Pošiljka ne pride

Potrebujete konkreten nasvet izven navedenih tem?
Bambininelit
Prispevkov: 47
Pridružen: 11 Nov 2019, 18:17

15 Jan 2020, 06:51

Pozdravljeni,
..mogoče že obstaja tema, ampak ko sem na hitro pogledala je nisem našla.
No vglavnem..moja težava..
Naročila telefon https://www.gearbest.com/cell-phones/pp ... id=1349303 14.12.2019, odposlan je bil 17.12.2019...do danes ni bilo o njem ne duha ne sluha...
tole je na trakingu..
Xiaomi telefon-traking 15.1..png
Ali sem preveč neučakana ali bi me že moglo skrbeti?
Hvala za odgovor in lep pozdrav
Bambininelit
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

15 Jan 2020, 10:34

Pozdrav, glede na tracking je pošiljka v začetku januarja odšla na pot, potem pa nekje 2-3 tedna do dostave, kar pomeni da bo dostava v tem ali naslednjem tednu...
Bambininelit
Prispevkov: 47
Pridružen: 11 Nov 2019, 18:17

15 Jan 2020, 13:53

Pozdravljen, hvala za odgovor, ampak ali ni da pošljejo takrat ko pošljejo mail, da je predmet šel na pošto ( v priponki)… ali samo jaz tako predvidevam..
še enkrat hvala in lep pozdrav
Gearbest-1.png
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

15 Jan 2020, 14:37

Že drži, a v mesecu decembru vse traja dlje (zaradi povečanega prometa v trgovinah, na pošti in praznikov) in kot je razvidno iz Trackinga je pošiljka še 31.12 bila v HongKongu ...
wolfyy
Prispevkov: 35
Pridružen: 06 Nov 2019, 20:58

15 Jan 2020, 19:37

Pri meni je ista zadeva, naročeno 5.1.2020. Moti me, da naj bi vse skupaj obtičalo na madžarskem letališču. No vsekakor upam da v roku par dni začne tracking pravilno delovati in da zadevo dobim.

čeprav glede na zapise drugje me precej skrbi, da se bodo vse sledi izgubile za paketom. Pa glede na izkušnje s prejšnjimi paketi bi mogla zadeva bit že pri meni doma. Ko je enkrat bila na madžarskem/nizozemskem je vsakič trajalo do 5 dni da je prišlo do mene, zdaj imam pa že od 8.1.2020 na madžarskem brez premika.

če pogledamo normalno sledenje paketa, ki sem ga prejel:

Slika
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

15 Jan 2020, 21:56

Priority Line tracking je potrebno vzeti z zvrhano mero rezerve, ker velikokrat ne drži povsem, ažurnost pa je precej slaba, sam sploh več ne spremljam, gledam kdaj je pošiljka odposlana, pa potem 2-3 tedne do dostave računam ...
wolfyy
Prispevkov: 35
Pridružen: 06 Nov 2019, 20:58

17 Jan 2020, 17:26

no moj paket se je danes končno premaknil naprej:

The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Radefeld, Germany

škoda za to zamudo, ker bi mi prekleto prav prišla zadeva v ponedeljek, tko pa težko da do pondelka pride do SLO, čeprav upanje ostaja :D
sg_101
Prispevkov: 3
Pridružen: 22 Dec 2019, 08:33

19 Jan 2020, 08:14

Sam sem narocil telefon 11.12., prispel pa je 14.1. Tracking je bil enak kot v zgornjih objavah. Zelo dolgo je kazalo da na letaliscu na madzarskem. Potem je bil v nemciji in naslednji dan ze v ljubljani. Mi je pa zanimivo to, da od ljubljane pa do mojega kraja ni trackinga in da ga je postar prinesel kot navaden paket. Pustil ga je zunaj pred hiso. :)
Bambininelit
Prispevkov: 47
Pridružen: 11 Nov 2019, 18:17

21 Jan 2020, 07:39

Tomson napisal/-a:
15 Jan 2020, 10:34
Pozdrav, glede na tracking je pošiljka v začetku januarja odšla na pot, potem pa nekje 2-3 tedna do dostave, kar pomeni da bo dostava v tem ali naslednjem tednu...
Pozdravljeni še enkrat...
tole so mi sporočili iz Gearbeast:
Dear Customer,

Thank you for your order at Gearbest.
We are sorry to inform you there is a delay about your order .
The customs has a lot of goods piled up due to the Christmas holiday and New Year's holiday.They are trying best to deal with them .

This delay is expected to be 7-10 days. Please wait for it patiently.
We are so sorry for this inconvenience.We could offer 100 points to you as a compensation.Please contact us for 100 points once you receive your package successfully .

Once again, sorry for this inconvenience.
Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
Support Center
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Zanima me kdaj je zadnji čas da čakam, preden začnem "paničarit"..
hvala za ves trud!!
wolfyy
Prispevkov: 35
Pridružen: 06 Nov 2019, 20:58

24 Jan 2020, 17:37

Moj paket je prišel v torek 21.1. potem ko se je 17.1. premaknil iz madžarske kjer je stal 10 dni.
brankosem
Prispevkov: 1
Pridružen: 01 Feb 2020, 14:59

02 Feb 2020, 07:23

Pred dvema mesecema sem naročil izdelek pa do danes ni prišlo in tudi napiše da ni sledljivosti.
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

02 Feb 2020, 13:01

brankosem napisal/-a:
02 Feb 2020, 07:23
Pred dvema mesecema sem naročil izdelek pa do danes ni prišlo in tudi napiše da ni sledljivosti.
Lahko mi na ZS pošjete podatke o naročilu (Order Number in Tracking Number če obstaja) pa še preko svojega kontakta preverim situacijo ...
Brunomars
Prispevkov: 30
Pridružen: 10 Sep 2019, 09:37

07 Feb 2020, 13:02

Pozdravljeni,

zanima me ali dejansko trgovine še pošiljajo izdelke iz Kitajske v Slovenijo? Rad bi naročil akcijsko kamero. Če izberem priority line bom kamero dobil?

Hvala
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

08 Feb 2020, 09:46

Brunomars napisal/-a:
07 Feb 2020, 13:02
Pozdravljeni, zanima me ali dejansko trgovine še pošiljajo izdelke iz Kitajske v Slovenijo? Rad bi naročil akcijsko kamero. Če izberem priority line bom kamero dobil? Hvala
Nekaj dni nazaj sem govoril s kotaktom in spraševal glede situacije, pravi da iz HK in EU skladišč gre vse takoj naprej, če je zaloga, iz CN skladišč pa je zamika nekje 10 dni, sicer pa ves promet poteka normalno iz Kitajske, ni predivdenih kakšnih omejitev.
cresh
Prispevkov: 93
Pridružen: 10 Nov 2019, 20:09

10 Feb 2020, 21:53

A so kakšne težave zaradi virusa? So tebi @Tomson kej rekli glede tega?
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

10 Feb 2020, 22:15

Posledično nekaj zamika je pri določnih pošiljkah (ker ima EU omejen promet s Kitajske). Pošiljke sicer niso problematične, ker virus ne preživi niti 24h na neorganskih predmetih, a nekatere letalske linije so kratkoročno omejene in lahko pride do tedna dni daljše dostave. Sicer pa trgovine normalno poslujejo, le določeno število zaposlenih dela od doma, nemoteno deluje le logistika (naročila, pošiljanje) ...
wolfyy
Prispevkov: 35
Pridružen: 06 Nov 2019, 20:58

13 Feb 2020, 20:26

iz moje strani:
na banggood naročeno 30.1., poslano je bilo iz CN skladišča 31.1., 2 dni nazaj je začela delovat sledilna številka v nemčiji, jutri če bo vse OK s slo pošto dobim paket, ker je danes bil v LJ.
Fishslo
Prispevkov: 2
Pridružen: 18 Feb 2020, 17:03

19 Feb 2020, 10:58

Pozdravljeni, tudi jaz sem se preko vašega foruma navdušil za nakup. Forum in informacije na njem so odlične, vsa čast moderatorji. Imam pa eno vprašanje, naročil sem robotski sesalnik preko skladišča v Nemčiji (gearbest) in 11.2.2029 je bil odposlan. Na trackingu ni nobene informacije razen tracking. Kaj pomeni 2-7 delovnih dni... To drži ali ponavadi zamujajo?

L. P.

Robi
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

19 Feb 2020, 11:11

ponavadi je nekje v tednu dni dostava, predvidevam da bo v teh dnevih, danes, jutri, pojutrišnjem. Lahko pa mi na ZS posredujete OrderNumber in še sam preverim, če bom kaj bolj natančnega izvedel ...
zigec
Prispevkov: 8
Pridružen: 02 Dec 2019, 08:52

24 Feb 2020, 08:04

Pozdravljeni!
Tudi jaz imam eno vprašanje, in sicer 28.1.2020 sem na strani Gearbest naročil parni čistilec Deerma ZQ600 in izbral priority line. Sedaj pa po skoraj enem mesecu še vedno niso odposlali paketa, status naročila, kaže, da je naročilo zapakirano, ampak je tako že skoraj od začetka naročila. Prav tako sem tri dni za tem naročil še brezžično miško, ta pa se tudi ni še nikamor premaknila, status naročila je, da je paket plačan. Za vsako pomoč se že vnaprej zahvaljujem.

Lp, Žiga
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

24 Feb 2020, 08:21

zigec napisal/-a:
24 Feb 2020, 08:04
Pozdravljeni! Tudi jaz imam eno vprašanje, in sicer 28.1.2020 sem na strani Gearbest naročil parni čistilec Deerma ZQ600 in izbral priority line. Sedaj pa po skoraj enem mesecu še vedno niso odposlali paketa, status naročila, kaže, da je naročilo zapakirano, ampak je tako že skoraj od začetka naročila. Prav tako sem tri dni za tem naročil še brezžično miško, ta pa se tudi ni še nikamor premaknila, status naročila je, da je paket plačan. Za vsako pomoč se že vnaprej zahvaljujem. Lp, Žiga
Kar oba Order Numbers na ZS prosim, pa preverim pri kontaktu ...
vrossi46
Prispevkov: 118
Pridružen: 26 Avg 2019, 08:58

28 Feb 2020, 19:30

Ejla Tomson,
že zdavnaj naročil polnilce in kable za telefon in zadeva do sedaj še ni prispela,čeprav v trackingu piše "delivered".
Hvala za pomoč
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

28 Feb 2020, 19:32

Kar Ticket odpri o nedostavljeni pošiljki in napiši omenjeno, prosi za refund ali ponovno pošiljanje, če bodo kakšne teave mi sporoči Ticket Number na ZS ...
vrossi46
Prispevkov: 118
Pridružen: 26 Avg 2019, 08:58

28 Feb 2020, 19:33

Sem probal ticket,pa mi zmerom znova vrže ven
vrossi46
Prispevkov: 118
Pridružen: 26 Avg 2019, 08:58

28 Feb 2020, 19:34

Mi napiše "Please choose after-sales type."
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

29 Feb 2020, 13:01

https://support.gearbest.com/ticket/ticket/cat?lang=en

Order - Order & Tracking - Not Received After the Estimated Shipping Time - Submit a Ticket (ali Facebook Messenger)

v katerem koraku ti napiše omenjeno?
vrossi46
Prispevkov: 118
Pridružen: 26 Avg 2019, 08:58

29 Feb 2020, 17:00

Submit a ticket
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

29 Feb 2020, 22:41

pa imaš vsa polja izpolnjena in izbrana iz DropDown menijev?

lahko preveriš tudi na: support@gearbest.com čemu težave pri Ticketu ...
vrossi46
Prispevkov: 118
Pridružen: 26 Avg 2019, 08:58

02 Mar 2020, 10:51

Poglej sliko
Priponke
Brez naslova.jpg
vrossi46
Prispevkov: 118
Pridružen: 26 Avg 2019, 08:58

02 Mar 2020, 10:52

Pol pa pride to
Priponke
Brez naslova1.jpg
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

02 Mar 2020, 18:46

ok, govorim s kontaktom, kje bi bila težava in sporočim ...
Amaterka
Prispevkov: 17
Pridružen: 30 Jan 2020, 10:30

26 Maj 2020, 11:12

No, evo, jaz sem se pa fino nasankala z nakupom xiaomija na gear best.
6.3. 2020 sem kupila in edini zapis na trackingu je, da je "bilo odposlano" 7.3.2020. Od tam naprej ni nobene sledi več. Tudi, ko sem dala poizvedbo na gearbest, je bil odgovor, da ni informacij oz da ne dobijo odgovora.
Za karkoli naprej mi pišejo, da je deadline 15.junij, ko se lahko pogovarjamo, kako naprej.

Jezna sem ko pajek. V nakup telefona sem šla, ker mi je obstoječi obljubljal, da ne bo več dolgo, zdaj sem pa ob 200€ ( za katere kljub doplačani garanciji potihem sumim, da jih ne bom več videla), pa še telefon mi je crknil in moram in moram itak zdaj kupit drugega :(
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

26 Maj 2020, 11:46

@Amaterka:
mi je res žal za tole izkušnjo, od marca dalje je res Prioirty Line na Gearbestu problematičen, vem da korona ni izgovor za kupca, ki pač pričakuje kar plača, sem tudi sam vesten zapravljivec, zato sedaj že nekaj časa ne promoviramo več izdelkov iz HK skladišč na GB nad 22€, dokler se situacija z novo Prioirty Line linijo ne uredi. Marca so sicer pošiljke še normalno šle naprej, je pa prihajalo in še prihaja do precejšnjih zamud pri njih. Tudi rok za refund in max čas dostave so očitno podaljšali iz 2 mesecev zaradi korone na 3 mesece, res da so izredne razmere, je pa to vsekakor slab občutek za kupca.

Kar lahko rečem je, brez skrbi, zadeve se bodo na koncu uredile tako ali drugače (ali bo dostava ali refund), jasno da bom tudi sam maksimalno priskočil na pomoč če bi bilo potrebno, mi je pa žal za ves ta čas brez telefona in slabo izkušnjo. Predlagam da mi na ZS sporočite nekaj podatkov (Order Number, Tracking Number), da še sam pri kontaktu preverim če imajo kakšno informacijo več in kako je bilo plačilo, preko PayPala, kjer so vse pošiljke avtomatsko zavarovane ali izbran ShippingInsurance v trgovini itd. Se bo uredilo, brez skrbi, le traja žal več kot bi si kdorkoli želel v teh razmerah...
bikej
Prispevkov: 5
Pridružen: 12 Jun 2020, 08:03
Kraj: Ljubljana

12 Jun 2020, 14:48

Pozdravljen Tomson! Pohvale za super stran in super nasvete. Na podlagi informacij iz te strani sem se odločil za nakup robotskega sesalnika Viomi V3.
Naročil in plačal sem ga na Gearbest strani v ponedeljek, pa ga še vedno niso poslali. Poslali naj bi ga iz Nemčije, P-1000, kjer je na zalogi. Redno spremljam status nakupa, vsak drugi dan lahko kliknem na "Dispatch Faster", pa je še vedno samo v statusu plačano. Sem tudi že 2x poslal vprašanje/prošnjo, da to sprocesirajo.

Je to normalno, da potrebujejo cel teden, da pripravijo pošiljko? Sem pred letom in še bolj nazaj že nabavljal BT slušalke, igrače, škarje itd od njih, pa se ne spomnim, da bi si po plačilu vzeli toliko časa. Je pa res da je takrat šlo iz CN in je zato sama pot trajala dlje.
Koliko časa pa potem še traja sama pot iz Nemčije do SLO? Sem imel namen to izkoristiti tudi kot RD darilo za ženo :lol: Lahko pričakujem dostavo do 22.6.?

Sem ti poslal v ZS order number, pa ne vem, zakaj tega sporočila ne pošlje in ostane v mapi odhajajoča sporočila? Sem pa seveda nov na forumu in lahko da česa še ne vem ;)

Hvala vnaprej za pomoč!
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

12 Jun 2020, 16:27

bikej napisal/-a:
12 Jun 2020, 14:48
Sem ti poslal v ZS order number, pa ne vem, zakaj tega sporočila ne pošlje in ostane v mapi odhajajoča sporočila? Sem pa seveda nov na forumu in lahko da česa še ne vem ;)
Pozdravljen, sedaj pogledal, sem danes 12.51 prejel tudi ZS, dva pravzaprav, eden je zbrisan, drugi dostavljen, tako da vse ok, a še nisem uspel odgovoriti. Glede processing time je čisto odvisno od skladišča, zalog itd. Tale Viomi ne gre iz Gearbest skladišča ampak Viomi Official Store Germany, ga oni zapakirajo in odpošljejo in so malo bolj počasni, nekje v roku tedna dni gredo zadeve ponavadi naprej, včasih kakšen dan gor ali dol. Sam sem tudi včeraj naročil omenjeni V3 model in zaenkrat tudi čakam, potem pa je dostava še teden dni nekje kolikor sledim, vse skupaj torej nekje 10-14 dni ... Bom seveda prosil kontakt če lahko pomaga da se hitreje sprocesira pošiljka, glede na to da je za RD ...
limel
Prispevkov: 18
Pridružen: 19 Sep 2019, 19:01

19 Jun 2020, 11:22

Pozdravljen Tomson, prek linka na forumu "Električne zobne ščetke (Sonic)" - Aliexpress, Oclean original store, 15.6.2020 naročil in plačal ščetko Oclean X Pro.
Dostava iz CZ.
Po dveh dnevih mi traking kaže, da je zadevo dostavljena ?!? :roll:

17 Jun 2020 16:29
Successfully delivered

4PX Express
17 Jun 2020 16:28
Processed in destination parcel center
4PX Express
17 Jun 2020 16:18
The shipment has been processed in the parcel center
4PX Express
17 Jun 2020 14:29
Shipment sent directly from parcel center to business customer
Deutsche Post - DHL Paket
17 Jun 2020 14:18
The shipment has been processed in the parcel center Neumark, Germany

Deutsche Post - DHL Paket
16 Jun 2020 09:12
Packing the operating point CZPRGA
4PX Express
16 Jun 2020 09:12
Leaving the operating point CZPRGA
4PX Express
16 Jun 2020 08:53
Picking the operating point CZPRGA
4PX Express
16 Jun 2020 05:10
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Torej dne 17.6.2020 v času od 14.18 do 16.28 ure je pošiljki uspelo priti iz nemčije na moj naslov ?

Je to očitno nategovanje z "fake tracking number" ali obstaja možnost da paket dejansko še pride ?
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

19 Jun 2020, 12:27

Brez skrbi, je zadaj Aliexpress, tako da ali je dostava ali refund. MAlo nazaj je imel nekdo podoben primer, pošiljka dostavljena, sicer iz Banggood, pošiljke seveda ni bilo, na koncu se je izkazalpo da je bila poslana nazaj v trgovino. Predlagam da se najprej obrne na prodajalca in povpraša kako in kaj, če ne bo pametnih rešitev pa kar Dispute pri naročilu direktno Aliexpressu pa se bo uredilo ...
limel
Prispevkov: 18
Pridružen: 19 Sep 2019, 19:01

19 Jun 2020, 13:49

Hvala Tomson za odgovor, bom probal prvo pri prodajalcu potem pa ....
markoj
Prispevkov: 5
Pridružen: 13 Avg 2020, 13:10

14 Avg 2020, 07:08

Pozdravljeni, sem šele odkril ta forum, tako da vem kje od sedaj kupovati. Me je pa zaradi virusa Gearbest pustil na cedilu. Naročena ura, pa čeprav je bila izbrana Eu priority, je potem šla preko Nl pošte, dostave ni bilo nikoli. Gearbest ne želi vrniti zneska ali poslati nove ure. Tracking sporoča da je zapustilo Nl in je na poti v Slovenijo... Ampak žal ni.... Naročilo številka: NL15875296339037
Tracking: RU392975450NL , naročeno 4.3.2020 Hvala za info in pomoč, če se da še karkoli storiti.
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

14 Avg 2020, 10:11

markoj napisal/-a:
14 Avg 2020, 07:08
Pozdravljeni, sem šele odkril ta forum, tako da vem kje od sedaj kupovati. Me je pa zaradi virusa Gearbest pustil na cedilu. Naročena ura, pa čeprav je bila izbrana Eu priority, je potem šla preko Nl pošte, dostave ni bilo nikoli. Gearbest ne želi vrniti zneska ali poslati nove ure. Tracking sporoča da je zapustilo Nl in je na poti v Slovenijo... Ampak žal ni.... Naročilo številka: NL15875296339037
Tracking: RU392975450NL , naročeno 4.3.2020 Hvala za info in pomoč, če se da še karkoli storiti.
Pozdrav, pomagam vsekakor, da se tole uredi. Je sicer plačilo izvedeno direktno s kartico v trgovini ali preko PayPala?
markoj
Prispevkov: 5
Pridružen: 13 Avg 2020, 13:10

17 Avg 2020, 08:23

Hvala za hitri odgovor.... Naročeno direktno v trgovini, plačano s kartico... Verjetno bo za drugič boljše da plačam preko paypala?

Lp
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

17 Avg 2020, 09:57

markoj napisal/-a:
17 Avg 2020, 08:23
Hvala za hitri odgovor.... Naročeno direktno v trgovini, plačano s kartico... Verjetno bo za drugič boljše da plačam preko paypala?
Lp
ali se plača preko PayPala, kjer so pošiljke avtomatsko in brezplačno zavarovane, če pa se plačuje v trgovini s kreditno kartico pa Shipping Insurance. Govorim s kontaktom, jasno in poizkusim uredit ... Sporočim na ZS.
markoj
Prispevkov: 5
Pridružen: 13 Avg 2020, 13:10

17 Avg 2020, 10:27

Najlepša hvala!
pushte
Prispevkov: 2
Pridružen: 18 Avg 2020, 16:24

19 Avg 2020, 23:24

Js tudi nisem dobil telefona iz banggood
Screenshot_20200818-163234_Banggood.jpg
markoj
Prispevkov: 5
Pridružen: 13 Avg 2020, 13:10

20 Avg 2020, 14:51

Tomson, je tvoj kontakt kej odgovoril? Hvala :)
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

20 Avg 2020, 16:17

@markoj:
sem v torek govoril z njim, pravi: "the colleague has contacted the shipping company", niso pa še dobili povratne informacije, si poštne službe vzamejo kar 1-2 tedna za uradno poizvedbo ... Daj me prosim čez teden dni še enkrat opomni, lahko kar na ZS, da spet preverim če je že kakšna povratna informacija ...

@pushte:
kot omenjeno preko odgovora na mail je šla pošiljka preko Prioirty Line iz HK skladišča, kjer je v povprečju sicer dostava nekje 3-tedne, se pa zgodi da tudi kakšen teden, v ekstremnih primerih nekaj tednov zamudi. Sedaj je 4 tedne in je za pričakovati da bo vsak čas dostava ...
pushte
Prispevkov: 2
Pridružen: 18 Avg 2020, 16:24

28 Avg 2020, 17:52

Js še nič dobil telefona
Guti
Prispevkov: 6
Pridružen: 28 Dec 2020, 11:02

28 Dec 2020, 14:08

Pozdravljeni,

če mi lahko pomagate imam vprašanje glede naročila preko Gearbesta. Na omenjeni strani sem 4. novembra kupil telefon. Datum odpošiljanja je bil med 15. in 18. novembrom, vendar telefona še vedno niso niti odposlali. Večkrat sem jih že kontaktiral, odgovori so pa vedno isti, da jim je zaloga pošla in da bo telefon odposlan v parih dneh. Imam občutek, da zavajajo zato vas sprašujem za mnenje ali je smiselno še čakati ali kako drugače ukrepati oz. preklicati naročilo?

Hvala za odgovor in lep pozdrav, Tadej
Tomson
Prispevkov: 11054
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

28 Dec 2020, 18:55

Guti napisal/-a:
28 Dec 2020, 14:08
Pozdravljeni,

če mi lahko pomagate imam vprašanje glede naročila preko Gearbesta. Na omenjeni strani sem 4. novembra kupil telefon. Datum odpošiljanja je bil med 15. in 18. novembrom, vendar telefona še vedno niso niti odposlali. Večkrat sem jih že kontaktiral, odgovori so pa vedno isti, da jim je zaloga pošla in da bo telefon odposlan v parih dneh. Imam občutek, da zavajajo zato vas sprašujem za mnenje ali je smiselno še čakati ali kako drugače ukrepati oz. preklicati naročilo?

Hvala za odgovor in lep pozdrav, Tadej
Pozdravljen in dobrodošel na Forumu! ;)

Bom sam preveril preko svojega kontakta na GB, da bo res točna informacija kako in kaj, pa potem vidimo ali se splača čakati ali raje preklic naročila in refund. Bi potreboval le Order Number, lahko na ZS.

Tomson
Guti
Prispevkov: 6
Pridružen: 28 Dec 2020, 11:02

29 Dec 2020, 22:25

Pozdravljen,

hvala za dobrodošlico :) ker mi zasebnih sporocil ne odposlje, posiljam tu. Order number mojega naročila je: 20110400955009179791

Hvala za pomoč, Tadej
Odgovori