Garancija izdelkov iz GB, BG, ...

Potrebujete konkreten nasvet izven navedenih tem?
Odgovori
raners
Prispevkov: 133
Pridružen: 05 Sep 2019, 12:12

09 Sep 2019, 10:40

Sem vprašanje kar postavil tukaj (namesto ZS), ker bo verjetno več uporabnikov zanimalo isto...

Torej, zanima me, kako je glede garancije raznih izdelkov, ki jih kupujemo na Gearbest, Banggood, itd... Je kaka splošna garancija? Je odvisno, iz katerega skladišča je poslano?

Drugače me zanima točno za Xiaomi Mi Robot: https://www.gearbest.com/robot-vacuum/p ... 16347.html.

Kako je z garancijo tega izdelka?
Imejmo se radi ;)
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

09 Sep 2019, 11:12

Vse omenjene trgovine imajo splošno 1-letno garancijo na vse izdelke, ne glede na skladišče. Preko Gearbesta se lahko za vse izdelke (ne glede na skladišče) garancija uveljavlja kar preko Španije, ni potrebno pošiljat na Kitajsko, pri Geekbuyingu se da v določenih primerih dogovorit pošiljanje na Poljsko, pri Banggoodu pa gre preko Kitajske. Seveda pa se Kitajci malo bolj ohlapno držijo garancijskih pogojev v primerih, ko popravilo ni možno in namesto da bi poslali nov artikel, ponujajo 50% refund. Ob primerni komunikaciji in vztrajnosti se na koncu doseže tudi 100% refund ali ponovno pošiljanje novega izdelka, če ne drugače se lahko vsakdo obrne name za pomoč, so se do sedaj rešili prav vsi primeri v korist kupca, res pa včasih malo potraja, da se pogajanja zaključijo. Najbolj fleksibilni, uslužni in pripravljeni na pogajanja so na Gearbest in Geekbuyingu, manj na Banggoodu, a tudi tam se da z voljo in vztrajnostjo doseči svoje, sicer pa se zopet lahko kdorkoli obrne name, pomagam po svojih najboljših močeh.

Garancijski pogoji pa so sicer tudi navedeni na straneh: Gearbest, Geekbuying, Banggood

Sicer pa danes omenjeni robotski sesalnik v akciji na BG z darilcem 5v1 setom opreme, medtem ko je koda na GB pred kratkim potekla, je bil 216€, bo pa verjetno kmalu nova tudi, trenutno FlashSale za 236€ ...

- Xiaomi Mi Robot robotski sesalnik + 5v1 SET v akciji za 217€
raners
Prispevkov: 133
Pridružen: 05 Sep 2019, 12:12

09 Sep 2019, 15:24

Tomson, hvala za odgovor ;-)
Imejmo se radi ;)
nakupi99
Prispevkov: 2
Pridružen: 02 Nov 2019, 18:06

06 Nov 2019, 14:57

Verjetno bom ponavljal, vendar sem do sedaj iz Kitajske kupoval le drobnarije...
Zanimam se za tole: BMax X14 14.1" prenosnik s kodo: BGBMAX14K iz 352€ na 289€ (sicer čakam še kakšen temeljit test ala Techtablets).
Pomembna mi je tudi garancija. Kar sem prebral, edino Gearbest zagotovo nudi popravila v garanciji v EU?
Torej ob naročilu moram paziti: da uporabim Paypal (če pa ne moram zavarovati), da je preko Gearbesta, da je EU Priority Line (brez carine), in da bo cena čim nižja :-) (kar bo sedaj november in december). Sem še kaj pozabil?
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

06 Nov 2019, 16:05

@nakupi99:

Kar se after sale podpore tiče je takole, Geekbuying na prvem mestu, so odzivni, fleksibilni, ustrežljivi, zelo hitro rešijo vse težave. Sledi Gearbest, se da vedno vse dogovorit, na koncu vedno v korist kupca, le postopek se lahko malo vleče. Banggood bi dal na zadnje mesto, se s precej volje in časa in vztrajnosti tudi da marsikaj dogovorit, a je potrebno kar več truda ponavadi. Sicer pa nasplošno velja da je 1-letna garancija na možnost popravila, če popravilo ni možno pa potem stvar dogovora ali delni refund ali pošiljanje novega izdelka z doplačilom, odvisno od starosti, do 2mesecev se niti ne komplicira, se dobi polni refund ali nov izdelek, kasneje pa, če popravilo ni možno, kakor se dogovori.

Sicer pa drži, PayPal je priporočljiv in obvezno Prioirty Line, kjer ni dodatnih stroškov. Najnižje cene so sedaj v obdobju do 11.11 (kitajski črni petek), so že v tem tednu aktivnosti in akcije ...
nakupi99
Prispevkov: 2
Pridružen: 02 Nov 2019, 18:06

08 Nov 2019, 15:46

Hvala. Še ena stvar...v primeru uveljavljanja garancije in pošiljanja na Kitajsko - kako je v teh primerih? Se carina lahko vpiči v pošiljko? Zato sem mislil, da je bolje izbrati Gearbest že v štartu, ker imajo popravila v EU?
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

08 Nov 2019, 17:16

v smer proti Kitajksi ni problema, če pa pošljejo nazaj iz Kitajske popravljen izdelek preko Prioirty Line je vse ok, če pošljejo preko druge pošne opcije pa je postopek carinjenja. So že bili primeri, žal... v takšnem primeru je potrebno zelo zelo opozarjat, da res pošljejo preko Prioirty Line, večinoma upoštevajo tu in tam pa se žal zalomi ... Če gre v EU center in nazaj iz EU centra, jasno, težav ni ...
enroberte
Prispevkov: 7
Pridružen: 04 Sep 2019, 05:15

09 Dec 2019, 06:52

Pozdravljen Tomson.

Dne 21.2.2019 sem s tvojim kuponom na GB-ju kupil prenosnik Teclast F6. Dober teden nazaj so se pojavile težave s tipkovnico, ki onemogočajo uporabo prenosnika. Sem že tudi stopil v kontakt z GB-jem. Poskusil sem ti poslati ZS, pa nikjer ni gumba Pošlji. Prosim za pomoč.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

09 Dec 2019, 08:56

@enroberte:
prejel tudi ZS. Posredujem preko svojega kontakta, se slišiva naprej preko ZS ...
cylon
Prispevkov: 1
Pridružen: 25 Dec 2019, 10:37

26 Dec 2019, 11:33

Pred kratkim sem dobil cubot x19. Simpatičen in poceni, nameraval sem ga uporabljati kot drugi telefon. A na žalost se mi ne pari z določenimi bluetooth napravami, kar je bila pred nakupom moja izrecna želja. Malo mi je žal da sem ga sploh uporabljal, ker bi ga najraje zamenjal za nekega drugega. Kakšen nasvet, kako se dogovoriti?
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

26 Dec 2019, 12:34

@cylon:
Odpreš Ticket pod: Returns & Exchange, Returns & Exchange, Item Not Funtion As Intended, Sumbit a Ticket
https://support.gearbest.com/ticket/ticket/cat

Opišeš situacijo, pojasniš zakaj je telefon do neke mere neuporaben in prosiš za možnosti refunda ali menjave, kakšnega delnega doplačila ... Če boš imel težave sporoči na ZS, pomagam preko svojega kontakta ...
brezaa
Prispevkov: 2
Pridružen: 30 Dec 2019, 17:22

30 Dec 2019, 18:41

Lep pozdrav vsem.
Pred kratkom sem naročil Beelenk gt king pro na GB. Dostava je bila v soboto. Po inštalaciji popravkov so se žačeli problemi.
Wifi hitrost ne gre čez 2.5/1.5 Mbps. Probal sem različne pozicje pa nič bolše (minix h-8 vleče z 31/9), če imam priklopljen HDD večkrat wifi signala sploh ne najde.
Ko box ugasnem in zamenjam HDMI source se ponovno prižge (probal različne nastavitve HDMI).
Naredil sem factory reset in hard reset, pa je še vedno isti,zadnji firmware: 906PO.
Kaj lahko storim? Uveljavljam garancijo, pošljem ticket ? Lahko zamenjam box?
Hvala za odgovor.
Miha
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

31 Dec 2019, 02:34

@brezaa:
se pravi je pred popravki zadeva delovala ok? gre torej za bug pri nadgradnji ... včasih se takšne zadeve precej hitro rešijo z novo posodobitvijo. a začetek predlagam da se odpre Ticket, opiše težavo, če je le možno poleg posreduje še video, kjer je jasno razvidna napaka ter prosi za primerne rešitve. Potem pa ali tehnična podpora kontaktira proizvajalca ter se pozanima glede rešitev, ki jih nato posredujejo ali pa kot se omenja, menjava Boxa, refund itd ... Če bodo kakšne težave/zapleti, pa me kar kontaktirat na ZS, bom posredoval če bo potrebno ...
brezaa
Prispevkov: 2
Pridružen: 30 Dec 2019, 17:22

31 Dec 2019, 13:11

Hvala za odgovor.
Pred popravki nisem bil pozoren na hitrost prenosa. Zadnji popravek naj bi bil velik 1.2 GB, tako da bi dolgo trajalo pri hitrosti 2.5 Mbps. Signal na wifi ikoni je vedno med dober in odličen.
Sem pa rešil prižiganje box-a pri menjavi HDMI vira (Panasonic-viera link off), na Minix-u se to ni dogajalo.
Bom v novem letu kontaktirar GB, da vidmo kaj se da narest.

Lepe praznike vsem.
enroberte
Prispevkov: 7
Pridružen: 04 Sep 2019, 05:15

24 Feb 2020, 12:39

Kot opozorilo vsem, ki imate namen kupiti računalnik preko GB-ja, bom opisal svojo izkušnjo. Torej lansko leto sem se, takrat še na Slo-Techu, po nasvetu Tomsona odločil za nakup prenosnika Teclast F6. Prenosnik sem prejel v korektnem roku in sem bil z nakupom zelo zadovoljen. Novembra 2019, ko je bil prenosnik še v garanciji, se je pojavila težava s tipkovnico, zaradi katere je postal prenosnik neuporaben. Zadevo sem reklamiral na GB in od njih prejel obvestilo, da prenosnika ne proizvajajo več in da se ga ne da popraviti. Ponudili so mi dolarsko odškodnino v višini 35% nakupne vrednosti. Obrnil sem se na Tomsona in po njegovem posredovanju so mi ponudili nov predlog odškodnine v višini 63% nakupne vrednosti. Ker sem se naveličal čakanja glede morebitnega dviga odškodnine, po vnovičnem posredovanju Tomsona, sem ponudbo sprejel. Na nakazilo odškodnine sem čakal še dobre 3 tedne in ponovno doživel še eno presenečenje, in sicer so mi namesto dolarjev nakazali evre po svojem menjalnem tečaju, tako da je končna odškodnina znašala 59% nakupne vrednosti.
Naj omenim, da je bila vsakršna odškodnina manjša od nakupne vrednosti zame nesprejemljiva. Pohvalil bi Tomsona, da je uspel doseči boljšo odškodnino, obenem pa si zasluži eno veliko grajo, ker ne opozori potencialne kupce na nepošteno prakso kitajskih trgovine glede garancije. Kako je mogoče, da še pred iztekom garancijskega roka, nimajo rezervnih delov za popravilo ali pa zaloge za ustrezno zamenjavo računalnika? Nakup v mojem primeru se je izkazal za zelo dragega to je za 100 USD imam neuporaben prenosnik.
Moj nasvet glede nabave računalnikov ali kakšne druge dražje tehnične opreme je, kupujte raje na trgih, ki imajo normalno politiko garancijskih pogojev.
raners
Prispevkov: 133
Pridružen: 05 Sep 2019, 12:12

25 Feb 2020, 10:02

@enroberte, hvala, da si delil izkušnjo z nami...

Si mogoče pomislil, da bi naročil tipkovnico in jo probal menjat sam? Več tukaj: https://techtablets.com/forum/topic/tec ... ed-liquid/

Ali si pripravljen prodat prenosnik? Če ja, mi piši na ZS (in tudi približno ceno)... ;-)
Imejmo se radi ;)
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

25 Feb 2020, 10:34

Tu in tam res pride do kakšnih zapletov, sploh ko popravilo ni več možno, saj 1-letna garancija velja za popravilo izdelka in takrat ko popravilo ni možno je opcija neko delno povračilo. V prvih 3-mesecih vedno povrnejo 100% kupnino, kasneje pa gledajo na vrednost in dobo uporabe izdelka. V navedenem primeru prenosnika se je po 10 mesecih uporabe dalo dogovorit za 60% povrnitev kupnine in da se obdrži prenosnik. Če je popravilo preko kakšnega drugega kanala možno, gre tudi za ok opcijo, sicer pa je po 10 mesecih res nekaj izgube na strani kupca. Sam poizkušam maksimalno pomagati, v veliki večini primerov je uspešnost zelo visoka, včasih pa žal ne, sploh ko gre za izdelek, ki je že blizu 1-leta uporabe, a ponavadi se po enem letu za nižjo ceno dobijo novi, boljši in cenejši modeli, ki precej zmanjšajo izgubo, če pa se lahko izdelek v okvari še npr. proda, se doda tistih 60% pa se sigurno dobi nov, še boljši model, pa ni nobene izgube. Je pa garancija izven EU sigurno drugače tolmačena in potrošniki niso tako dobro kriti, a kot omenjeno, ponavadi se z malo truda najdejo dobre rešitve, pač kompromis ki ga sprejmemo na račun ugodnejših nakupov, potem pač vsak po svoji vesti.

@enroberte:
sem še enkrat izpostavil tvoj primer kontaktu na Gearbest, tudi povezavo na forum, pravi da bo še enkrat preveril če bi lahko še kaj iztržil od podpore, tako da sporočim ...
oligua
Prispevkov: 2
Pridružen: 19 Maj 2021, 10:32

28 Jun 2021, 10:37

Zdravo vsem :) tole je moja prva objava na temle super forumu

Pred malo več kot pol leta sem na Banggoodu kupil pametno uro Amazfit Stratos 3. Že od samega začetka je zadeva nagajala pri beleženju aktivnosti in sem upal, da gre zgolj za nek bug, ki ga bojo popravili s posodobitvami, ampak temu ni bilo tako. Seveda sem pred tem poskusil vse možno, od tovarniških resetov do ponovnih inštalacij aplikacije in podobno. Odločil sem se, da odprem ticket, pa so mi samo rekli, da ima vsaka naprava svojo življenjsko dobo in da ne morejo pomagati, ker po njihovih politikah nudijo garancijo na pametne ure 180 dni. :cry:

Zanima me, ali se tu mogoče da še kaj narediti, glede na to, da Amazfit za svoje izdelke nudi garancijo 1 leto?

Hvaležen bom za vsako informacijo oz. pomoč :D
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

29 Jun 2021, 20:47

oligua napisal/-a:
28 Jun 2021, 10:37
Zdravo vsem :) tole je moja prva objava na temle super forumu

Pred malo več kot pol leta sem na Banggoodu kupil pametno uro Amazfit Stratos 3. Že od samega začetka je zadeva nagajala pri beleženju aktivnosti in sem upal, da gre zgolj za nek bug, ki ga bojo popravili s posodobitvami, ampak temu ni bilo tako. Seveda sem pred tem poskusil vse možno, od tovarniških resetov do ponovnih inštalacij aplikacije in podobno. Odločil sem se, da odprem ticket, pa so mi samo rekli, da ima vsaka naprava svojo življenjsko dobo in da ne morejo pomagati, ker po njihovih politikah nudijo garancijo na pametne ure 180 dni. :cry:

Zanima me, ali se tu mogoče da še kaj narediti, glede na to, da Amazfit za svoje izdelke nudi garancijo 1 leto?

Hvaležen bom za vsako informacijo oz. pomoč :D
Pozdravljen in dobrodošel na Forumu! ;)

mi je žal da ura nagaja, je vsekakor smiselno čimprej kontaktirati podporo, da se omenjene težave čimprej uredijo, a bom seveda pomagal da se tudi tole še nekako uredi. Se slišiva na ZS ali na info@kajkupiti.si, bom potreboval Order Number in Ticket Number pa govorim s kontaktom na BG, poizkusim kaj uredit ...
oligua
Prispevkov: 2
Pridružen: 19 Maj 2021, 10:32

02 Jul 2021, 00:17

Hvala lepa za odgovor, se javim na ZS. :)
wolfyy
Prispevkov: 34
Pridružen: 06 Nov 2019, 20:58

13 Dec 2021, 19:28

a je treba za vse poslat izdelke nazaj?

za 20usd se mi gre...baterija se izpraznila pri brivniku sama od sebe iz 80 na 0% in sedaj se sploh noče več polnit. Pošteno povedano se mi ne ljubi sedaj ukvarjat s pošto in vsem za pošiljanje nazaj, da profitiram potem na koncu 10usd.
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

14 Dec 2021, 11:48

ponavadi se da kar dogovorit, za kakšen polni, delni refund, odvisno kaj je narobe, kako je popravljivo, strošek popravila itd. Se kontaktira podporo, opiše težavo, pripne video kjer je jasno razvidna težava in prosi za ustrezno rešitev, potem pa naprej stvar dogovora. Za katero trgovino pa gre?
robobotek
Prispevkov: 2
Pridružen: 27 Sep 2021, 12:31

18 Jun 2022, 00:53

Zdravo!

Napišem kar sem, se mi zdi še najbolj primerna tema. Gre za specifičen problem in najverjetneje uveljavljanje garancije.

Robotski sesalec Roborock S7 sem najprej preko Geekbuyinga naročil zase, kasneje pa še za prijatelja, ki me je pred dnevi opozoril na napako, ki se mu je začela pojavljati. Sem bil tudi pri njemu in poskušal zadevo odpraviti, a žal neuspešno.

Sesalec javlja napako Error 4: Cliff sensor error. Clean cliff sensors, move robot away from drops and restart. Čiščenje senzorjev ne pomaga, pogledal sem tudi par objav na forumih, kjer pišejo o tem, a kakšne konkretne rešitve ni. Najverjetneje je pregorel eden od senzorjev

Slučajno kdo ve, kako bi se to napako odpravilo, ali preostane le uveljavljanje garancije in pošiljanje na servis? V tem primeru bi prosil za pomoč, saj še nikoli nisem uveljavljal garancije v tujini. Kakšni so torej postopki, kam zadevo pošljem itd. Predvsem za pomoč prosim Tomsona, ki te stvari obvlada. Glede naročila: naročeno 4. 1. 2022 iz poljskega skladišča (Geekbuying).
Tomson
Prispevkov: 7540
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

18 Jun 2022, 01:37

sem najprej videl poslano ZS, tako da sem tam že odgovoril ...
Odgovori