videoposnetek kjer je jasno razvidna težava, se pove da je že več kot 1leto, se pravi izven garancije, a kljub temu prosite za pomoč, ker lokalno ni kakšnega pooblaščenega servisa. Potem pa če ne boste kaj dogovorili kar meni pošljite Ticket Number, pa bom še preko svojega kontakta poizkusil kaj uredit ...
brina
Prispevkov: 7
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

05 Avg 2021, 10:42

Tomson napisal/-a:
31 Jul 2021, 22:47
se prijavite v svoj račun na Geekbuying, desno zgoraj Support Center, Ticket, se opiše težavo, priloži videoposnetek kjer je jasno razvidna težava, se pove da je že več kot 1leto, se pravi izven garancije, a kljub temu prosite za pomoč, ker lokalno ni kakšnega pooblaščenega servisa. Potem pa če ne boste kaj dogovorili kar meni pošljite Ticket Number, pa bom še preko svojega kontakta poizkusil kaj uredit ...
Najlepša vam hvala za vašo prijaznost, odzivnost in pomoč. :) Upam, da mi uspe urediti. :)
brina
Prispevkov: 7
Pridružen: 23 Maj 2020, 08:15

13 Avg 2021, 17:12

Pozdravljeni,

iz Geekbuyinga so mi odgovorili, da bi morala poslati viomija k njim na Poljsko, kjer bi ga testirali in če mi bodo menjali baterijo je cena 60 eur, če pa polnilno postajo pa 80 eur. Napisali so mi tudi, da moram poslati robota, polnilno postajo in vse ostale dele in me malo skrbi, da bo tudi poštnina precej draga ter ne vem, če se mi to sploh izplača? Ker najbrž bo ugodnejše, če si sama naročim baterijo iz kitajske in jo probam zamenjati, če je seveda težava v bateriji. Kaj mi svetujete, da bi bilo najboljše in seveda najbolj ugodno?
Moj ticket number je: #AF1034593683
Odgovori