Stran 6 od 6

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 14 Avg 2020, 10:08
Napisal/-a Tomson
@julij:
če so obljubili da bo refund čez 15 dni bi sam vsekakor počakal, saj ta 2 tedna ničesar ne spremenita, bo še vedno čas za pritožbo na Aliexpress ali PayPal, če bi bilo potrebno ...

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 25 Avg 2020, 08:34
Napisal/-a Bojke
Zdravo Tomson,

Zanima me če imaš morda izkušnje z Special Line-YW? (Aliexpress) Je to tudi neke vrste EU priority line brez dodatnih stroškov?

Hvala :)

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 25 Avg 2020, 23:03
Napisal/-a Tomson
Bojke napisal/-a:
25 Avg 2020, 08:34
Zanima me če imaš morda izkušnje z Special Line-YW? (Aliexpress) Je to tudi neke vrste EU priority line brez dodatnih stroškov?
Hvala :)
sam sicer nimam kakšnih izkušenj za omenjeno Yanwen poštno opcijo, kolikor berem pa gre še za eno izmed mnogih podobnih opcij, nekje 20% vseh naročil gre preko omenjene poštnine na Aliju, nikjer pa nihče ne omenja da bi bila TaxFree opcija ...

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 02 Sep 2020, 08:32
Napisal/-a aleskom
Tomson, a imaš ti slučajno katero od Amazfit ur? Rabim pomoč pri GTR. Kaže mi številko klicajočega, ne pa ime. A to tko je ali moram kje kaj spremeniti? Pa ne kaže mi SMS-ov. Sem probal pod notifications, ampak nimam možnosti izbrati aplikacije SMS (telefon Huawei P30 Lite). Sem iskal na netu za rešitve, pa nič pametnega ne najdem. Hvala za vsakršno pomoč.

LP A

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 02 Sep 2020, 09:57
Napisal/-a Tomson
sam imam Stratosa ... ime klicočega je včasih bila težava, nekaj je bilo povezano s številko, ali je bila 00386 ali direktno, ampak to sedaj deluje ok, tudi SMSi, je pa potrebno v aplikaciji in na telefonu res nastavit vsa dovoljenja (enable contacts notifications for "all calls), nekateri si pomagajo z aplikacijo "Amazfit Tools", glede SMsov poizkusi kakšen drugi program (Android Massages, Textra, Chomp) ki npr. dovoli nastavitev dovolj in notifikacij, če bi to bila rešitev ...

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 02 Sep 2020, 10:22
Napisal/-a aleskom
O kateri aplikaciji ti zdaj govoriš? Ena je Zepp (do pred kratkim poimenovana Amazfit) in druga je Mi FIT. Sploh ne štekam, zakaj rabim obe oz. sem celo bral, da lahko pride do podvajanja sporočil. Z Zeppom sem ga moral uparit, predvidevam pa, da ga lahko zdaj kar pobrišem, če imam Mi Fit ali kako?

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 02 Sep 2020, 10:37
Napisal/-a aleskom
Tole, kar si napisal s klici, drži. Če imam cifro shranjeno npr. 031 300 300, mi napiše ime na uri, če je pa shranjena +386 31 300 300 (kar je večina), pa izpiše samo cifro. Kar glup bug je tole. Ampak, če prav razumem, tebi zdaj dela oboje?

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 03 Sep 2020, 21:30
Napisal/-a Bostjan
Pozdravljen.
Jaz sem kupil Jimmy JV 85 pro in ga sproval. Deluje zelo dobro. Problem je ker baterija zdrži samo 10 minut na turbo programu kjer ima veliko sesalno moč. Na eco programu zdrži 65 minut ma ne sesa skoraj nič ali je to normalno?

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 03 Sep 2020, 23:29
Napisal/-a Tomson
Bostjan napisal/-a:
03 Sep 2020, 21:30
Pozdravljen. Jaz sem kupil Jimmy JV 85 pro in ga sproval. Deluje zelo dobro. Problem je ker baterija zdrži samo 10 minut na turbo programu kjer ima veliko sesalno moč. Na eco programu zdrži 65 minut ma ne sesa skoraj nič ali je to normalno?
je povsem normalno, seveda. Tako je pri vseh baterijskih sesalnilkih in tako je tudi navedeno v specifikacijah, v treh nastavitvah 10min/30min/60min. 10min se sliši res malo, ampak, dejansko je res redko potreba po max sesalni moči, saj je že na srednji stopnji pri 30min več kot dovolj sesalne moči za praktično vsa opravila, sploh na gladkih površinah, medtem ko je Eko Mode namanjen res kakšnemu prahu na gladki površini, če pa dejansko kje potrebujemo višjo sesalno moč pa imamo na voljo omenjenih 10min. Sam že npr. model JV53, ki ima bistveno bistveno nižjo sesalno moč uporabljam na srednji stopnji in je več kot dovolj za večino opravil. Če pa je res potreba po daljši dobi na max moči pa imamo pri Jimmy modelih opcijo nakupa dodatne baterije, kjer potem rešimo omenjeno težavo. Sem na Geeku že spraševal kdaj bodo dodatne baterije na voljo, pa pravijo da čez nekaj tednov. Predvidevam da bo cena okoli 80€ ...

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 08 Sep 2020, 06:49
Napisal/-a conquer
Živjo, če naročam izdelek iz EU skladišča, verjetno ne potrebujem dodatno plačevati za priority line pošiljanje?

Re: Ask Tomson

Objavljeno: 08 Sep 2020, 17:11
Napisal/-a Tomson
conquer napisal/-a:
08 Sep 2020, 06:49
Živjo, če naročam izdelek iz EU skladišča, verjetno ne potrebujem dodatno plačevati za priority line pošiljanje?
drži, kar je iz EU skladišč je ne glede na vrsto poštnine brez dodatnih stroškov ter s hitro dostavo, tako da se izbere najugodnejša poštna opcija ...