Pred cca. 2 meseci sem na banggood strani naročil pametni zvonec Xiaomi (https://banggood.app.link/kW0ID7ARn3), pred dobrim tednom dni pa je zvonec prispel.
Ko pa sem hotel zvonec dodati v MI home aplikacijo (uporabljam jo že za sesalec roborock) pa sem ugotovil da te naprave ni v naboru.
Po googlanju sem ugotovil, da je potrebno v aplikaciji spremeniti regijo na kitajsko in potem mi je napravo uspelo dodati.
Žal pa se je tudi po tem izkazalo da naprava nima prave podpore v evropi saj zvonec ne pošilja notifikacij na telefon kot bi jih moral (kadar kdo pozvoni se uglavnem ne zgodi nič) prav tako ne beleži loga, katerega bi specifikacijah moral.
Ko sem zvonec kupoval na banggood strani je imel dobre ocene in nobenih znanih težav, sedaj pa več kot berem, bolj so te težave znane.
Kontaktiral sem že banggood, kateri so mi sicer odobrili neko delno vračilo (45usd), vendar moram stvar poslati nazaj na svoje stroške. Na koncu bom daleč od nule če to naredim.
Prav tako sem pisal na xiaomi z vprašanjem če imajo v planu te težave odpraviti vendar dobivam same neke generične odgovore, da naj se obračam na lokalne prodajalce. Lokalni prodajalec se sigurno ne bo s tem ukvarjal saj ni kupljeno pri njih.
Zanima me, če ima kdo idejo kaj storiti.
Za ta zvonec sem se odločil ravno zaradi te strani. Zasledil se namreč kodo za popust zanj. In čeprav je nekaj dražji kot ostali podobni zvonci sem vzel tega ravno zato ker je Xiaomi in sem si rekel, da bo najmanj težav s preverjeno znamko.
Hvala za odgovore in oprostite za ta dolg esej

Lp