brezžični sesalnik Jimmy JV85 PRO

Pogovori, mnenja, kresanje stališč različnih tematik
Odgovori
Alenka
Prispevkov: 1
Pridružen: 20 Sep 2021, 09:27

20 Sep 2021, 10:57

Brezžični sesalnik Jimmy JV85 PRO, odlično sesa. Tudi nakupna cena je zelo ugodna.

Problem pa so stroški vzdrževanja. Ker sesam mačje dlake in pesek, ki ga mucki raznesejo po hiši, sem od novembra do danes (10 mesecev) porabila že 3 filtre. En filter stane pri Mishop 19,90 € (59 €). Poleg tega filtra niso imeli na zalogi.
Drug problem je gibljiva cev. Čeprav nikoli nisem uporabljala te možnosti, se mi je sesalna cev zlomila na mestu, kjer je kovinska cev nataknjena na plastični gibljivi del. Poslala sem sliko na servis in njihov odgovor je bil, da sem cev fizično zlomila. Uveljavljala sem stvarno napako, ker se mi kaj takega ni zgodilo še pri nobenem sesalcu, ki jih imam doma (Hyla, star 25 let-plastična cev in Philips star 20 let-kovinska cev). Še vedno vztrajajo, da gre za fizično poškodbi. Res je fizična poškodba (zlom na stiku dveh materialov) vendar se, če je izdelek solidno narejen, to ne bi smelo zgoditi po 10 mesecih uporabe. Kakšna je cena pri Mishop ne vem, pri Geekmaxi stane takšna cev 42,99 €.
Če bi želela uporablati obe krtači, za parket (gladka - cena 17,90) in za tepih (cena nove je 19,90 €), bi morala dokupiti še eno glavno krtačo, ker ni možno med sesanjem menjati nastavke. To bi me stalo še okrog 40 €, vendar tudi tega izdelka nimajo na zalogi.
Problem je tudi spletna stran. Nadomestne izdelke se praviloma težko najde, zato je potrebno pisati na Mishop.
Ko stroškom nakupa in dodatkov prištejem 25 €, kolikor sem plačala za dodatno leto garancije, je izdelek zelo drag.
Če bi vedela, da so stroški vzdrževanja tako visoki, bi se verjetno odločila za drug brezžični sesalec.

Pa še to. Na spletni strani Mishop sem napisala mnenje in podala oceno. Ocena je objavljena, mnenje pa ne.
Tomson
Prispevkov: 6469
Pridružen: 23 Avg 2019, 09:28

21 Sep 2021, 12:18

Posredujem naprej kontaktu na Mishop in jih prosim, da malo dvignejo nivo aftersale podpore ter kupcem pridejo nasproti pri reševanju težav, brez nepotrebnih visokih stroškov. Apeliram tudi glede neobjave mnenja. Po drugi strani lahko garantiram za trgovino Geekbuying, njihova aftersale podpora je vrhunska. Smo imeli zadnjič podoben primer za nek plastičen delček nekega sesalnika, na Mishopu bi sicer zadevo uredili, a je šlo za strošek 60€ za celoten proces, pošiljanje sesalnika, ura servisa, del ... sem prosil kontakt na Geekbuying, razložil da sicer ni bilo kupljeno pri njih, a so bili tako prijazni in kljub temu poslali omenjeni plastični delček brezplačno in rešili situacijo. Tako da tudi sam upam da bo omenjeno pripomoglo k večji fleksibilnosti servisa Mishop, ki pa so že tudi pozitivno presenetili in kakšen teden nazaj na moje posredovanje kupcu zamenjali robotski sesalnik za novega.
Odgovori