Ask Tomson
sem kar v namenski temi Foruma odgovoril:ajzak napisal/-a: ↑10 Jan 2024, 13:32Se ti zdi dobra cena, ali je za ta denar smiselno vzeti kaj drugega ?
https://s.click.aliexpress.com/e/_DFg4hkD
viewtopic.php?p=19809#p19809
DHgate je kot Aliexpress, je portal z različnimi trgovci/trgovinami in kot na Aliju se tudi tukaj najdejo dobre trgovine in tudi zelo slabe trgovine. KAr sam objavljam preko DHgate so le preverjene trgovine s strani vodstva portala, za katere tudi sami garantirajo kvalitetno uporabniško izkušnjo. Imam pa tudi sam na DHgate kontakt in lahko posredujem v kateremkoli procesu nakupa ali kasneje če bi bilo potrebno. Tako da kar sam objavim (preverjene trgovine) so kakšne skrbi odveč, nasplošno pa res vse trgovine na portalu niso ok ... postopek pa kot omenjeno, drži, klik na povezavo, Buy Now, vpis kode in zaključek naročila ...
Skrill je cenejša alternativa PayPalu (kar se stroškov trgovin tiče, ker vzamejo manjši procent: "When you're paying online, PayPal asks a 4.50% service fee, while Skrill has a 2.99% service fee".), sicer enako razširjen plačilni sistem kot PayPal, sploh v določenih panogah (ponekod celo bolj), je pa overall manj znan, a kar se tiče varnosti na enakem nivoju, tako da za uporabnika varna in preverjena platforma!
Sta pa to trenutno dva najbolj popularna, največja in najbolj razširjena plačilna sistema ... Overall je za uporabnika še vedno PayPal najboljši, ker deli z trgovino malo manj informacij in ima utečen Dispute Center. Kar pa se tiče varnostnih sistemov plačil pa sta tam tam ... v vsakem primeru pa bolje kot direktno vpisovati kreditne kartice pri vsakem plačilu v različnih trgovinah ...
https://www.recharge.com/blog/en-gb/ie/ ... er-for-you
Tomson zdravo,
nikakor mi ni uspelo normalno speljati naročila Xiaomi 13t pro, zato imam kar nekaj nedokončanih naročil. Končno sem ugotovil vzrok in opravil naročilo in plačal uspešno iz moje Mastercard kartice. Številka uspešnega naročila je 31623244883, ostala nedokončana naročila se pobrišejo. Ali lahko prosim preveriš, ker ni na mailu nobene potrditve, k sreči sem spravil printscreen o uspešnem plačilu in ti ga lahko pošljem.
lp
Igor
nikakor mi ni uspelo normalno speljati naročila Xiaomi 13t pro, zato imam kar nekaj nedokončanih naročil. Končno sem ugotovil vzrok in opravil naročilo in plačal uspešno iz moje Mastercard kartice. Številka uspešnega naročila je 31623244883, ostala nedokončana naročila se pobrišejo. Ali lahko prosim preveriš, ker ni na mailu nobene potrditve, k sreči sem spravil printscreen o uspešnem plačilu in ti ga lahko pošljem.
lp
Igor
če pogledam v moj AFF sistem trgovine DHgate je naročilo: 31615141087 nesupešno in "canceled", medtem ko je naročilo 31623244883 iz 8.3.2024 uspešno in v fazi "processing" tako da zaenkrat vse ok!ingemar napisal/-a: ↑09 Mar 2024, 22:33Tomson zdravo,
nikakor mi ni uspelo normalno speljati naročila Xiaomi 13t pro, zato imam kar nekaj nedokončanih naročil. Končno sem ugotovil vzrok in opravil naročilo in plačal uspešno iz moje Mastercard kartice. Številka uspešnega naročila je 31623244883, ostala nedokončana naročila se pobrišejo. Ali lahko prosim preveriš, ker ni na mailu nobene potrditve, k sreči sem spravil printscreen o uspešnem plačilu in ti ga lahko pošljem.
lp
Igor
preveril, tudi sam vidim v sistemu, je vse ok, status pa "Processing" ... je pa zadnji teden malo zamika pri modelu 13T Pro, distributer zamuja z dobavo v skladišče ...
garancija se uveljavlja preko trgovine, na strani izdelka se klikne na pošlji sporočilo in se dogovori. Če bi bili kakšni zapleti pa se slišimo, kar preko ZS ...
Viomi V3 Max.
V zadnjem času robotski sesalec lepi začne s čiščenje, po dobri minuti pa se ustavi in ne gre nikamor več, se tudi ugasne, baterija pa kaže več kot 90%.Mogoče kakšen nasvet kaj bi lahko bilo narobe oz. je kakšen serviser za te naprave.
Hvala. Lp,Anže
V zadnjem času robotski sesalec lepi začne s čiščenje, po dobri minuti pa se ustavi in ne gre nikamor več, se tudi ugasne, baterija pa kaže več kot 90%.Mogoče kakšen nasvet kaj bi lahko bilo narobe oz. je kakšen serviser za te naprave.
Hvala. Lp,Anže
Ponavadi je pri tem modelu v 90% težava baterija, sploh če je sesalnik 1leto+, lahko pa se obrne na kolega ki poservisira tudi robotske sesalnike: https://www.applefix.si/#page4anzze79 napisal/-a: ↑06 Apr 2024, 15:35Viomi V3 Max. V zadnjem času robotski sesalec lepi začne s čiščenje, po dobri minuti pa se ustavi in ne gre nikamor več, se tudi ugasne, baterija pa kaže več kot 90%.Mogoče kakšen nasvet kaj bi lahko bilo narobe oz. je kakšen serviser za te naprave. Hvala. Lp,Anže
Predlagam da se najprej kontaktira trgovino kjer je bil kupljen, predvidevam da na Geekbuying? Bo njihov podporni center vedel kako in kaj in podal ustrezno rešitev: https://www.geekbuying.com/ticket
če bodo kakšne težave pri komunikaciji pa se oglasite preko ZS, bom posredoval preko svojega kontakta v trgovini ...
Zdravo,
prejšnji mesec sem pri Gshopperju naročil telefon, ki je 29.4.2024 prispel na Madžarsko in 30.4. tam tudi opravil carinski pregled. 1.5. pa je dobil nov status "Delivered to local carrier":
Če uporabim parcelsapp.com sledilnik pa vidim celo novo sledilno številko in podatek, da naj bi mi paket dostavil DPD. Glede na DPDjev sledilnik in novo številko je oni sploh še niso prevzeli, kar se mi je zdelo zelo čudno, glede na to, da je pretekel že skoraj 1 teden od zadnje spremebe statusa. Zato sem jih poklical in vprašal kje je paket. Pravijo, da sploh še ni prešel do njih, da naj bi ga dostavila ena druga služba iz Madžarske v Maribor do njih (agentka je omenjala nek Shein, za katerega google najde samo, da prodajajo tekstil). Tole čakanje mi je zelo čudno in imam vedno bolj občutek, da se je paket "izgubil". Zanima me ali je normalno tako dolgo čakanje in kaj narediti, če telefona ne dobim? Na koga naj se sploh obrnem, Gshopper ima kot vidim samo en mail napisan za podporo na netu pa tudi berem horror storye kako dolgo (ne)odgovarjajo na maile (2+ tedne) in ne vračajo denarja.
Hvala in lp
prejšnji mesec sem pri Gshopperju naročil telefon, ki je 29.4.2024 prispel na Madžarsko in 30.4. tam tudi opravil carinski pregled. 1.5. pa je dobil nov status "Delivered to local carrier":
Če uporabim parcelsapp.com sledilnik pa vidim celo novo sledilno številko in podatek, da naj bi mi paket dostavil DPD. Glede na DPDjev sledilnik in novo številko je oni sploh še niso prevzeli, kar se mi je zdelo zelo čudno, glede na to, da je pretekel že skoraj 1 teden od zadnje spremebe statusa. Zato sem jih poklical in vprašal kje je paket. Pravijo, da sploh še ni prešel do njih, da naj bi ga dostavila ena druga služba iz Madžarske v Maribor do njih (agentka je omenjala nek Shein, za katerega google najde samo, da prodajajo tekstil). Tole čakanje mi je zelo čudno in imam vedno bolj občutek, da se je paket "izgubil". Zanima me ali je normalno tako dolgo čakanje in kaj narediti, če telefona ne dobim? Na koga naj se sploh obrnem, Gshopper ima kot vidim samo en mail napisan za podporo na netu pa tudi berem horror storye kako dolgo (ne)odgovarjajo na maile (2+ tedne) in ne vračajo denarja.
Hvala in lp
če je 29.4 prispel v EU, je čisto normalno da traja dober teden za carinske in uvozne postopke, predvidevam da bo ta ali drugi teden dostava. Tracking pa res 100% deluje šele po EU, se pravi ko se bo paket odpravil iz Madžarske ... lahko preverim še pri kontaktu za omenjeni paket, bi potreboval Order Number, lahko tudi Tracking number. Sicer pa glede naročil na Gshopperju brez skrbi, so odzivni, ustrežljivi, pri nakupih preko mojih povezav še ni bilo niti enega nerešenega primera, če se paket slučajno izgubi takoj ponudijo vračilo celotne kupnine ali ponovno pošiljanje, tudi moj konakt je odziven, sem z njim na vezi skoraj vsak dan, tako da se lahko kadarkoli obrne name in posredujem ter kakršenkoli zaplet pomagam rešit v 24h ...Celeborn napisal/-a: ↑08 Maj 2024, 00:50Zdravo,
prejšnji mesec sem pri Gshopperju naročil telefon, ki je 29.4.2024 prispel na Madžarsko in 30.4. tam tudi opravil carinski pregled. 1.5. pa je dobil nov status "Delivered to local carrier":
Če uporabim parcelsapp.com sledilnik pa vidim celo novo sledilno številko in podatek, da naj bi mi paket dostavil DPD. Glede na DPDjev sledilnik in novo številko je oni sploh še niso prevzeli, kar se mi je zdelo zelo čudno, glede na to, da je pretekel že skoraj 1 teden od zadnje spremebe statusa. Zato sem jih poklical in vprašal kje je paket. Pravijo, da sploh še ni prešel do njih, da naj bi ga dostavila ena druga služba iz Madžarske v Maribor do njih (agentka je omenjala nek Shein, za katerega google najde samo, da prodajajo tekstil). Tole čakanje mi je zelo čudno in imam vedno bolj občutek, da se je paket "izgubil". Zanima me ali je normalno tako dolgo čakanje in kaj narediti, če telefona ne dobim? Na koga naj se sploh obrnem, Gshopper ima kot vidim samo en mail napisan za podporo na netu pa tudi berem horror storye kako dolgo (ne)odgovarjajo na maile (2+ tedne) in ne vračajo denarja.
Hvala in lp