Xiaomi Viomi S9

Debata o vseh Xiaomi izdelkih, od pametnih telefonov do pametnih WC školjk ...
Odgovori
bp.
Prispevkov: 1
Pridružen: 06 Maj 2022, 09:44

12 Maj 2022, 10:45

Pozdravljeni,
doma imamo Xiaomi Viomi S9. Kupili smo ga lani junija. Zmeraj je bilo vse ok. Prejšnji teden med sesanjem je pa kar naenkrat nehal delati, brez kakršnega koli zvoka, samo ugasnil se je. Sedaj ga ne gre prižgat, ne da se ga resetirat, ne odziva se na nič. Skoz pa utripa lučka za vklop/izklop. V aplikaciji piše offline, vendar Wi-fi deluje normalno, povezava je dobra, nič se ni spreminjalo.
Kupili smo ga na spletni strani Geekbuying. Kje se da preverit kako je z garancijo?
Hvala.

Lp
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

18 Maj 2022, 19:53

Upam da se je uredilo, kot sva se pogovarjala preko ZS. Če kaj ni ok, se oglasite ...
pstibernik
Prispevkov: 2
Pridružen: 06 Avg 2022, 20:42

10 Avg 2022, 08:56

Pozdravljeni,

tudi pri nas smo se srečali z zgoraj opisano težavo. Se da to kako urediti/popraviti?

Lp in že vnaprej hvala
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

12 Avg 2022, 02:14

pstibernik napisal/-a:
10 Avg 2022, 08:56
Pozdravljeni, tudi pri nas smo se srečali z zgoraj opisano težavo. Se da to kako urediti/popraviti? Lp in že vnaprej hvala
Pozdravljen in dobrodošel na Forumu! ;)

kje in kdaj pa je bil sesalnik kupljen, je še pod garancijo? če je potem se kar obrnit na tehnično podporo trgovine da se uredi. Če je izven garancije pa lahko na kolega ki poservisira tudi Xiaomi sesalnike: https://www.applefix.si/#page4. Glede na omenjeno predvidevam da bo le potrebno zamenjati baterijo, ni tako velik strošek ...
pstibernik
Prispevkov: 2
Pridružen: 06 Avg 2022, 20:42

12 Avg 2022, 09:15

Hvala :D

Kupljen je bil novembra preko AliExpressa, tako da pod garancijo bi še moral bit. Vendar mi trgovec ne odgovarja na sporočila...
Hvala za kontakt, če ne bo šlo drugače ga kontaktiram.
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

17 Avg 2022, 10:34

žal je na Aliexpressu včasih tako, če ni nek res kredibilen trgovec je aftersale podpora zelo slaba ali je ni ... lahko pa se obrne direktno na Aliexpress, se odpre Dispute, pa mogoče oni kaj uredijo ...
RenataZ
Prispevkov: 3
Pridružen: 20 Avg 2022, 16:14

23 Avg 2022, 20:18

Pozdravljeni vsi skupaj 😊
Sem nova na tem forumu 😊
Se bom kar pod to temo oglasila. Da ne odpiram nove ☺️
Nas s9 je v casu nasega dopusta obstal. In sedaj pocasi utripa modra lucka. Ne da se ga resetirati. Nasploh ne da nic od sebe, ne glede kako dolgo drzim tisti tipki.
Pa baterijo najprej kaze da je polna, potem spet eno crtico.
Po prebranem na tem forumu predvidevam, da je baterija zanic.
V garanciji ni vec 😔
Kam naj se obrnem za baterijo? Sem klicala v Mb v Europark v trgovino in so mi rekli, da ne dobavljajo za Viomija 🤔
Koliko sploh stane baterija?

Hvala in lep vecer ☺️
Renata
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

24 Avg 2022, 12:55

RenataZ napisal/-a:
23 Avg 2022, 20:18
Pozdravljeni vsi skupaj 😊
Sem nova na tem forumu 😊
Se bom kar pod to temo oglasila. Da ne odpiram nove ☺️
Nas s9 je v casu nasega dopusta obstal. In sedaj pocasi utripa modra lucka. Ne da se ga resetirati. Nasploh ne da nic od sebe, ne glede kako dolgo drzim tisti tipki.
Pa baterijo najprej kaze da je polna, potem spet eno crtico.
Po prebranem na tem forumu predvidevam, da je baterija zanic.
V garanciji ni vec 😔
Kam naj se obrnem za baterijo? Sem klicala v Mb v Europark v trgovino in so mi rekli, da ne dobavljajo za Viomija 🤔
Koliko sploh stane baterija?

Hvala in lep vecer ☺️
Renata
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu! ;)

glede na omenjeno bi lahko res bila težava z baterijo, sploh če najprej kaže polno nato pa se zelo hitro izprazni ...

baterijo se dobi na Aliju, s poštnino in stroški carinjenja nekje za 40-50€:

https://s.click.aliexpress.com/e/_DEPkPj5 / https://s.click.aliexpress.com/e/_Dl117oB / https://s.click.aliexpress.com/e/_DF7XQcj / https://s.click.aliexpress.com/e/_DdoqkSP

lahko pa se obrnete tudi na kolega ki poservisira tudi robotske sesalnike, mogoče ima kakšno na zalogi: https://www.applefix.si/#page4
McBobo
Prispevkov: 5
Pridružen: 20 Mar 2022, 19:51

06 Dec 2022, 19:03

Pozdravljeni

Prejšnji teden naročil pri Geekbuying robotski sesalec Xiaomi Viomi S9, včeraj prejel po pošti iz Nemčije, danes sprobal, vendar je težava, ker mi je samo enkrat uspelo, da se sesalec začne polniti, drugače pa se vozi na polnilno postajo in iz nje, po 3 poizkusih pa napiše napako. Če sem prav videl, so kontakti nekako umazani. Bom jutri poizkusil najprej to očistiti. Drugače pa, kje v SLO sprejemajo izdelke Xiaomi, ki so še v garanciji in kupljeni na Geekbuying-u?
Hvala.
McBobo
Prispevkov: 5
Pridružen: 20 Mar 2022, 19:51

17 Dec 2022, 07:33

Sedaj mi je Viomi S9 čisto umrl. Ne da se ga niti več napolniti. Kje v SLO popravljajo Xiaomi kupljene na Geekbuying-u? Ker sem pri nakupu sesalca plačal še: Local Return Service: €5.82
Fuji
Prispevkov: 1
Pridružen: 22 Nov 2020, 22:16

13 Mar 2023, 19:48

Pozdravljeni,
Tudi sami smo nabavili Viomi S9. Problem z baterijo se je začel nekje 2 meseca pred iztekom garancije. Kontaktiral sem Geekbuying, kjer smo robota kupili. Poslal sem jim posnetek, kaj je narobe, nakar so mi odobrili, da sesalnik pošljem na servis. Hvala bogu, da je bil pod garancijo, pa vendar me je zmotilo, da mi niso poravnali stroškov pošiljanja...cca 20€.
Zamenjali so baterijo in posodico za vodo, ker je spuščala. Sedaj smo nekje 9 mesecev odkar smo dobili robota iz servisa in lej ga zlomka spet problemi z baterijo. Torej sesalnik ni star niti 2 leti. Statistika za glavno krtačo je na 80%....torej sesalnik ni vsak dan v uporabi. Mislim, da ima sesalnik probleme z baterijo. Torej kam ga naj sedaj pošljem?!?? Spet stroški!!! V kolikor bi se lahko še enkrat odločal bi vzel sesalnik nekje v SLO....ker je pitem tudi servis v SLO....in pa najverjetneje Xiaomi- ja NIKOLI VEČ ! Da ne govorim, kaj vse se dogaja s karto prostora !
Lp.
McBobo
Prispevkov: 5
Pridružen: 20 Mar 2022, 19:51

13 Mar 2023, 22:26

Po več kot 3 mesecih pregovarjanj s servisno podporo in čakanj na servis sem prejšnji teden dobil popravljen Viomi S9 nazaj. Trenutno še dela, vendar.... takoj, ko sem iz Nemčije prve dni decembra l.22 dobil nov zapakiran sesalec se takoj ob prvem zagnu ni izvedelo samopraznjenja ter po večkratnih poizkusih končno začel z polnjenjem. Po nekaj dneh preizkušanja ali je to ok ali ni sem prvič obvestil servis o napaki. Se pravi je že iz tovarne prišel pokvarjen, torej stvarna napaka. Prosil sem, da se ga zamenja z novim, saj je stvarna napaka, ter da pokvarjenega pošljem nazaj. O tem niso hoteli nič slišati, sem pa pošiljal video za videom obnašanja robota, vmes so pa tekli celi tedni, saj so njihovi strokovnjaki ugotavljali, kaj bi bilo narobe. Pristal sem, da sam zamenjam baterijo na novem sesalcu, čeprav sem smatral, da ni kriva baterija ampak vseeno. Mislil sem, da jo bodo poslali iz Nemčije. Ne, poslali so jo iz Kitajske. Tako sem samo na baterijo čakal več kot 1 mesec. Po prejemu in lastni zamenjavi se je robot obnašal isto, kot prej (praznil se je, polnil ne). Spet sem jih obvestil, spet snemanje videa, nakar so končno ugotovili, da nekaj ni v redu z napajalnim delom na krmilni plošči. Končno sem lahko poslal na Poljsko na servis, čeprav ne vem, zakaj sem potem ekstra plačal servis €5,82. Smatral sem, da je uradni servis tudi v Sloveniji, če se ne plača ekstra servisa, pa gre v tujino. V vsakem primeru gre v tujino na servis. Popravili so ga hitro v 1 tednu in mi poslali tudi video posnetek lastnega robota, da dela. Po zvokih sodeč (v ozadju se sliši ropot šalic za kavo in kavomata) sem dobil občutek, da popravljajo kar v privat stanovanjih, ne pa v servisnih delavnicah-lahko, da se motim in je to samo moje mnenje. Po poslanem videu so mi tudi sporočili, da da če ga ne dobim v 7 delovnih dneh, da naj jih spet obvestim, kot pred tem, (če od nas ne dobite odgovora v 3, 5 , 7 delovnih dneh itd, nas spet obvestite), sem jih obvestil po 10 dneh, da ga še nisem prejel. Kmalu po poslanem emailu sem dobil od GLS-a sporočilo, da bodo v naslednjih dneh šele prevzeli paket. Se pravi ali so poljaki pozabili poslati ali pa so ga še malo uporabljali za sesanje in ga šele nato poslali. Po občutku sedaj tudi bolj ropota oz. se krtače bolj ropotajoče slišijo, kot pred servisom.
V glavnem, kupil sem ga, ker sem smatral, da je servis v Sloveniji in da ga bodo tudi zamenjali, če bo stvarna napaka. Smatral sem tudi, da je Xiaomi ugledna renomirana znamka in da se ne bodo igrali s kupcem. Jaz nikoli več, raje v Lidl pa se ga še isti dan zamenja z novim, če je stvarna napaka ali pa servis oz. denar nazaj. Preštel sem njihove odgovore; 16 odgovorov v 3 mesecih.
AnjaK
Prispevkov: 2
Pridružen: 13 Mar 2021, 10:17

09 Avg 2023, 22:32

Pozdravljeni!
Naš viomi s9 nas že kar nekaj časa heca.. Od začetka delal bp, zrisal stanovanje, posesal kamor si ga poslal, potem pa težave z wifi povezavo, večkrat je bil offline, na kar sem se navadila in ga pač prenašala ročno iz prostora v prostor. Sedaj je pa največja težava ta, da se med sesanjem kar izklopi, traja tudi nekaj časa, da ga prižgem, ponavadi uspem, ko ga odnesem do polnilne postaje kjer pokaže, da baterija še ni prazna.. Je pa težava tudi v zmogljivosti baterije. Ne zdrži niti tretjino tega, kar je na začetku...
Da preidem k bistvu.. Kupljen je bil leta 2021 na mimovrste, zasledila sem, da imajo garancije samo 1 leto.. Torej, kam ga lahko v lastni režiji odnesem na servis, da se vse to malo pregleda?
Hvala za odgovor...
Tomson
Prispevkov: 10598
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

21 Avg 2023, 12:16

AnjaK napisal/-a:
09 Avg 2023, 22:32
Pozdravljeni! Naš viomi s9 nas že kar nekaj časa heca.. Od začetka delal bp, zrisal stanovanje, posesal kamor si ga poslal, potem pa težave z wifi povezavo, večkrat je bil offline, na kar sem se navadila in ga pač prenašala ročno iz prostora v prostor. Sedaj je pa največja težava ta, da se med sesanjem kar izklopi, traja tudi nekaj časa, da ga prižgem, ponavadi uspem, ko ga odnesem do polnilne postaje kjer pokaže, da baterija še ni prazna.. Je pa težava tudi v zmogljivosti baterije. Ne zdrži niti tretjino tega, kar je na začetku... Da preidem k bistvu.. Kupljen je bil leta 2021 na mimovrste, zasledila sem, da imajo garancije samo 1 leto.. Torej, kam ga lahko v lastni režiji odnesem na servis, da se vse to malo pregleda? Hvala za odgovor...
glede na drugi del vsekakor za zamenjat baterija ... sicer predlagam da se obrnete na kolega ki poservisira tudi Xiaomi sesalnike, ima na zalogi tudi baterije za omenjeni model: https://www.applefix.si/#page4
Odgovori