Pošiljka ne pride
Pozdravljeni,
sem nova, hvala za sprejem. Z vašo kodo za popust sem v 20.12 kupila telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128, v času kupovanja je bilo označeno, da je telefon na zalogi, drugače ga ne bi kupila in, da bo poslan do 1.1.2021. Zdaj pa piše, da je razprodan. Ali se da mogoče dobiti informacijo kdaj bi bil nazaj na zalogi ali naj storniram. Plačala sem preko paypala.
Hvala za informacije.
Darja
sem nova, hvala za sprejem. Z vašo kodo za popust sem v 20.12 kupila telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128, v času kupovanja je bilo označeno, da je telefon na zalogi, drugače ga ne bi kupila in, da bo poslan do 1.1.2021. Zdaj pa piše, da je razprodan. Ali se da mogoče dobiti informacijo kdaj bi bil nazaj na zalogi ali naj storniram. Plačala sem preko paypala.
Hvala za informacije.
Darja

Pozdravljena in dobrodošla na Forumu!Darja napisal/-a: ↑05 Jan 2021, 12:24Pozdravljeni,sem nova, hvala za sprejem. Z vašo kodo za popust sem v 20.12 kupila telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128, v času kupovanja je bilo označeno, da je telefon na zalogi, drugače ga ne bi kupila in, da bo poslan do 1.1.2021. Zdaj pa piše, da je razprodan. Ali se da mogoče dobiti informacijo kdaj bi bil nazaj na zalogi ali naj storniram. Plačala sem preko paypala.

lahko preverim seveda če mi sporočite trgovino in Order Number, lahko na ZS ...
Naj opišem svojo izkušnjo z Gearbestom. 4. Novembra 2020 sem pri njih naročil telefon Xiaomi Redmi Note 9. Odposlan bi moral biti med 15. in 18. novembrom. Do odpošiljanja ni prišlo, zato sem 7. januarja naročilo preklical in zahteval denar nazaj. Ves ta čas so omenjeni telefon prodajali normalno, kot da je na zalogi in da ga odpošljejo v 5-7 dneh. Naj omenim še da sem plačal preko UPN nakazila. Sedaj se je pojavil problem, ker imajo "težavo" z nakazilom na račun, zato mi bodo denar vrnili kar na gearbest račun "Wallet". Aja, pa še to, vračajo v dolarjih, njihovi tečaji so pa takšni, da namesto 152,21 € kolikor sem plačal vrnejo 145,65 €.