bi samo preveril, kaj je točno mišljeno s pogonom na gonilni osi, da ima motor v pestu, ki je lahko spredaj ali zadaj? ne govorimo o pogonu na sredini kolesa "mid-drive system" ali "central-drive system" ?conquer napisal/-a: ↑01 Mar 2024, 13:45Zdravo Tomson, v drugi temi sem spraševal po sobnem kolesu, potem sem se spomnil še na svojo drago, ker si namerava nabaviti električno kolo. Malo sem pobrskal po tejle temi, pa našel le mestna in zložljiva kolesa. Imaš kakšen nasvet za klasično gorsko kolo, prednje vzmeteno ter s pogonom na gonilni osi? Pri nas se cene koles priznanih blagovnih znamk gibljejo nekje od 2k€ naprej, povsem zadovoljen bi bil če se najde kaj v rangu 1500€.
Električno kolo
vsa dražja ekolesa, 2000€+ drži, cenejša ekolesa imajo pogon zadaj ali spredaj ... tale model zaenkrat našel, pravi kontakt v trgovini da je precej kvaliteten model, se dobro prodaja, ni sicer klasično gorsko kolo, nek hibrid med mestnim/traking/gorskim, kar dobre specifikacije, 500W Mid-Mounted-Motor (130NM navora), 2x 10.4Ah baterija, 26x3.00" kolesa, mehanske disk zavore, prednje vzmetenje, Shimano 7x ...
- GOGOBEST GF850 Mid-Mounted-Motor 500W 2x 10.4Ah mestno/treking/gorsko električno kolo za 1.299€ (EU)
- GOGOBEST GF850 Mid-Mounted-Motor 500W 2x 10.4Ah mestno/treking/gorsko električno kolo s kodo: NNNRUYGFV za 1.549€ (EU)
našel še eno dobr opcijo pravega gorskega kolesa, tale model bi bil v bistvu super, edina težava je da bo dobavljiv šele čez cca. 3 mesece:
mi je kontakt na BG ponudil tole zanimivo opcijo, res hudo ekolo, sicer RearDrive, ampak top specifikacije za ceno in impresivno kolo, zgleda precdej "bulky" ima pa skromnih 35kg za tovrstno ekolo, 750W 48V Bafang motor (1130W Peak), velika odstranljiva baterija 20Ah (Samsung), 26*4.0" pnevmatike (Kenda), hidravlične disk zavore (Zoom HB876), hitrost do 52km/h, pospešek 4.9s, trije načini vožnje, 5 RidingModes (22/30/38/46/52km/h), Lankeleisi*7 prestave, velik barvni LCD zaslon, SmartButton, ThrottleHandle, 780LM LED osvetlitev, 95dB zvonec, dvojno vzmetenje (spredaj/zadaj) ... Sem ga prosil za eno res ekskluzivno ceno, tako da imam na voljo 1kom kodo iz 2425€ na 1999€:
- ANKELEISI RV800PLUS 48V 20AH 750W 26*4" električno kolo s kodo: (ZS) iz 2.425€ na 1.999€
Je že kdo kupil in preizkusil..
https://www.geekbuying.com/go/8TuSNvlS
Kdo ve kako je s temi subvencijami , verjetno če kupiš v tujini jih ni. Če naročiš pri nas bodo, so že možne, način pridobitve?
https://www.geekbuying.com/go/8TuSNvlS
Kdo ve kako je s temi subvencijami , verjetno če kupiš v tujini jih ni. Če naročiš pri nas bodo, so že možne, način pridobitve?
sem govoril danes s kontaktom v trgovini, pravi da tega modela ne prodajajo dolgo, zaenkrat sicer še niso imeli kakšne reklamacije/slabega feedbacka, se pa dnevno kar lepo prodaja ker je glede na ceno in lastnosti kar konkretno pred konkurenco ... če koga zanima, sem uredil še kodo:Zohar napisal/-a: ↑06 Mar 2024, 11:14Je že kdo kupil in preizkusil..
https://www.geekbuying.com/go/8TuSNvlS
Kdo ve kako je s temi subvencijami , verjetno če kupiš v tujini jih ni. Če naročiš pri nas bodo, so že možne, način pridobitve?
- Ridstar S29 29*2.0" 1000W 15Ah električno kolo s kodo: NNNEEGYS29 iz 790€ na 749€ (EU)
Tomson, mene pa zanima, če se prodaja kako moško električno mestno kolo? Npr.: podobno kot za ženske nekaj takega: DYU C6, samo da bi bilo bolj za moške? Mogoče večja kolesa (28col) in malenkost večja geometrija? Pač za po mestu (oz. po morju).. Pač kolega gre proti 50. letom in ima doma gorsko kolo in mu ne paše drža (da glavo ves čas drži gor) in bi raje imel mestno kolo, kjer je drža drugačna (višje držiš roke, in tudi trup telesa je bolj vzravnan in glava se drži v bolj ravni drži kot pri gorskem)..
Mogoče ta: Eleglide T1 Step-Thru? Ta mi izgleda kot neko mestno kolo in omogoča, da daš sedež nižje in sediš kot na mestnem kolesu..
Torej, obstaja kaj za vredu ceno?
Mogoče ta: Eleglide T1 Step-Thru? Ta mi izgleda kot neko mestno kolo in omogoča, da daš sedež nižje in sediš kot na mestnem kolesu..
Torej, obstaja kaj za vredu ceno?
Imejmo se radi
Rad bi še vprašal, v čem je razlika, ali je pogon v gonilki ali na zadnjem pestu? Kaj je boljše?
Ker gledam tudi tega, ki ima pogon na gonilki: https://www.aliexpress.com/item/1005004855583952.html
Ker gledam tudi tega, ki ima pogon na gonilki: https://www.aliexpress.com/item/1005004855583952.html
Imejmo se radi
je kar nekaj dobrih opcij, sicer tudi 26" je čisto ok pri tovrstnih kolesih, se pa 27.5" še malo lepše peljejo ... Eleglide T1 Step-Thru sem že vozil in se dobro pelje, je overall precej kakovnostno kolo, sploh pa za ceno, težko najti kaj boljšega ... sicer pa dobre opcije tovrstnih mestnih koles z bolj pokončno držo:raners napisal/-a: ↑21 Mar 2024, 09:53Tomson, mene pa zanima, če se prodaja kako moško električno mestno kolo? Npr.: podobno kot za ženske nekaj takega: DYU C6, samo da bi bilo bolj za moške? Mogoče večja kolesa (28col) in malenkost večja geometrija? Pač za po mestu (oz. po morju).. Pač kolega gre proti 50. letom in ima doma gorsko kolo in mu ne paše drža (da glavo ves čas drži gor) in bi raje imel mestno kolo, kjer je drža drugačna (višje držiš roke, in tudi trup telesa je bolj vzravnan in glava se drži v bolj ravni drži kot pri gorskem)..
Mogoče ta: Eleglide T1 Step-Thru? Ta mi izgleda kot neko mestno kolo in omogoča, da daš sedež nižje in sediš kot na mestnem kolesu..
Torej, obstaja kaj za vredu ceno?
- Eleglide T1 Step-Thru 250W 13Ah 27.5" mestno električno kolo (sivo) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 794€ (EU)
- Eleglide T1 Step-Thru 250W 13Ah 27.5" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 794€ (EU)
- Bezior M3 500W 10.4Ah 26" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 870€ na 815€ (EU)
- Bezior M3 500W 10.4Ah 26" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 870€ na 815€ (EU)
- WELKIN WKEM002 250W 10.4Ah 27.5" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 940€ na 885€ (EU)
- WELKIN WKEM002 250W 10.4Ah 27.5" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 940€ na 885€ (EU)
- ENGWE E26 250W 16Ah 26" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1400€ na 1344€ (EU)
- ENGWE E26 250W 16Ah 26" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1400€ na 1344€ (EU)
- ENGWE E26 250W 16Ah 26" mestno električno kolo (rumeno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1400€ na 1344€ (EU)
- Fafrees F28 Pro 250W 14.5Ah 27.5" mestno električno kolo (črno) s kodo: NNNMEGA60 iz 1140€ na 1084€ (EU)
- Fafrees F28 Pro 250W 14.5Ah 27.5" mestno električno kolo (belo) s kodo: NNNMEGA60 iz 1140€ na 1084€ (EU)
- MAGMOVE CEH55M 250W 13Ah 28" mestno električno kolo (črno) s kodo: FDVGFA iz 1300€ na 1099€ (EU)
- ENGWE P275 ST 250W 19.2Ah 27.5" mestno električno kolo (črno) s kodo: S7TCTT iz 1600€ na 1449€ (EU)
- KuKirin V2 City 250W 7.5Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: 24MGS1 iz 617€ na 567€ (EU)
- KAISDA K7 350W 12.5Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 731€ na 676€ (EU)
- Fafrees F20 Light 250W 14.5Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 780€ na 724€ (EU)
- ONESPORT OT16-2 350W 15Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 800€ na 745€ (EU)
- ADO A20+ 250W 10.4Ah 20" zložljivo mestno električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 795€ (EU)
- Vitilan V3 750W 13Ah 20" FatTire zložljivo elektrnično kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 945€ (EU)
- ENGWE EP-2 Pro 750W 16Ah FatTire 20" zložljivo elektrnično kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 944€ (EU)
- ENGWE X20 SE FatTire 750W 14.4Ah 20" zložljivo elektrnično kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1200€ na 1145€ (EU)
boljši so seveda Mid-Drive motorji ki so nameščeni na sredini, ker je moč bolje razporejena (ravnotežje kolesa je bolj enakovredno, imajo ponavadi boljši navor, učinkovitejšo porabo elektrike, pa manjša obremenitev na verige in zobnike), a to so vedno obutno dražji modeli, ne iz nižjega cenovnega razreda.
Pozdravljeni,
za žensko staro 52 let gledam Eleglide M1 Plus za kolesarjenje do max. 50, 60km razdalje. Skrbi jo edino garancija prek geekbuying oz. da bi se čez par let nekaj pokvarilo in bi ostala s kolesom, ki se ga ne da popraviti. Kako je glede tega? So kakšni deli dobavljivi, kako je z garancijo? Hvala.
za žensko staro 52 let gledam Eleglide M1 Plus za kolesarjenje do max. 50, 60km razdalje. Skrbi jo edino garancija prek geekbuying oz. da bi se čez par let nekaj pokvarilo in bi ostala s kolesom, ki se ga ne da popraviti. Kako je glede tega? So kakšni deli dobavljivi, kako je z garancijo? Hvala.
1-letna garancija preko trgovine, v praksi pri kolesih pa izgleda tako, da se kolo poservisira na kakšnem lokalnem servisu, trgovina pa pokrije stroške ... če je npr. za zamenjat kakšen del, ga izdobavi trgovina in pošlje. A glede na izkušnje pri kolesih ni skoraj nič reklamacij, težav ...wprer napisal/-a: ↑23 Mar 2024, 17:00Pozdravljeni, za žensko staro 52 let gledam Eleglide M1 Plus za kolesarjenje do max. 50, 60km razdalje. Skrbi jo edino garancija prek geekbuying oz. da bi se čez par let nekaj pokvarilo in bi ostala s kolesom, ki se ga ne da popraviti. Kako je glede tega? So kakšni deli dobavljivi, kako je z garancijo? Hvala.
najboljše opcije do 1000€, sedaj pa odvisno od željenih lastnosti, so pa tole vsi dobri modeli vredni nakupa:
- DUOTTS C29 750W 15Ah električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 809€ na 753€ (EU)
- Eleglide M2 29" 15AH 250W električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 820€ na 763€ (EU)
- Eleglide M1 Plus 29" 12.5Ah električno kolo s kodo: 24MGS1 iz 680€ na 619€ (EU)
- Halo Knight H02 750W 16Ah 29*2.1" električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 900€ na 843€ (EU)
- GUNAI GN27 27.5" 750W 10.4Ah električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 942€ (EU)
Dobra opcija je Fafrees F20 Pro, z zelo dobro baterijo:
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (siva) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (svetlo modra) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (temno modra) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Fafrees F20 Pro 20" 250W 18Ah zložljivo električno kolo (vijolična) s kodo: NNNMEGA60 iz 1030€ na 973€ (EU)
- Kaisda K2P Pro 20" 750W 15Ah zložljivo električno kolo (črna1) s kodo: NNNMEGA60 iz 1020€ na 964€ (EU)
- Kaisda K2P Pro 20" 750W 15Ah zložljivo električno kolo (črna2) s kodo: NNNMEGA60 iz 1020€ na 964€ (EU)
- EP-2 Pro 20" 750W 13Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 943€ (EU)
- EP-2 Pro 20" 750W 13Ah zložljivo električno kolo (siva) s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 943€ (EU)
- EP-2 Pro 20" 750W 13Ah zložljivo električno kolo (oranžna) s kodo: NNNMEGA60 iz 1000€ na 943€ (EU)
- ADO A20+ 20" 250W 10Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 793€ (EU)
- ADO A20+ 20" 250W 10Ah zložljivo električno kolo (bela) s kodo: NNNMEGA60 iz 850€ na 793€ (EU)
- Avaka BZ20 Plus 20" 500W 15Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 840€ na 783€ (EU)
- Avaka BZ20 Plus 20" 500W 15Ah zložljivo električno kolo (bela) s kodo: NNNMEGA60 iz 840€ na 783€ (EU)
- Fafrees F20 Light 20" 250W 14.5Ah zložljivo električno kolo s kodo: NNNMEGA60 iz 780€ na 723€ (EU)
- PVY Z20 Pro 20" 500W 10Ah zložljivo električno kolo (črna) s kodo: NNNMEGA60 iz 730€ na 673€ (EU)
- PVY Z20 Pro 20" 500W 10Ah zložljivo električno kolo (bela) s kodo: NNNMEGA60 iz 730€ na 673€ (EU)
- Vakole VT4 20" 250W 13Ah zložljivo električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 900€ na 881€ (EU)
- Engwe L20 SE 20" 250W 15.6Ahzložljivo električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 900€ na 881€ (EU)
- CMACEWHEEL Y20 20" 750W 15Ah zložljivo električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1100€ na 1077€ (EU)
Tomson (in ostali), na enem izmed dveh kupljenih el. koles Fafrees F20 Pro na displayu kaže, kot da je baterija prazna (utripa prazna baterija), ampak baterija je polna (kot kažejo tudi črtice na sami bateriji). In ker imamo 2 ista kolesa, smo menjali bateriji med obema in je tistem kolesu enako kazalo na displayu, kot da je prazna baterija, na drugem pa da je polna...
Sicer kolo (zaenkrat) normalno deluje, ampak nas malo skrbi to..
Ima kdo kakšne podobne izkušnje? Je kakšna preprosta rešitev?
Sicer kolo (zaenkrat) normalno deluje, ampak nas malo skrbi to..
Ima kdo kakšne podobne izkušnje? Je kakšna preprosta rešitev?
Imejmo se radi
Očitno le napaka v prikazu, branju baterije, na delovanje sicer ne bo vplivalo, ni pa fino da je narobe odčitano. Predlagam da se kar obrne na podporo trgovine kjer je bil kupljen, se posredujem kakšen foto in video material, da bo jasno razvidna napaka in potem naprej. Če bodo kakšne težave pri komunikaciji se javi na ZS, posredujem še sam preko svojih kontaktov ...raners napisal/-a: ↑06 Maj 2024, 10:59Tomson (in ostali), na enem izmed dveh kupljenih el. koles Fafrees F20 Pro na displayu kaže, kot da je baterija prazna (utripa prazna baterija), ampak baterija je polna (kot kažejo tudi črtice na sami bateriji). In ker imamo 2 ista kolesa, smo menjali bateriji med obema in je tistem kolesu enako kazalo na displayu, kot da je prazna baterija, na drugem pa da je polna... Sicer kolo (zaenkrat) normalno deluje, ampak nas malo skrbi to.. Ima kdo kakšne podobne izkušnje? Je kakšna preprosta rešitev?
Nisem pozabil, le nisem našel kaj dosti ugodnih modelov v teh tujih trgovinah (pa že kar nekaj časa brskam) ki bi ustrezali vsem zahtevam, tole sem npr. našel:
- Engwe X24 1000W 24” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1500€ na 1469€ (EU)
- Engwe X26 1000W 26” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1900€ na 1861€ (EU)
- Samebike RS-A08 26*4.0'' FatTires 17Ah 750W DoubleFork električno kolo s kodo: NNNAFFS10 iz 1926€ na 1908€ (EU)
tole bi bili dobri opciji:@Franjo B.
Hay! Spet se obracam na tebe...iscem elektricno zensko gorsko zlozljivo kolo In bi neki podobnega kot je na sliki...
- Samebike LO26-II Foldable 26*2.35" 750W Motor 12.5Ah zložljivo električno kolo (bel) s kodo: NNNSKAMSD iz 1096€ na 899€ (EU)
- Samebike LO26-II Foldable 26*2.35" 750W Motor 12.5Ah zložljivo električno kolo (črn) s kodo: NNNSKAMSD iz 1096€ na 899€ (EU)
Samo v opozorilo, ti imajo vsi motor v zadnjem pestu. Vsa resna električna kolesa so opremljena s centralnim motorjem (sploh polno vzmetena kolesa), ki so tudi veliko bolj zmogljivi (pri teh niti ne najdem nobenega podatka o navoru motorja). Zelo pomembne so tudi kvalitetne zavore, amortizerji, menjalnik itd..Tomson napisal/-a: ↑17 Maj 2024, 01:22Nisem pozabil, le nisem našel kaj dosti ugodnih modelov v teh tujih trgovinah (pa že kar nekaj časa brskam) ki bi ustrezali vsem zahtevam, tole sem npr. našel:
- Engwe X24 1000W 24” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1500€ na 1469€ (EU)
- Engwe X26 1000W 26” FatTired Foldable 29.2Ah DoubleFork električno kolo s kodo: BBGKAJKUPITI iz 1900€ na 1861€ (EU)
- Samebike RS-A08 26*4.0'' FatTires 17Ah 750W DoubleFork električno kolo s kodo: NNNAFFS10 iz 1926€ na 1908€ (EU)
Jasno, modeli z motorjem nameščenim centralno so še boljši, a je tudi cena temu primerna. Za rekreativne, priložnostne kolesarje, kot sem tudi sam, pa lahko iz prakse rečem, da neke bistvene razlike zame ni. Zadnjič sem npr. šel s kolegom, ki je pravi kolesar in vozi navadno kolo, iz Brezovice na Rakitno (cca. 15km strmega vzpona) z Eleglide M1 Plus, poceni električnim kolesom (250W motor zadaj), pa sem se celo pot zelo udobno in brez napora peljal z njim celotno pot (seveda sem na elektriko peljal počasi). Z navadnim kolesom sam pri svoji kondiciji nikoli ne bi prišel na Rakitno, lol, tako pa sem čisto lepo "prikolesaril" do vrha ...
So pa modeli s centralnim motorjem boljša izbira za bolj resne kolesarje, ki kolo večkrat pripeljejo v bolj skrajne situacije, pozna se namreč boljša razporeditev teže zaradi motorja na sredini, kar izboljšuje stabilnost in vodljivost, zlasti pri vožnji po zahtevnejših terenih. Sistem pri centralnem motorju običajno vključuje senzorje za navor, ki prilagajajo moč glede na silo pedaliranja, kar omogoča bolj gladko in učinkovito vožnjo.
So pa modeli s centralnim motorjem boljša izbira za bolj resne kolesarje, ki kolo večkrat pripeljejo v bolj skrajne situacije, pozna se namreč boljša razporeditev teže zaradi motorja na sredini, kar izboljšuje stabilnost in vodljivost, zlasti pri vožnji po zahtevnejših terenih. Sistem pri centralnem motorju običajno vključuje senzorje za navor, ki prilagajajo moč glede na silo pedaliranja, kar omogoča bolj gladko in učinkovito vožnjo.
Imam Giant električno kolo, partnerica pa Eleglide M1 Plus. Eleglide M1 je komedija. Dajansko ne rabiš nič pritiskati na gonilke pa gre kolo kar samo. Tako, da Tomson se kar strinjam s tabo, da se ne matraš v hrib . Zame je to povsem brez veze za rekreacijo. Šibne me v vsak hirb za žalo. Pomembno je, da se gonilke vrtijo in ti motor poganja na polno. Z Giant kolesom je druuga zgodba. On ti doga določene wate in ti je v dejansko pomoč. Imam 5 stopenj pomoči. Vsaka stopnja ti doda nekaj več. Pri eleglide si pomoči ne moreš nastavljati ampak si lahko samo nastaviš do kolk km/h ti bom pomagal. Zame je to kr nekaj.