Pozdravljeni!
Pišem, ker sem že malo obupana glede naročila na Gearbestu. Že v začetku januarja sem pri njih naročila Viomi V3 v kitajskem skladišču, plačala zanj prek bank transfer in po mesecu in pol sploh še ni bilo odposlano. Datum pošiljanja iz skladišča se je vsakodnevno zamikal in po neštetih sporočilih na podporo strankam sem obupala. Preklicala sem naročilo, denar pa so mi povrnili na G-wallet.
Kmalu po tistem sem naročila enak sesalec za isto ceno, tokrat naj bi ga poslali iz Nemčije. Bil je flash sale, pisalo je, da so jih prodali 23, po nekem času je začel flash sale odštevati do konca in prepričana sem bila, da bojo po razprodaji izdelek odposlali. Ampak ne! Izdelek se ponovno prodaja, tokrat še za bolj ugodno ceno, datum pošiljanja se ponovno zamika.
V mojem računu piše, da še ni odposlano. Seveda sem večkrat pritisnila gumb Dispatch faster.
Ima mogoče kdo izkušnje s tem oz. ve, kaj jaz počnem narobe, da še ni poslalo?
Lp
GEARBEST PROBLEMI
Pozdravljena in dobrodošla na Forumu!BANANA napisal/-a: ↑05 Apr 2021, 08:42Pozdravljeni!
Pišem, ker sem že malo obupana glede naročila na Gearbestu. Že v začetku januarja sem pri njih naročila Viomi V3 v kitajskem skladišču, plačala zanj prek bank transfer in po mesecu in pol sploh še ni bilo odposlano. Datum pošiljanja iz skladišča se je vsakodnevno zamikal in po neštetih sporočilih na podporo strankam sem obupala. Preklicala sem naročilo, denar pa so mi povrnili na G-wallet.
Kmalu po tistem sem naročila enak sesalec za isto ceno, tokrat naj bi ga poslali iz Nemčije. Bil je flash sale, pisalo je, da so jih prodali 23, po nekem času je začel flash sale odštevati do konca in prepričana sem bila, da bojo po razprodaji izdelek odposlali. Ampak ne! Izdelek se ponovno prodaja, tokrat še za bolj ugodno ceno, datum pošiljanja se ponovno zamika.
V mojem računu piše, da še ni odposlano. Seveda sem večkrat pritisnila gumb Dispatch faster.
Ima mogoče kdo izkušnje s tem oz. ve, kaj jaz počnem narobe, da še ni poslalo?
Lp

mi je žal za tole izkušnjo, predlagam da se drugič, če so kakšne težave, prej obrnete name, da pomagam da se takšne zadeve uredijo hitreje. Zaenkrat predlagam da mi sporočite Order Number (kar na ZS), pa preverim preko svojega kontakta kaj se da naredit na hitro, sicer pa če ne bo hitre rešitve, predlagam kar refund, vračilo jupnine, a ne na GPay ampak na vaše plačilno sredstvo, pa se naroči drugje, je kar nekaj dobrih opcij z hitro dostavo ...
zaenkrat ne bi rekel da so konkretno nazaj, tudi sam nimam kakšne konkretne interne informacije, kontakti s katerimi sem sodeloval na Gearbestu so sedaj v drugih trgovinah, sicer pa tale članek:
https://www.bullfrag.com/gearbest-resur ... -happened/
https://www.bullfrag.com/gearbest-resur ... -happened/