Garancija izdelkov iz GB, BG, ...

Potrebujete konkreten nasvet izven navedenih tem?
Odgovori
raners
Prispevkov: 6
Pridružen: 05 Sep 2019, 12:12

09 Sep 2019, 10:40

Sem vprašanje kar postavil tukaj (namesto ZS), ker bo verjetno več uporabnikov zanimalo isto...

Torej, zanima me, kako je glede garancije raznih izdelkov, ki jih kupujemo na Gearbest, Banggood, itd... Je kaka splošna garancija? Je odvisno, iz katerega skladišča je poslano?

Drugače me zanima točno za Xiaomi Mi Robot: https://www.gearbest.com/robot-vacuum/p ... 16347.html.

Kako je z garancijo tega izdelka?
Imejmo se radi ;)
Tomson
Prispevkov: 780
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

09 Sep 2019, 11:12

Vse omenjene trgovine imajo splošno 1-letno garancijo na vse izdelke, ne glede na skladišče. Preko Gearbesta se lahko za vse izdelke (ne glede na skladišče) garancija uveljavlja kar preko Španije, ni potrebno pošiljat na Kitajsko, pri Geekbuyingu se da v določenih primerih dogovorit pošiljanje na Poljsko, pri Banggoodu pa gre preko Kitajske. Seveda pa se Kitajci malo bolj ohlapno držijo garancijskih pogojev v primerih, ko popravilo ni možno in namesto da bi poslali nov artikel, ponujajo 50% refund. Ob primerni komunikaciji in vztrajnosti se na koncu doseže tudi 100% refund ali ponovno pošiljanje novega izdelka, če ne drugače se lahko vsakdo obrne name za pomoč, so se do sedaj rešili prav vsi primeri v korist kupca, res pa včasih malo potraja, da se pogajanja zaključijo. Najbolj fleksibilni, uslužni in pripravljeni na pogajanja so na Gearbest in Geekbuyingu, manj na Banggoodu, a tudi tam se da z voljo in vztrajnostjo doseči svoje, sicer pa se zopet lahko kdorkoli obrne name, pomagam po svojih najboljših močeh.

Garancijski pogoji pa so sicer tudi navedeni na straneh: Gearbest, Geekbuying, Banggood

Sicer pa danes omenjeni robotski sesalnik v akciji na BG z darilcem 5v1 setom opreme, medtem ko je koda na GB pred kratkim potekla, je bil 216€, bo pa verjetno kmalu nova tudi, trenutno FlashSale za 236€ ...

- Xiaomi Mi Robot robotski sesalnik + 5v1 SET v akciji za 217€
raners
Prispevkov: 6
Pridružen: 05 Sep 2019, 12:12

09 Sep 2019, 15:24

Tomson, hvala za odgovor ;-)
Imejmo se radi ;)
nakupi99
Prispevkov: 2
Pridružen: 02 Nov 2019, 18:06

06 Nov 2019, 14:57

Verjetno bom ponavljal, vendar sem do sedaj iz Kitajske kupoval le drobnarije...
Zanimam se za tole: BMax X14 14.1" prenosnik s kodo: BGBMAX14K iz 352€ na 289€ (sicer čakam še kakšen temeljit test ala Techtablets).
Pomembna mi je tudi garancija. Kar sem prebral, edino Gearbest zagotovo nudi popravila v garanciji v EU?
Torej ob naročilu moram paziti: da uporabim Paypal (če pa ne moram zavarovati), da je preko Gearbesta, da je EU Priority Line (brez carine), in da bo cena čim nižja :-) (kar bo sedaj november in december). Sem še kaj pozabil?
Tomson
Prispevkov: 780
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

06 Nov 2019, 16:05

@nakupi99:

Kar se after sale podpore tiče je takole, Geekbuying na prvem mestu, so odzivni, fleksibilni, ustrežljivi, zelo hitro rešijo vse težave. Sledi Gearbest, se da vedno vse dogovorit, na koncu vedno v korist kupca, le postopek se lahko malo vleče. Banggood bi dal na zadnje mesto, se s precej volje in časa in vztrajnosti tudi da marsikaj dogovorit, a je potrebno kar več truda ponavadi. Sicer pa nasplošno velja da je 1-letna garancija na možnost popravila, če popravilo ni možno pa potem stvar dogovora ali delni refund ali pošiljanje novega izdelka z doplačilom, odvisno od starosti, do 2mesecev se niti ne komplicira, se dobi polni refund ali nov izdelek, kasneje pa, če popravilo ni možno, kakor se dogovori.

Sicer pa drži, PayPal je priporočljiv in obvezno Prioirty Line, kjer ni dodatnih stroškov. Najnižje cene so sedaj v obdobju do 11.11 (kitajski črni petek), so že v tem tednu aktivnosti in akcije ...
nakupi99
Prispevkov: 2
Pridružen: 02 Nov 2019, 18:06

08 Nov 2019, 15:46

Hvala. Še ena stvar...v primeru uveljavljanja garancije in pošiljanja na Kitajsko - kako je v teh primerih? Se carina lahko vpiči v pošiljko? Zato sem mislil, da je bolje izbrati Gearbest že v štartu, ker imajo popravila v EU?
Tomson
Prispevkov: 780
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

08 Nov 2019, 17:16

v smer proti Kitajksi ni problema, če pa pošljejo nazaj iz Kitajske popravljen izdelek preko Prioirty Line je vse ok, če pošljejo preko druge pošne opcije pa je postopek carinjenja. So že bili primeri, žal... v takšnem primeru je potrebno zelo zelo opozarjat, da res pošljejo preko Prioirty Line, večinoma upoštevajo tu in tam pa se žal zalomi ... Če gre v EU center in nazaj iz EU centra, jasno, težav ni ...
Odgovori